God morgen fra BGO

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 26. aug 2016.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,183
    Likes mottatt:
    869,718
    Bonuspoeng:
    293
    image.jpeg Her er det bare velstand, 16 grader og småregn ..
    Verden ligger for mine føtter og i dag blir det to frokoster .. en gourmet pakke på SK236 og en buffet på OSL ..

    Stockholm neste ..
     
    Kjakan and John in The Tower like this.
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Lol.. Gourmetpakke :) enjoy!

    God aften fra California. Willy's Scandinavian store i Florida hadde gratis shipping denne uken, så det ble bestilt tungt med brunost, Mills, fiskeboller og annet snadder. Synd det tar nesten en uke før man mottar greiene..

    Tidlig morgen i morgen fredag, men heldigvis ett pust i bakken i helgen
     
    Eddie47 and John in The Tower like this.
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Seoul.

    Nettopp vært å hentet dressen hos skredderen. Perfekt for, som det seg hør og bør.

    Turen gikk så til koreansk bbq for lunsj...digg, digg, digg :D Kr.275 for 150g...totally worth it!
    2016-08-26-14-49-25.jpg
     
    Last edited: 26. aug 2016
  4. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god morgen fra solfylte Dubai.
    35 grader og sol på morraskvisten er innafor. Nesten så man kan finne frem løpeskoene igjen..
    Fortsatt en uke ferie og faktisk digg å ikke fly noe sted men bare ta livet med ro.
    ( bannet jeg i kirka nå?)
    Frykt ikke EK MR til BKK om 2 uker :)

    Ha en flott helg og god tur til @Herlov !
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra innenrikskantina på OSL. Sitter her med kona før vi tar turen nordover til Bodø for å være turister. Kanskje det blir tid til en flypils med @SASDC8 også? Time will show. Go to gate nå, så da får man vel tusle avgårde. Snakkes!
     
    John in The Tower liker dette
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Sunnmøre også.

    Her startet dagen tidlig sammen med dattera mi, men nå ligger hun ute i vogna og sover dagens første dubb mens jeg oppdaterer meg her inne. Om noen få timer går turen til Sjoa sammen med gode kamerater for utdrikningslaget til en annen god kamerat som skal gifte seg i oktober. Gleder meg til rafting og annen moro der oppe og så får man prøve å la vær å tenke på formen man sikkert er i på søndag...

    Ha en fin helg folkens!
     
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,763
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra hovedstaden. Dagens første timer har gått med til litt møtevirksomhet (som betyr altfor lite kaffeinntak), så nå skal det kompenseres grovt inn mot lunsj.

    Stavanger i eftan for å delta i et bryllup, så bør vel klokke noen produktive timer innen den tid.

    Ha en bra en!
     
  8. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra Trondheim! Her brannslukkes og kodes det full maskin, stopper ikke før krampa tar fingrene.

    Hva gjør jeg ikke for å bygge opp et brukbart reisebudsjett, for at bookingfingrene skal bli fornøyde?

    Ha en fin helg!
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Osloske!
    Nettopp ankommet med båt. Skal si været i Kiel i går var av en annen kaliber enn det man fant her i Oslo i dag. Grått og trist og regn mot gårsdagens sol og 32 grader. Var ute på dekk rundt midnatt og da var det fortsatt over 20 grader.

    Nå bærer det straks til Jessheim Storsenter og et aluminiumsrør sydover. Bare hjemmom og snu før det er hageselskap med gode kollegaer i kveld. Får håpe at været i det Sørlandske er bedre enn her.

    God helg ønskes!
     
  10. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Knallhard økt på jobb før turen går til tigerstaden med rødnesene kl 1930.
     
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,183
    Likes mottatt:
    869,718
    Bonuspoeng:
    293
    image.jpeg Så var jeg på ARN igjen ..
    SK867 er foreløpig 15 min forsinket ..
     
  12. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,763
    Bonuspoeng:
    183
    Da har man opplevd komplett togkaos også. Alt stoppet opp på Oslo S i dag, men mens vi stod i den endeløse køen til Flybussen fikk vi tak i en Uber. Laaaang tur ut til OSL med en sjåfør som hadde en liberal tolkning av hva taxifelt betyr og bra rush ut av E6 (som han insisterte å kjøre på), men takket være hans kjøring og et Norwegian-fly forsinket fra 17.15 til 18.30 rakk vi jammen meg ombord - og hadde fem minutter i setet før de nå nettopp lukket døren. DEILIG.
     
    Kjakan liker dette
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,183
    Likes mottatt:
    869,718
    Bonuspoeng:
    293
    Det er alltid kjedelig å være forsinket hjem en fredag kveld og det synes som om SAS har hatt noen utfordringer i kveld.
    Noen forklaringer er til å humre over og noe er definitivt ikke SAS sin skyld ...
    En fugl hadde skapt problemer for togene i Oslotunnellen og dermed ble også en flyvertinne som var tilkalt til SK4043 forsinket og flyet måtte vente til flytoget kom ... de venter aldri på meg fordi jeg sitter på flytoget ...
    SK273 varforsinket over en time ..
    SK277 hadde et sykt fly og vi måtte vente på en buss som skulle kjøre oss til et fly på andre siden av flyplassen. Det viste seg at OSL bare hadde en buss tilgjengelig og den var på oppdrag da de oppdaget at flyet vårt var sykt..... og et fullt fly krever to turer med bussen ..
    De neste flyene til Bergen var både sene og annet ..

    ... det viste seg at flyet som var friskt og som kjørte 277, var det samme jeg kom med fra Stockholm ...

    Litt varm og lei kom jeg da inn på flyet og der satt en fyr på plassen MIN! (han hadde jo sin familie på de to andre setene på raden må vite) ... han fikk sitte ...

    Ja ja .... på mandag er det på'an igjen ....

    God helg!!!
     
  14. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo.
    Her har man vært en tur på IKEA i kveld da det var på tide å få anskaffet ny sofa. Hadde halvveis bestemt hvilken modell som var aktuell på forhånd så gikk ganske raskt.
    Nå er godstolen inntatt med noe godt å drikke i glasset så da gjenstår det vel bare å si: Skål det er helg :)
    God helg alle sammen!
     
    Kjakan liker dette

Del denne siden