God morgen fra Nidaros hvor det er mørkt og fuktig, men heldigvis oppholds... Snart klart for avgang jobb, hvor dagens første kaffe venter Ønsker alle en strålende fredag og helg
God morgen fra Sølvbyen, som noen prøver å løfte opp. Ha en fin dag, med kaffe, avis (gjerne dagens ) og gode nyheter.
God morgen fra oslo, akkurat en uke til neste utflukt, så litt tidlig å gå fra å telle dager til timer T-7 Ha en strålende fredag og enda bedre helg!
God morgen fra Viken. T-0 gledes enorm SK+ venter, bare å ta en MR til tannfeen, med litt Marriott(upgrade?) tak over hode, og en Audi A6 fra Sixt(Upgrade?) som transport...(kona kjører jeg har nok for mye promille). Dette blir stas, oi, gledet meg så mye at nattesøvnen ble amputert, er jo bare 4 legs med SK +? Vel vel, det er de små gledene i hverdagen en tar for gitt(SK+) som en må ivareta og ta til seg, nytes for hver stund, god helg i luften og på bakken.
God morgen fra det sørlandske! Jeg ramlet litt utpå på NoN i går kveld og bestilte en tur KRS-OSL-CPH-HAM-OSL-KRS udi mars en gang. Med en liknende tur til GDN i april, har nerden fått roet nerven, -enn så lenge. Min kollega og jeg har har kastet nyttårskorsettet og skal kokkelere for resten av staben i dag. Det blir "Spaghetti Puttanesca per il popolo" ( Spagetti puttanesca til (alt) folket) med innlagt note to self: Husk, -aldri parmesan til retter med fisk i). T-7 til tilbringertjenesten KRS-OSL-KRS til en tur med Kielerfergen. I den forbindelse: Jeg kommer som nevnt fra KRS og Trillian fra BGO. Kan noen som ferdes mye på OSL bekrefte at det ikke er noe enveis-sluse mellom ankomstpirene og avgangshallen/A? Vi tenker oss å reise kun med handbagasje ut slik at vi kan gå til transit og så ta oss en frokost på loungen. Hvis jeg husker rett kan vi så gå ut i A og opp (og bort og ned og ut), -eller finnes det andre enda enklere løsninger?
God morgen fra flybussen mot OSL. Varmt og godt her inne, et kjapt møte på Gærningmoen, og så SK+ med fredagspils hjem til oljebyen
God morgen fra hovedstaden. Ser ut som SAS har større problemer med eurobonuskontoen enn jeg trodde først. Jeg bestilte tre bonusturer i går, ingen av de har ennå blitt trukket fra kontoen min. Nesten så jeg vurderer å bestille flere så jeg normalt sett ville endt opp i minus på kontoen. Hva tror dere SAS gjør da? Kansellerer de siste bestillingene? Kommer ikke til å gjøre det, altså, men ble bare litt nysgjerrig på hvordan SAS isåfall ville ha håndtert det.
De har hatt problemer med EBP-systemet flere dager- muligens hele uken. Det har f.eks "lenge" vært umulig å kjøpre ekstrapoeng. (Jeg har vurdert dette for å beholde global FP-status).
God morgen #2 fra Nidaros Her er kaffekopp nr. 2 allerede inntatt , og man jobber og sliter. Alenekveld med kidsa i kveld -ligger an til Harry Potter og Halvblodsprinsen Ha en strålende fredag
Kan ikke se at dette er noe problem (om jeg nå forsto deg rett). Du går bare som om du skal i transitt slik at du kan gå i loungen. Når du skal ut er det en utgang like ved trappen opp til loungen (om jeg ikke husker helt feil), som bringer deg ut i innsjekkingsområdet.
God morgen fra 2063. Nyter en dag på hjemmekontoret i dag. Ute skinner solen og det er snart helg. Kan det bli bedre? (For å svare på spørsmålet selv: hadde det vært masse snø og blåswix føre i Romeriksåsen hadde det vært enda bedre, men sånn er nå livet...). Absolutt ingen planer for helgen ut over å slappe av og tilbringe litt tid på tredemølla (altså i mangel av det blåswix føret) og lade opp til 3 dagers sales training i UK i neste uke. Ønsker alle en fantastisk fredag og minst like fantastisk helg!
God morgen, tredje morgen på prærien i Viken og det irriterende er at himmelen er blå og solen skinner. Ikke er det sånn ekkel hvit snø heller ... Ser statsrådbiler rulle inn på slottet for påfyll og utbytting passasjerer. I den forbindelse vil jeg slå et slag for en ny ministerpost: Fly og flybonusminister! Hovedoppgaven må være å jobbe for flere direkte flyruter fra norske byer. Øke antall bonusnetter i selskaper som samarbeider med selskaper som flyr fra Norge. Endre skattereglene slik at bonusuttak blir skattefrie. Beklager å blande politikk inn i en enkel «god morgen»-tråd.
Virker som om folk i distriktet tror at den nye distriktministeren skal bli en viktig stemme for @Sunnfjordingen, @Kristian og likesinnede. I realiteten utvider derimot regjeringen nå sitt satsingsområde fra innsiden av ring 3 til ytre innfartsåre ved Alnabru/Sandvika/Kolbotn. Utfallet blir at det blir et enda større fokus på direkteruter fra OSL, og derfor i beste fall kun noen flere tilslutningsruter fra grisgrendte og regntunge strøk til Oslo.
God fredag fra Lillehammer Siste dagen i Lillehammer før det blir å ta buss til Gjøvik og toget til Gran for å delta på speiderarrangement. Også kom det ut liste på hvor marchedising jobbene skal bli utført og jeg har spurt om å ta, Hammerfest, Leknes & Mo i Rana også siden det var ingen som var satt opp der. Om sjefen sier ja blir det noen ekstra flyvninger som hjelper meg i veien for EBG! Så om du er på reisefot eller ei, får du ha en flott fredag og en god helg
Ja, jeg kjenner til det. De sier det ikke skal være mulig å kjøpe poeng før mot slutten av mars (men hvilket år vites ikke )
God dag fra hovedstaden. Været er topp og det er helg! Hva mer kan man ønskes seg? Kanskje kveldens eurojackpot! Det blir en stille å rolig helg men ut i sola må man vel! God helg alle sammen!
God ettermiddag fra Katowice og kontraktslounge fra LH; Overraskende bra utvalg i småretter; De har til og med pølsevann; OK på drikkefronten når det gjelder børst og uten; Heller trist når det kommer til vinos; Fikk meg litt snaks og er klar for hjemreise til OSL via MUC. 2C hele veien. God helg godtfolk Edit; det er Air Dolomiti som flyr for LH på strekningen KTW-MUC i dag; 2 rader i C hvor nabosetet er blokkert. Jeg er den eneste pax foran gardina.