Nei .. det er onsdag og middagstid .. fikk nettopp melding fra min datter om at hun hadde våknet av torden og regn på Hønefoss .. her er det nå 23 grader blå himmel og vi sitter ute og spiser Livet er ikke så verst og doktoren ser ut til å kose seg Ha en flott dag ..
God onsdag @Eddie47 Her på Østlandet har det blitt torsdag og dette er beviset på at tid er relativt Jeg våknet av det samme tordenværet og trodde hele himmelen var på tur med 6 dager til neste flytur. Riga med Air Baltic. Slipper SAS meg inn på lounge tro med gullkort?
God morgen fra Trondhem 16 grader og vind her på morran - bilen er med på jobb idag for skifte av en list som var skadet ved utlevering. I mangel av ferie/opplevelser med barna i sommer booket jeg likesågodt en svipptur til Køben med DY og DFDS. Røde pølser og tivoli hurra Ha en fortreffelig dag
Nok en god morgen fra Trondheim! Været er godt beskrevet av @LN-FHU så det hopper jeg glatt over... Her er man ferdig pakket for å dra til Berlin i ettermiddag rett fra jobb, så noen timer på jobb må unnagjøres før man får luft under vingene! Ha en strålende dag
God morgen fra et regntungt Oslo. Ikke veldig mye spesielt å rapportere om bortsett fra at Ego-turen i høst er under planlegging. LH F blir det, spørsmålet er bare hvor og hvilken retur. Frister å få til både TG F og ANA F i tillegg. Ha en fin torsdag!
God torsdag morgen fra Hallingdal. Hjelpe til litt på jobb før det blir danskebåten og leverandørkonferanse. Gøy å gjøre noe annet av og til. 3 uker til neste flytur.
Mornings fra Oslo. Herlig bergensvær. Ikke så mye mer å rapportere utenom at en har begynt å planlegge OSL-CPH-IAD,DCA-DEN-MIA-ANU-LGW-OSL. Det er da noe det også
God formiddag fra Nordens Paris Her blir det muligheter for regn utover dagen.. Men akkurat nå er det 16° og litt sol. På vei til praksissjobb også vet jeg ikke helt hva resten av dagen vil bringe Så ha en God Torsdag om du er i Vancouver eller et annet sted i Verden
Denne dagen har startet 2 ganger. Ble søkk våt på vei til toget slik at jeg gikk hjem igjen og måtte bytte alt av klær, samt sko. Bedre nå. Ha en fin dag
God morgen fra Porsgrunn. Fikk prøvekjørt noen fete biler i går via dnb og noen bilforhandlere. Bilen jeg ble mest imponert over var Jaguar i-pace med 400 hk. vanvittig drag... Endte heldigvis opp med å kjøre hjem med bmw i-3`en, som jeg kom til prøvekjøringa med
God morgen fra FBU. Startet dagen med å reparere i stykker paraplyen min, fra at den var 75% fungerende klarte jeg å forbedre den slik at den ble helt brukelig. Traff perfekt på en regnskur når jeg gikk av bussen og ble gjennomvåt. Sitter nå og jobber med å tørke igjen. Men, men i kveld er det vinsmaking på Burgund Challenge, så får en se om en klarer å konkluder på om den nye eller gamle verden er best, og ikke minst om en husker konklusjonen i morgen.
God nesten-helg! Burde vært mentalt innstilt på møter, men med bare en uke til longhaul-tur begynner det å krible. Blitt for land tid nede på landjorda, så abstinensene er sterke!
"god morgen" Jeg sykla til jobb i dag - i Oslo. Det var vått. det oppsummerer dagen min godt nok føler jeg.
God morgen fra Drammen. Kun Sumo og bobler på agenda`n! Avrundet 3000kr bør en vel klare å brenne på Sumo...Hvor mye bobler får en da? EB ahhhh for et vakkert ord, i sammenheng med bobler klinger det så utmerket når netto sum blir 7500 EB, NEI vent nå litt, er jo bare torsdag idag..... Fotball trening til guttungen+litt regn, blir bare en helt alminnelig høstdag, får vi litt mer lyn nedslag og GET boxen streiker igjen, årlig tradisjon her i huset. Eller titter regnbuen fram, jeg undres, men tankene dreier seg i retning SUMO ala bobler, et snev av avhengighet? Av EB definitivt, av bobler "ABSOLUT" God dag i luften som på bakken
God morgen fra hovedstaden. Våknet opp av at hele senga ristet så trodde nesten ww3 var i gang. Selv om man ikke kan skryte av været var det faktisk godt med en liten morgen tur! Dagens program er heller labert så får prøve å finne noe man kan lese seg opp på. Snart helg folkens!
God torsdag fra lillekontoret utenfor Oslo! Her går det slag i slag i slag, med høyt aktivitetsnivå på alle fronter og det som føles som et par tusen baller i luften på likt. Har heldigvis akkurat rukket å formalisere kjøp av ny motorsykkel, så neste uke bringer forhåpentligvis et par ledige kvelder som kan vies til innkjøring. Ha en sykt bra en!
God formiddag fra LHR T5. Helt OK flytur fra LAX. Ferdig med massasje og dusj. Også ferdig med sjampis og GT forsåvidt, nå går det i kroppsvarm cola-light og en bolle mat; Straks klart for hjemreise til OSL, 1D så får vel vøre tidlig ute på gate for å få plass til handbagasjen. 1- dager siden jeg reiste hjemmefra, håper i det minste bikkjn blir glad for at jeg kommer hjem.