Fredagen hilses velkommen i et solfylt Trøndelag hvor det skal gå helt sånn Widerøe til Rørvik fra Trondheim.
Mornings fra et grått Oslo. Fra kontoret ser jeg skyene henge tungt over Kjelsås/Grefsen. Hadde tenkt å bestille en tur med DY over fjellet første helgen i oktober, men antall flighter som de har for salg innebærer nok at den flighten jeg bestiller blir avbestilt. Normal rutetrafikk er noe vi alle vet ikke kommer til å skje, så får heller avvente. God helg og god bedring med bonusfeberen.
Her står Widerøe som perler på snor for å ta godtfolk ut på reise i grisgrendte strøk. Det sier sitt, Widerøe har 3 -tre- avganger til Bodø kl 8:15, men alle har vær sin rute oppover.
Gooooooooooo morgen fra Viken. Våkner opp til en fantastisk nyhet: Dear MR SHAHZAD XXX We regret to inform you that due to a change in operating aircraft, we are unable to provide you with the original seat you selected. SQ F--->SQ C Og det før jeg fikk avbestilt...Er som å være i et pill råtnet forhold, der en bli dumpa før en skulle dumpe kjerringa... Natt til idag våknet reisebasillen, med flere slanger ned i svelget, vaiere og ledninger, ser rundt seg til en forskrekkelse, er han i en zombie apocalyps? River ut alt av ledninger og slanger, forsøker å komme seg vekk snarest mulig, etter 3 dager med respirator behandling, er det naturlig å hoste litt, men dette blir feil oppfattet. Dermed går alarmen og helsepersonell kommer til og lenker fast reisebasillen. Kontroll kommisjonen er tilkalt, da bruk av tvang mot reisebasillens vilje er ikke tillatt, så fremt det ikke er fare for liv og helse...Blir overflyttingen godkjent? Blir reisebasillen utskrevet i tide? Nok en traumatisk dag i reisebasillens liv Riktig goooooooood helg folkens
God morgon. Snart Teams-møte med ein potensiell kunde av konsulentselskapet mitt. Eg treng litt å gjere på i helga sidan det skal regne. Det skal bli godt å sleppe å vatne ute. Det tek på med all denne sola vi har her vestpå. Fyrst kaffi.
God morgen, Morgenmøte utført og kaffi nr.1 inntatt, og om litt under to timer blir det FAT via video fra UK, så da blir det å sitte og se på at noen skal starte noe utstyr og bevitne at det faktisk virker. Hadde vært kjekkere å flydd dit i går og fysisk vært tilstede i dag, men slik er det da nå for tiden. Ingen reiseplaner for helgen, blir for det meste å slappe av og samle krefter til neste uke. God helg!
Tenkte at nå skulle det bli praktfull utsikt over Trøndelagskysten. Imidlertid, pga nesten tomt fly ble vi jaget bak, med utsikt til motor
God morgen fra kontoret! Mørkt og grått i dag, så får vi se hvor mye av det meldte styrtregnet som faktisk dukker opp. Bilen blir veldig støvete av å bo på landet, så en regnskyll på den er ikke så dumt, egentlig. Snart helg! Og i morgen får jeg ny bil.
God morgen fra hjemmekontoret! Virgin tråkker opp nye stier! Er dette noe vi ønsker fra andre også? https://onemileatatime.com/virgin-atlantic-tier-points-reward-tickets/
God morgen fra Romsdalen! Og for en morgen! Solen skinner som besatt, arvingen er levert i barnehagen og det er faktisk FREDAG! Restaurantbesøk for meg og madammen, arvingen skal overnatte hos besteforeldre. Skal bli godt å få sove noe lenger enn halv 7 for en gangs skyld Overhengende fare for at det blir bobler i kveld! Ha en strålende fredag folkens!
Reiser fra blå himmel og 22 varme i Trondheim til Bergen, lurer på hvordan været er der... Ha en flott fredag
Her i Trondheim litt opp fra solsiden er været nesten som på solkysten .. litt lang morgen og kaffe på sengen (Friele naturligvis) P508 fortsetter nå sørover med destinasjon Solvorn .. På Ugla brenner det på en skole, sannsynligvis ligger snøen fremdeles og de kan slukke med snø .,
God morgen fra Polarlys, pt Trondhjem. Babord utsikt ved oppvåkningen er vedlagt, styrbords er utelatt. Nydelig seilas langs Nordland i går, kryssing av polarsirkelen med en spiseskje tran som belønning (!), senere fulgte observasjon av hullet i Torghatten. Ha en frisk og trivelig dag!
God morgen fra Grenland. Det blir ikke bading i dag. Lokalavisa har ropt ulv,ulv i to dager nå, og det er visst kraftige tordenbyger på vei. https://www.ta.no/kraftige-tordenbyger-pa-vei/s/5-50-983443 Får gå i kjelleren, og starte oppussing av trappa ned. Har prokrastinert, og argumentert med fruen at slikt er greit å ta når det er drittvær. Sånn ellers har jeg igjen bestilt et opphold på Farrisbad. Har invitert med foreldrene mine, og vi kan da feire moderens 75årsdag der. Flinke Tine har allerede oppgradert alle fire til Ocean deluxe rom, selv om jeg bare har betalt for standardrom. Har Gullstatus. God Helg til alle
God morgen fra hjemmekontoret! Mange som er i/nær Trondheim i dag. Det skjønner jeg, for det er en ganske grei by. Stor nok til å ha det meste av det man trenger og liten nok til å ikke ha for mye mas og styr. I dag skal det kvernes litt helsedata i håp om at jeg faktisk finner noe publiserbart i resultatene, noe som det ikke har gjort det siste halvåret. Om jeg fortsetter noen mnd til uten resultater har jeg i det minste bevist at det ikke går an med de metodene jeg har prøvd, er jo et bidrag det også, enn om litt kjipere. Ha en flott dag!
Ikke noen god fredag når en mail fra SQ dukket opp i mailboksen. Vi skal fly AMS-SIN SQ F i desember. Ikke nå lengre.. SQ har "booket oss om" til samme flight men flyttet oss fra 1C/D til 20D/F. Ikke F lengre for å si det sånn =( Det er nok spikeren i kista for den reisen. Har sjekket med Tallinn og får booket om innen 30/11 selv om CT er utgått. Det blir nok en reise i mars 2021 i steden.