God morgen fra Nidaros

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av NorFlight, 07. okt 2019.

1. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,532
    Bonuspoeng:
    113
    Her i Trønderhovedstaden er det nå høstferie, så for oss som ikke har "alibi" for å ta fri får det litt roligere på jobb og får gjort unna det man faktisk har planlagt for uka...

Ha en strålende mandag, høstferie eller ei, i luften og på bakken:cool:

Earl, Eddie47, Sunnfjordingen and 8 others like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God vekestartsmorgon frå Aust-Finnmark!

Her har pandionkatten endevendt sofaen i ei heftig jaktinstinkttreningsøkt der katteleiken vart grundig myrda ørten gongar.

20191002_182104.jpg
    Gjerningskatten

Opphavet er venta på besøk til helga og påfølgjande helg går turen over Dammen for å sjå korleis det står til der borte i Trumpistan.

Vel, før den tid står det ein god del sjefsnarring på programmet slik at sjefen trur at eg fortener løn ikkje berre i himmelen, men òg her på moder jord.

Vel, måtte folket få ein best mogleg måndag! :)

Last edited: 07. okt 2019
  3. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Budapest. Småtrøtt etter å hatt vekking klokken 00:45, 02:00, 04:15, 06:20 og 07:45 i natt for å sjekke EF / AF / United for å se om det ble sluppet noen seter i F fra MUC/FRA til PEK med LH i natt, men neida.

Ellers skal dagen blandt annet brukes til å spille flipperspill. :)

Screenshot_40.jpg

Earl, Eddie47, Wiolenze and 9 others like this.
  4. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    15,989
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo.

Jeg har, som nevnt tidligere, reservert en helgetur til New York siste halvdel av november. Det var opprinnelig kun GO ledig, men nå har jeg i det minste funnet plus hjem. Nå ser jeg også at det er ledig i plus til, men kun via Stockholm. Jeg er ikke så begeistret for plus, så har ikke helt klart å overbevise meg selv om det er verdt omturen og noen timer ekstra på reise for å oppgradere. Siden dette er en kort tur, vil jeg maksimere oppholdet i NYC.

Earl, Eddie47, Sunnfjordingen and 4 others like this.
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo. Ikke noe morsom fotball (landslagspause), friidretts-vm er over, ikke noe flyturer og det er heller ikke noen flytur før neste uke. Blir en lang uke!

Helg snart?

Earl, Eddie47, Sunnfjordingen and 4 others like this.
  6. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,631
    Bonuspoeng:
    183
    God mandags morgen fra Værnesekspressen rett etter Berg studentby i Trondheim. Idag skal det flyes med SK4557 til Tromsø via Bodø også blir det ikke noe flytur før i Novembero_O
    Så ha en flott mandag om du skal reise eller ei

Earl, Eddie47, Sunnfjordingen and 3 others like this.
  7. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Jessheim. Småfriske 5,3 minus her på Øvre Romerike i dag, og det synes undertegnede er i overkant (eller heter det da underkant???) allerede i oktober. Dog ble årets første juletre observert på hotellet i Maidenhead, UK i forrige uke :eek:

Denne uka bringer en snartur til Haugesund, hvor jeg omsider skal få passert grensen for LTG på NCC og deretter en snartur til Paris med den bedre halvdel i weekenden.

Ønsker alle en juletre fri uke

Earl, Eddie47, drsyk and 3 others like this.
  8. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    88EAFBCF-001B-431C-8F79-C5E4FD4F84C2.jpeg God morgen fra SK480 i luftrommet over Stockholm. Her er frokost nummer 2 akkurat fortært, men må innrømme at rundstykket på SK4004 var hakket bedre. :)

Earl, Eddie47, drsyk and 3 others like this.
  9. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen

Tilbake til hverdagen, og idag morgen oppdaget en at, doktorn. ikke var helt akklimatisert mot -1 celcius ifra +27... Isskrapa fikk kjørt seg i morgen timene, fram med vinter klær, frykter strøm forbruket klatrer oppover, huff 5.11.19 kan jeg først bytte strøm leverandør, da kan strøm forbruke flyte litt mer fritt fram...

Nå er det nedtelling mot HKG turen og det gledes enormt! Ikke mange dagene igjen før en er i luften, spørsmålet blir vel: hvor godt brisene IF`ere SAS crew aksepterer på Long haul mot HKG:rolleyes:

Ha en flott dag i luften som på bakken.

Earl, Andyfly, Eddie47 and 5 others like this.
  10. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Hovedstaden. Her er det nedtelling til Statsbudsjettet publiseres klokken 10:00. Da skal "Orientering om forslag til statsbudsjettet 2020 for universitet og høgskoler" leses fra perm til perm og alle detaljer må fanges opp. Håper den kommer på bokmål i år, er ikke så flink med dette andre målet.

Ellers har jeg katten på besøk denne uken, siden eks-samboer er på ferie. Katten stod opp i natt for å rydde i klesskapet, da han ikke er noe glad i brettekanter og ville rydde alt i hauger.

God Statsbudsjettdag til alle sammen!!

11. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,944
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra et kaldt Sandefjord! Måtte skrape bilen for første gang denne sesongen. Heldigvis skal jeg fly imorgen. Til VIE via AMS for Microsoft Directions. Der er det meldt 18 grader =)

Ha en kald dag!

Earl, Eddie47, Sunnfjordingen and 5 others like this.
  12. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Det er berre å godta at dyret veit best... :rolleyes:

Eddie47, OttoL, SAJblue and 1 other person like this.
  13. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,632
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit Sunnfjord som badar i sol. Arvingen er sjuk i dag, so då vert det heimedag på sofaen. I dag er det berre to månadar att til juleferien. Skal bli stas å fly etter gamalt.

EDIT: Du må gjerne ta kontakt om du vil ha det omsett, @SAJblue. Eg kan både budsjett, bokmål og nynorsk. Hyggelege timeprisar.

Earl, drsyk, Eddie47 and 4 others like this.
  14. Michar

Michar Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Det virker som en god morgen fra outbacken. Jeg sto opp i morges klokka 07.47 og jeg skjønte skrøpeligheten med å være og gikk som vanlig for å lage frokost til meg selv. Etter en fantastisk helg vil mandagen se litt grå ut, men mv mister ikke hjertet og beveger seg bare fremover.

15. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Det var nynorsk i år, men heldigvis ikke av den ekstreme varianten. Så jeg klarte å komme meg gjennom teksten. Det var absolutt ingen overraskelser, så mulig det hjalp til med forståelsen.

16. Points4Fun

Points4Fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,966
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Gullstua på OSL. En liten tur med SK til TRD på programmet i dag. Ingen utsikter til fabelaktig tur med det første, men fly er fly i mellomtiden:)

drsyk, Avixlo, Eddie47 and 2 others like this.
  17. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,127
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra SCL. Prosedyrene for å komme seg til Påskeøya er noe ad hoc og kaotisk men LATAMs anbefaling om å komme minst 3 timer før er ganske overdrevet. Særlig når det ikke er lounge på innenlandsdelen :eek: Nå skal man straks ombord i en sliten, gammel eks-SQ-fugl så opplevelsen blir vel bare bedre :D

Earl, Sonictravel, EndreD and 5 others like this.
  18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,503
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra The Sunshine State ...
    Litt kjøligere ute i dag 26 grader og skyer så jeg holder sengen litt med kaffe og nyheter fra Trumpistan ... det virker som de er på vei mot en et nytt diktatur (transaksjonspolitik) hvor sjefen driter i normene ..
    Det er godt han betegner Norge som en god kunde!

Hvis Statsbusjettet bare kommer på landsmål (Ivar Aasens betegnelse) så gjelder det ikke for meg.

Ha feiende flott mandag!

Earl, Sonictravel, drsyk and 6 others like this.
  19. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Dokumenta til dei underliggande einingane kjem enten i den eine eller andre språkdrakta. Den eininga eg sorterar under har vore på nynorsk dei siste åra. Eg vonar at dette er tilfeldig. Heldigvis brukast det ikke penger til å skrive dei på begge mål når vi alle klarar å lese dei begge. Eg kan diverre ikke skrive på nynorsk, så eg ber om årsaking for mitt forsøk her.

Eddie47 liker dette
  20. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,631
    Bonuspoeng:
    183
    Btw, folkens KLM er 100 år idag

Finnks and NorFlight like this.

Del denne siden