God hviledag- fra en av mine favoritthotellutsikter. Snødekkede fjelltopper rundt 4000 moh i 180 graders view fra suiten Hyatt FRU. Deilig å lande 0700 og rett til hotellet med tidlig innsjekk og lokal mat til frokost før senga! 7 varianter av ferks honning, +monty og blini. Selvsagt upgrade til en 100 kvm suite på lounge floor. Blir nok et bilde i utsikt tråden om mobilen evner å fange dette. Er jo litt skyer og dis og.
God morgon frå Sunnfjord. Haustens fyrste vedkubbar brenn i ovnen medan eg og arvingen ser Bonanza. Måling og utearbeid seinare. God sundag til alle i både inn- og utland.
God morgon frå Aust-Finnmark! Sol frå skyfri himmel og heile 7,8 grader. Dagen starta med at pandionkatten måtte vekkjast slik at eg kunne krype fram frå under dyna. Ikkje at eg hadde det travelt, det er trass alt helg. Elles har ein fått sett NRK-intervjuet som fru Lindmo gjorde med Bjørn Kjos førre helg. Kanskje ikkje mykje nytt, men litt artig den historia om korleis flyavtalen inn i russisk luftrom kom i stand. Ha ein fin sundag same kva for luftrom du er i
God morgen fra Beitostølen Det er solvær; Blir ikke 4000 meter her, som @milehigh men skal i det minste over 1000 og opp på Bitihorn som ligger i bakgrunnen det(bilde fra i går) Nyt fridagen folkens Edit; sesongens første minusgrad er opplevd Edit1; utsikten verdt gåturen
God morgen fra Trondheim! Her skal beina få seg litt hvile etter 21.097,5m i Trondheims gater i går... Været er strålende! Ha en fin dag folkens
God søndag fra Billund. Her står Legoland på planen, men først litt frokost! I kveld skal SAS fly oss hjem til OSL
God søndag fra hovestaden. Frokost er inntatt, nå er det ut i skogen og se om det er noe mer sopp å hente. Ha en fin dag.
God formiddag fra hytta Husleia Kaffen nytes mens solen øser over oss med stråler, ikke en sky i sikte. Turen går tidlig hjemover idag, da eldstemann skal på bursdag. Ha en nydelig dag
Solen skinner som vanlig på solkysten! Mor er ute og flyr med bolaget .. så fjærnkontrollen er i trygge hender. Ha en flott dag, tre uker til neste jetlag!
God formiddag fra AMS. Et par småærender vel gjennomført etter togtur fra Rotterdam, nå skal jeg slå ihjel litt tid og forhåpentligvis fullføre boken min. Ha en flott dag, folkens!
God søndag fra Nordens Paris Her er det overskyet og 6 grader Celsius Skulle til å vaske klær men så var vaskemaskinene som var ledig bortsett fra 1 i ustand... Gleder meg litt til å flytte vekk fra studentsamskipnaden altså Ha en god søndag både med eller uten fungerende vaskemaskin
God søndag fra hovedstaden. Holdt nesten på å skrive god morgen helt til jeg så at klokka hadde passert 15:00 så da ble det tydeligvis en trøtt søndag. Merkelig hvor fort klokka kan gå en lørdags kveld med Netflix!
Leser. Den dagen jeg har tålmodighet nok til å skrive, men kanskje viktigst, nok fornuftig å si til å fylle en bok, vet jeg ikke om kommer. Tante Ulrikkes vei av Zeshan Shakar.
God kveld fra Oslo. Her er det koffertpakking og annen klargjøring før morgendagens reise. Jeg og opphavet skal på første familieferie på 19 år. Turen går til Seattle, men dessverre bak gardinen med Norwegian. Har jeg nevnt at pakking av koffert er noe av det kjedeligste jeg vet om?
God ettermiddag fra hovestaden. En grå søndag og gradstokken var under tosifret i dag, så det går helt klart mot høst... Dagen har blitt brukt til en treningsøkt på morgenen, ett par fotballkamper på tv også har man gjort borgerplikt og benyttet seg av stemmeretten. Alt i alt en grei søndag
Tilbragte helgen i Rondane. Her et bilde fra toppen av Høgronden (2115 moh.). Noe snø over 1700 meter, men gikk greit. Lite vind, blå himmel, sinnsyk utsikt.