Det er bare en by og ingen tilstand! Det er en vakker by .. i alle fall i et vær som i dag .. Det er 10 grader og tindrende klart ute
God morgon frå Aust-Finnmark! Hausten er på plass. Diverre medfører ikkje det ein flaum av flyreiser og bonuspoeng. Ikkje enno... Det store lyspunktet er at 'pandion for life'-loungen, etter ei teknisk nedstenging, atter er open. Loungeverten sit som eit tent ljos i påvente av at pandionkatten skal finne ut av opningstilbodet (døgnet rundt, året rundt). Ha ei pandionaktig veke, folkens
God morgen fra Oslo, her er en alt godt i gang med arbeidsuken. Ukens første teamsmøte, som forøvrig fløt over fra forrige ukes siste møte avsluttet for litt under syv timer siden. Nå er det på'n igjen! Ha en flott uke!
God morgen, back to work i Lillestrøm. For noen dager. Det er kun dager før det er ut å fly igjen, innenriks. T-4
God morgen fra Romsdalen Strålende solskinn og 8 grader, faktisk såpass friskt at jeg tenderte til å angre på valget av shorts når jeg trillet arvingen til barnehagen. På hjemmekontoret er derimot kaffen rykende varm, og en er klar for en ny arbeidsuke. God mandag
God morgen fra Oslo. Kaffikopp nummer 3 på kontoret, retning grefsenkollen er det klar himmel og i ettermiddag skal det labbes litt i marka. August ble en måned uten flyturer, og det blir september også. Men la gå.
God morgen fra hjemmekontoret! Har en "syk" arving hjemme. I vanlige tider skulle han ha vært på skolen, men lett hoste og litt vond i halsen er nå til dags så superskummel at skole er uaktuell. Lærer har heldigvis fått sendt noen oppgaver til han, så fraværstiden blir ikke helt bortkastet. Reise/bonusnissestatus: har stoppet automatisk overføring av trumf til EB... vet ikke helt hva jeg skal gjøre med trumfen, kanskje bare smette pengene inn på NCC den dagen jeg står i fare for nedgradering. Men det er jo en stund til. Ha en flott dag!
God morgon (føremiddag?) frå Sunnfjord. Sola skin og alle er glade og fornøgde. August vart like flyfri som juli, juni, mai, april, mars og februar, men snart er det sommareferie (T-320). Eg trur dei fleste som har vore "bergensar med talefeil" (innflyttar i Bergen) kan skrive under på at Bergen er noko meir enn berre ein by. Oslo, Drammen etc er berre byar, Bergen er noko meir. Men kva? Vi skulle hatt ein diktar til å setje ord på det.
De oppsummer det jo fint med "Bergen?" på en fjellkant. En slags mini-dikt. Får prøve meg på en Haiku om Bergen, selv om jeg verken er dikter eller har bodd i Bergen. Jeg trives meget i Bergen, med unntak av en liten bråkete sak Buekorps i bakrus Bergen er mer enn det ja Bergen er Bergen
Fra Bergens Tidende: Gerd Margrete Tjeldflåt Kommentator La oss slutte å gjere Bergen til noko rart og kuriøst Det er berre ein by. «Bergen, for meg er du ikke en by, men en tilstand i min sjel.» Ole Paus’ udødelege refreng er ofte sett på som ein hyllest. Men tenk viss Bergen berre kunne få lov til å vere ein by. Til å vere den høgst ordinære plassen det eigentleg er. Førre veke kom endå eit nytt kull studentar til Bergen. Mange skal berre vere her den tida dei studerer. Så skal dei flytte vekk, tilbake til Oslo, der dei skal vidareføre ein lang tradisjon om å mimre tilbake til studietida i Bergen. Dei kjem til å minnast alle regndagane. Eller kanskje er dei av typen som berre hugsar korleis det var når sola kjem fram. Dei vil tenke på lesesalen, festane, slik me alle gjer. Men vær så snill, studentar, når de ein gong mimrar tilbake, ikkje tru at det var Bergen. At det du såg, var alt. I fjor møtte eg ein tidlegare bergensstudent, på fest i Oslo. Den obligatoriske mimringa starta, og han fortalde om nokre gonger han har besøkt Bergen sidan. Og så sa han: «Nei, Bergen er fint. Men det er godt å ha voksenlivet sitt i Oslo.» Slik er det jo av og til på fest, men berre for å ha nemnt det: Det var utruleg frekt sagt. Det blir som å gå på besøk til folk som bur i blokk og seier: «Det er fint med leilegheit altså, men det er jammen godt å vere vaksen og ha eige hus.» Når det kjem til Bergen, er det lov å vere klæssetryne. VG-kommentator Hans Petter Sjøli valde til dømes i 2017 å publisere ein tekst om kor lite det gav han å vandre rundt på Nygårdshøyden, 20 år etter han var student. «Det var hyggeleg å kunne stikke innom, men det skal bli godt å forlate deg igjen». Vel, takk det same. Slikt kan ein seie om Bergen fordi heile byen så ofte blir redusert til ein karikatur av seg sjølv. Øvinga er ekstremt enkel. Du treng ei klype brei dialekt, ein god neve mindreverdskompleks, store humørsvingingar, breiflabb og så legg du til 363 regndagar i året. Der har du Bergen. Ein slik by kan du bu i nokre år for å studere. Du kan vandre rundt på Nygårdshøyden, som ein liten Agnar Mykle eller Knausgård. Traske melankolsk i regnet og drikke vekk sorgene. Men så må du bli vaksen og flytte austover. For ingen vil jo bu i ein by som er ein revysketsj om seg sjølv. Folk vil ha ein karriere og vere seriøse. Dei har jo gått på jussen og teke master på NHH. Me kan diverre ikkje skulde alt på arrogante folk i Oslo. Me som bur og lever i Bergen må ta vår del av skulda. Me gir jamleg næring til vår eigen parodi og syns det er litt festleg at me kranglar om alt. Me seier at Bergen er verdas vakraste by, sjølv om me jo veit at det ikkje akkurat er gamle Rom me plaskar rundt i. Tenk visst me heller klarte å vise at Bergen er ein heilt vanleg, vaksen by, med vanlege, vaksne problem som me treng vanlege vaksne til å løyse. Kanskje kunne me då bli tatt på alvor, og ikkje berre vere ein by folk skryt av å ha forlate fordi dei vaks opp. Men til alle dykk som drog: Ein del av oss har vaksenliva våre i Bergen. Og uansett kor utruleg det høyrest ut, så er det ei heilt ordinær oppleving. Me går på våre meir eller mindre interessante jobbar, hentar i barnehage, drikk øl og diskuterer verda og ser seriar på kvelden. Veldig få av oss brukar «gå mann» i daglegtale. Veldig få av oss går rundt på Torgallmenningen og ropar «HALLAIEN» til folk i aust og vest. Bergen er ingen tilstand i nokons sjel. Bergen er ein by det er ganske godt å ha vaksenlivet sitt i.
God ettermiddag fra hovedstaden. Nå kom koronaen litt nærmere enn ønsket. Minstejenta ble sendt hjem fra skolen grunnet sår hals og litt slapp form. Siden vi skal holde en konfirmasjon på søndag, ble hun anbefalt å ta en test for sikkerhets skyld. Så nå skal hun testes i morgen (stakkars). Både håper og tror den blir negativ. Ellers har jeg ikke avbestilt turen vi skulle ha i høstferien hvor vi skulle fly til NYC og hjem fra DC. Fikk varsel om endring fra SAS nå. Ikke så veldig imponert over den endringen. Utreise: København - New York (ikke Oslo - København - New York som opprinnelig bestilt). Retur: Oslo- København. Samme dag som utreise, ikke lørdagen etter i det minste. Jaja, fikk motivasjon til å trykke på avbestillingsknappen om ikke annet...
God kveld fra hovedstaden. Første dag tilbake på jobb etter ferien bød på en innboks som ikke var altfor full, noen Teams møter og hyggelig nok også ett fysisk møte, veldig allright å treffe folk fysisk og ikke bare elektronisk Samtidig så er det alltid rart å komme tilbake etter ferien, så tar nok noen dager før man er i normale rutiner igjen... godt det snart er helg