.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 08. nov 2013.

  1. ,
     
    Last edited by a moderator: 16. juli 2018
    SASDC8, Scanflyer and tommy777 like this.
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og hopp fra Arendal. 6 varme på morgenen i dag. Mildvær med andre ord, men natten har nok vært vesentlig kaldere siden det meldes om glatte veier.

    Helgen byr på årsmøte og påfølgende middag. Tror det blir festlig!

    Ha en god fredag :)
     
    tommy777 liker dette
  3. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra IT Fornebu hvor det er noe kaldere enn Stockholm og Arendal. Kvelden byr på pakking - flytting på gang - først hjem til Seattle og etter jul ser det ut som det blir lengre. Har igjen tatt en MythBuster på Wahoo (fra Flyprat) sin hardnakkede påstand om BonusPoeng er null vedrt og at det aldri er mulig å benyttet poengene - 4 minutter på iPADen tok det å bestille hjem reise - måtte riktignok via Denver (OSL FRA DEN SEA) men fremme i nesa på en 747 blir ikke veldig feil. So Wahoo your repeated Myth is Busted for th 7th time year !!!

    Det ligger an til en Bonusfeber Fly og Kantine i morgen tidlig med Fnate, Fnate og AndersB ;)
     
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hvilke selskaper Finn Erik?
     
    tommy777 liker dette
  5. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Brukte Miles fra UA Mileage Plus - dvs. jeg benyttet Uniteds Portal og endte opp med SAS til Frankfurt (kunne ha valgt Lufthansa 1 time senere - men det gir muligheter for en Frankfurter Marathon) videre med Lufthansa 747-400 og sist en UA A320 hjem til Seattle. - Ser forøvrig at det my Bonusfeber i Kantina i morgen - en gjeng Faroaer også.
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Blarghhh... Trøtt i trynet etter å ha blitt lurt ut på byen igår. Grrrrrr...

    Ser ut som om det kan bli kantinetreff imorgen da, det er litt kult.
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra..... Amtrak på vei til Milwaukee... Akkurat. Denne uken har vært passelig stressende med frist for innlevering av masse regnskapstæsj den 15. og i tillegg reiseregninger for 19K USD fra de siste tre månedene som har ligget og godgjort seg.

    Da jeg skulle bestille billett med AA til SFO her forrige uke, satte jeg den billetten på hold sammen med mange andre og glemte å billettere akkurat den billetten... Så da jeg i går skulle sjekke inn, whaa whaaa.... 690 daler skulle de ha en vei til SFO, mens fra Milwaukee kostet det 130 for AKKURAT samme routingen, men med ett ekstra leg. For det tar jeg en times togtur igjennom skogen og ett hopp med en Embraer.

    Fruen ankommer SFO senere i ettermiddag før vi setter turen mot Half Moon Bay for helgen...

    Goood helg!!
     
    view, Cecilie and Fnate like this.
  8. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Happy afternoon!
    Siste innspurt før det er ELG og wrapekspressen til ALC i morgen tidlig.
    En uke skal tilbringes i det glade FrP-land med billig børst og spanske senoritas hengende over meg.
    Riktig god ELG fra den røde fare på Youngstorget!
     
    tommy777 liker dette
  9. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddag fra Stavanger. Ferien er over og straks blir det å sette seg i bilen og kjøre ut til jobb. Blir en kveldsvakt før 2x12 timers vakter står på programmet resten av helga. Ha en fin fredag folkens!
     
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    En skikkelig ræva fredag så langt. Noen kjørte en større oppgradering på noen svært esensielle systemer i natt, og denne hadde med seg en god del følgefeil. Tok bare 5 timer å få rettet, og nå snør det fxn meg ute. Så blir en forsiktig kjøretur hjem, via farvoritt butikken for å plukke opp noen Brewdogd til helgens festivitas :)

    Ha en bedre fredag enn meg i alle fall :D
     
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Me får sjå. Jeg her jo ikke samme kantine som dere, da
     
  12. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    113
    God aften, endelig ble det helg. Hjemmelaget taco og forfriskende drikke til er ikke feil. Vel fortjent hvile etter en uke rasende rundt Trøndelagen, med wining & dining på kveldstid, sånt er jo ingen spøk med trøndere ;)
     
    tommy777 liker dette
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Centurionloungen på DFW. Dæven søkke for en lounge Amex leverer. Skikkelig mat som er helt på eller bedre nivå enn det man ser i Europa. 6 varmretter til lunch pluss masse annet snadder. Kanon Prosecco har de også

    Synd man bare har en halvtime før man hopper videre.
     
  14. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Regner med at det norske Amex "Platinum"-kortet kommer til kort for adgang der Tommy?
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Dersom du tenker på SAS kortet, njet. Kun Amex Plat fra hele verden, samt Centurion for de som gidder å betale for slikt ;)
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra det Sørlandske!

    Her har man vært en tur i Oslo i dag og tjent 2500 eb poeng til kontoen.
    Nå har man kost seg med kongereker pill pill og en nydelig Riesling fra Robert Weil.
    Nå har jeg gått over til en liten juleølsmaking, hvor jeg startet med en Juleøl av polklassen fra Christiansand Bryggeri. Terningkast 6.
    Nå er det en God Jul fra Nøgne Ø i glasset, Terningkast 2.
    Dertil en liten JM. Terningkast 10.
    Så får man se hvor lenge man holder gluggene åpne. Alene i huset til i morgen ettermiddag. Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
     
  17. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Samme erfaring da jeg skulle på MD80-DO .. og siste uka dukket det opp flere alternativer på Saver. Litt mer is i magen og jeg hadde fått UA F på hjemturen, men LH direkte fra FRA var greit nok når man bare var på helgetur.

    Akkurat ferdig med siste John Grisham og min bourbon/coke er tom. Bingen venter.
     

Del denne siden