Her er vi fortsatt i månefasen, men himmelen er klar og blå så solen er snart på vei opp og byen blir nok en gang badet i sol. Alt for lenge til neste flytur .. Ha en flott dag .. godt det er helg!
God morgen fra Oslo vest, der solen alltid skinner Litt magert logge seg inn i Sas og kun se følgende Lurer på om jeg skal prøve finne en juleferie i varmen, SK holder igjen Miami billetter, mulig CT-ene i profilen bør settes i bestilling. Ha en fin fin lille lørdag alle bonusnisser
Fredag 27.oktober har jeg en flygning fra BGO til OSL, ikke mye spennende med det annet enn at vi skal til Tromsø og spise middag på Smak. Det som er spesielt er at flygningen er satt opp med et fly fra Air Baltic! Skikkelig langtidsplanlegging for disponering av flåten ....
Har en tur til CDG i September som også har fått Air Baltic som operatør, utifra setekartet ser det ut som en A220 som skal fly
God morgen fra landsbygda. Solen er på vei opp, og det er kaldt. I dag har jeg tatt meg fri, for å dra til storbyen og bli merket for livet. Lenge siden forrige tatovering, så jeg føler meg nesten uforberedt.. Har startet et nytt reiseprosjekt. Jeg fant en liste over land jeg har vært i, og så umiddelbart at det burde være en relativt smal sak å besøke resten av landene i Europa på et par år, uten å bruke alt for mye tid på prosjektet. Og som en listemann, så starter jeg øverst/lengst vest, med Andorra. Om et par uker går derfor turen til Barcelona, hvor planen er å ta bussen til Andorra. Også legger jeg inn et par netter i Barcelona samtidig, for litt varme. (Forhåpentligvis) De fleste landene jeg ikke har vært i er i og rundt gamle Jugoslavia, og de kan i teorien tas i en runde, men jeg vil jo gjerne se litt også. Moldova tror jeg at jeg skal vente litt med. Avhengig av hvem man spør, så må jeg helt bort til Kazakhstan for å krysse av hele Europa. Så vi får se hvem jeg spør. Årets familieferie går til Florida, så det ble booket billetter for alle 5 i går. Ikke alle får samme bookingklasse, men blir nok fornøyd med alt over Go. Kona er blitt for godt vant (som meg), så det ble biz på oss. Ha en fin tirsdag!
God morgen fra kontoret i Sandefjord! KALDT ute. Effektivt -13 iflg. Yr. Det er kaldt det .. Men heldigvis bil fra dør til dør så jeg lider ingen nød =) Ikke noe nytt å melde på flyfronten. Ha en flott tirsdag, kaldt eller ei! T-108 Tokyo
Morn fra kontoret. Det er blitt litt kjølig igjen, men solrik, blendende solrik til og med. Må begynne å huske å ta med solbrille igjen, og sikkert starte med allergimedisin snart. Våren er på vei! Eller meget lite nytt her, så da får det holde med en kort god morgen fra denne siden Ha en flott dag!
God tirsdagsmorgen fra hjemmekontor...Selv om set up er bra, trives jeg best på bortekontor. Kulde hjelper heller ikke på humøret, hvor ble det av vårtegnene? Ha en god dag peeps
God formiddag fra hjemmekontoret. Det er FRS eller kickoff som noen kaller det de neste tre dagene, så kalenderen er stappfull. Tre dager til varmere klima!
God lunsjtid fra Grenland, Etter flere mislykkede forsøk, fikk jeg endelig booket bord på Pokemon Cafè i Osaka ifbm turen om en måned, Setene slippes 31 dager før kl 10 norsk tid, og de forsvinner på ett minutt, i tillegg hjelper det lite at siden går ned/timer ut pga all trafikken. Lykkes endelig i dag på siste mulighet. Dette var jo så vanskelig å få reservere, det å kapre SAS bonus seter er som "a walk in the park" i forhold Så forøvrig at noen postet denne på Facebook - SAS synes nok de har for få gullmedlemmer...
God morgen fra luftstrøka ovenfor Shetland. Kan melde om en smooth overfart fra SFO retning CPH. Akkurat brakt tilbake til våken tilstand etter en knapp åtte timers powernap. Og nå er det frokost!
God tirsdagskveld fra hovedstaden. Fortsatt noen uker til neste flytur, men i dag fikk man seg en togtur i arbeidstiden så fint å få luftet seg litt og se noe annet enn kontoret, fikk til og med kjørte den etterhvert så berømte Follobanen uten problemer. Ettermiddagen har man brukt på en skitur, en fordel med kulden er at skiføret i Marka holder seg helt utmerket så det kan man like Nyt kvelden folkens
God kveld! Hadde vært fint med 5turer-tilbudet. Selv med f&f vurderer jeg heller oppgradere til elite for å opprettholde gull og ett år nærmere life time. Det er rimeligere, men morsommere å fly! Dessverre ingen kampanjer for oppgradering nå what to do... Ha en i-landsproblemfri aften