God morgen fra Tigerstaden. Lurer på om det blir sesongens første tur til stranden i dag? Passer bra med kuslippet på Bygdøy Kongsgård på veien Ha en strålende søndag alle bonusnisser. Hilsen fra Magnoliaen
God morgen fra Mallorca! Her øser regnet ned. Men værmeldingen sier knallsol i hele dag og i morgen. Vi får se
God morgon frå Kolvereid. Her skin sola so sterkt ein skulle trudd ein var på Vestlandet. Naboen til vertskapet har forresten ei trillebåre det er tagga «SAS» på. Om nokre timar går turen sørover mot flyplassen på Hell. Då blir det nok min fyrste vitjing på ein av SAS sine bollebuer. Satsar på å få meg middag fyrst…
God morgen fra MBT. Ble en kort natt, kjøreturen fra konfirmasjon på OLA var ikke over før 02:30 i natt. Nå blir det pakking før reise mot OSL og videre til MUC og ICN med LH hele veien. Det er boarding om 2 timer så er vel bare å komme igang.
God formiddag fra Porsgrunn. Det ble en kjapp tlf til SAS i dag også- svar ila 30 sek. Om ting ordnet seg..tja? Skulle få svar av eurobonusavdelingen i morra. Ellers fint vær, får se om det blir en sykkeltur ned på pubben for litt fotball senere. Begynner å jobbe igjen i morra, men ikke før kl 23. Ha en velsignet dag
Morn fra godstolen. I dag skal det kokes rundt 130 liter øl sammen med en nabo. Mesken er i gang allerede på første batch. Det blir wit, blonde og noe mango ipa tull. En del av wit’en tilsettes bringebær. Selv tar jeg kun 12 liter av det hele, resten skal drikkes i et bryllup. Veldig lite flyrelatert dette, men det skal godt gjøres å ‘tømme tralla’ på det (ganske lille) bryllupet. Ha en fin dag!
God formiddag fra Hella Det ser ut som om 17.Mai været kom på forskudd i år, melder om 8* og antagelig regn på nasjonaldagen
God morgen fra American Flagship lounge ORD. Alaska skal ta meg til SEA. Fin tur hit med SAS i går med et crew virkelig i slaget. Litt knot for å komme seg inn i loungen. OW Emerald hos ikke American eller Alaska har tilgang, men ikke amerikanske Emerald har tilgang. Jeg kom opp systemet hos American som Alaska Emerald og ikke BA Emerald. Etter oppklaringen og visning av BA elektronisk kort ble jeg ønsket velkommen.
Det er sol i Larvik! Og etter en lang tur lang elven er det nå lunsj Ha en flott søndag, sol eller ei!
God morgen fra Boston! Deilig med ferie, og ikke så mye planer. Skal finne en leiebil i dag, og forhåpentligvis kommer kona bagasje før vi reiser videre i morgen tidlig. Men det ser dårlig ut, enn så lenge. So long! Edit: Tidlig bursdagsgave fra Trumf. Og de har helt rett i det de skriver, for de Trumf-kronene blir mer EB-poeng enn en Biz-reise til USA.
Go’ættemiddag fra Dulles. Er nå ferdig med femte av seks legg, og bare en kvikk firetimers tur ned til Texas før kvelden. Seks legs på en tur er jo bare en helt ordinær MR her inne, men nå er det jobbtur så ble foran i flyet på en hel rekke selskap. Ruting TRD-OSL-ZRH-LIS-ZRH-IAD-SAT. Komplisert ruting for å redusere pris. Ikke spør! Erfaring så langt: SAS er suverent dårligst og suverent dyrest pr km. Egentlig en uslåelig kombinasjon, hadde det ikke vært for at de er de eneste Star Alliance fra Trondheim. Mye bra lounger så snart man kommer seg bort fra bollebuhelvete. Her sliter man seg igjennom noen runder sjampis og litt proteiner på Polaris loungen. Livet som farende fant er hardt.