God morgen en stjerneklar morgen i Bergen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 26. sept 2016.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    IMG_5681.JPG vakkert og flott i verdens vakreste by !!
     
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Spennende nyheter fra den blå gourmet boksen .. skinken er byttet ut med servelat og det var mer ost enn huller i Jarlsbergen..

    Skinken i gullstua på OSL er også byttet ut med en form for servelat ..

    Men det er både chips og våtservietter ..
     
    tommy777, Trillekoff and anders82 like this.
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,330
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings folkens. Snart halvveis i en 2 dagers uke. Valgte veien i dag, under 60 i snittfart fra OSL til FBU er trist når man starter lenge før det skal være rush.

    I morgen blir det endelig boardingkort igjen:)

    Edit: Dagen ble straks enda bedre. OSL-FRA-BKK-HKT på CT C går som planlagt med 321/777ER/777 i morgen. Men returen HKT-BKK har fått endring fra 777 til A350. Gjett om det gledes, og håper på at det ikke blir nok en endring:) Da blir det A350, A380 og A320Sharklet på vei hjem
     
    Last edited: 26. sept 2016
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Har du flyttet til Trondheim? :rolleyes:
     
    Eddie47 liker dette
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    IMG_5682.JPG Knyttenevetest ..
    .. og som ba.no skrev "Gullet glapp for Brann"
     
  6. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Cape Town!

    Tilbake i Cape Town etter en fin helg i Namibia med mange flotte dyr. Jeg skal bo tre netter på et middels hotell (aha Mandela Rhodes Place) for 3400,- totalt (booket gjennom rocketmiles.com med bonus på 9000 avios). De er nabo med Taj Hotel Cape Town og har utrolig nok frokostvouchere hos dem. Så da blir det å betale minimum og late som jeg er på luksushotell! Ikke verst i det hele tatt.

    Ha en fin dag hjemme i Norge!
     
  7. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Servelat? Æsj. Det var sånn ungene fikk servert på 80-tallet når en ikke hadde råd til noe annet.
     
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Da er man tilbake på arbeid, de første 1 time og 22 minutter av arbeidsdagen har blitt brukt til muntlig tripreport til kolleger og gjennomgang med stedfortrederkollegaen min om hva som er gjort og ikke gjort mens jeg var borte.

    Fotballkamp inatt så var ikke i seng før nesten seks, litt selvforskyldt og litt feil tidsone fortsatt i kroppen, dette blir en interessant dag.
     
  9. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Berlin.

    Først et par dager her, så videre til MUC i slutten av uken. Ha en fortreffelig uke, med eller uten Lederhose
     
    Travellingalf liker dette
  10. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra en litt grå hovedstad, ryktene forteller at det fine Septemberværet er over og at høsten nå kommer for fullt :(
     
  11. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God lunsj fra Trondheim, faktisk litt godt å være tilbake på kontoret igjen etter mye farting til lite spennende reisemål i lite spennende fly de siste to ukene. Jeg jobbet i Oslo i helga og i forbindelse med besøk på Pjoltergeist, som for øvrig er veldig god restaurant, kom jeg i prat med en nederlender som faktisk var hakket galere enn alle oss... til sammen...

    Han kunne fortelle meg at hans store lidenskap var å kjøre t-bane! Han fartet rundt og hadde reist med alle t-banelinjene i hele Europa. Turen var nå kommet til Oslo for å teste nye linje 4 (eller var det 5?). Uansett, om dere noen gang skulle føle på at dere har en sær "hobby" så kan dere trøste dere med at finnes langt verre :)
     
    Travellingalf, Henrik, Are and 3 others like this.
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Så var det blitt mandag , og man er tilbake på jobb. Utsikter til overtid denne uka er overhengende, men resultatet tilsier "all-time high", så klart man legger litt ekstra innsats. Om en uke settes årets juleøl også , så man forbereder hjemme med å bade flasker for å bli kvitt gamle etiketter og limrester. Alt dette mens man stadig bringer nye tomflasker til badebaljen, det blir mer morro på den måten..... :):)

    Ha en fortreffelig dag :D:D
     
    tommy777 liker dette
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg flyttet fra Trondheim i 1978 ....mye må skje dersom jeg flytter tilbake dit!
    Men det var gøy å studere og bo der ...

    Dersom noen er interessert så skinner solen fra en skyfri himmel i Stockholm ...her blir det nok en utepils etter jobb ...
     
    RoadKing liker dette
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Bilder, rapport! ;)

    God morgen fra California. Første dag foran kontorpulten på over to uker. Turen tilbake fikk man kjenne på kroppen. Startet i Roma der man skulle fly 0915 til Dusseldorf, så man var oppe kl 0600. Vi tok ikke av før 1110 etter noe vanvittig somling av Alitalia som handler AB i Roma, AirBerlin kapteinen var på krigsstien. Landet en halvtime før DUS-SFO skulle gå og selvsagt var det en halvtimes kø for non EU, så fruen måtte vente. Boardet akkurat på avgangstid, Air Berlin ventet faktisk på flere etter oss.

    Over 11 timer til SFO med noe sinnsykt turbulens over Hebridene og i nesten en time fremover.

    Ankomst SFO kl 1630 lokal tid, en perfekt tid på en fredag for å komme seg igjennom San Francisco med bil. :/ Plukka opp leiebil raskt og var på veien rundt 1700. Uten trafikk, halvannen time, vel, det tok 3 timer før man rulla inn hos National i Sactown der man ble plukka opp.

    Så litt av en forskjell fra å bo halvtimen fra O'Hare

    Vel, vel. Mange oppgaver i dag, mange veldig hyggelige, noen ikke så hyggelige. 3 timer i telefon med advokat er ikke akkurat noe jeg har lyst til, men ting må ryddes opp.

    En god uke til deg også.
     
  15. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe
     
  16. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Bodde på Taj forrige uke, ikke gærnt i det hele tatt altså. Booket via Virtuoso så fikk med frokost, vinsmaking og afternoon tea i lobby som var bra saker. Mitt personlige høydepunkt var å sende to dresser til rens til den nette sum av 200 norske, sånt er jeg ikke vant til. Lavt prisnivå for nordmenn generelt der nede.

    På torsdag har de et helt supert marked i gata mellom Taj og Mandela, spiste lunch der for en billig penge og kjøpte med meg diverse biltong (tørket kjøtt) med hjem.

    Du skal forhåpentligvis nyte en klar dag på Table Mountain og diverse, ha en flott uke!
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Akkurat. Takker for linken ;)
     

Del denne siden