God morgen fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 13. jan 2023.

1. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God mårnings fra 10400, Bangkok.
    Her nytes en kopp kaffe en av Live versjonene av Hotel California ol, med terrassedøren på vidt gap. Med andre ord, en nydelig start på fredagen.
    Gårsdagen var også en bra dag som ble avsluttet med cocktails og middag på Wallflowers upstairs nede i nærheten av Chinatown. Vanvittig koselig sted!
    Nå blir det å tilbringe noen timer ved bassenget og aller heist også en liten runde i gymmen.
    Lag dere en fantastisk fredag :)

Wallflowers Upstairs:
    F9E9F115-56DD-4C8E-8EBC-F42A3901E213.jpeg 2983E842-9CFD-4642-91A4-135181E66F16.jpeg

Earl, Calling, EndreD and 20 others like this.
  2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,143
    Bonuspoeng:
    293
    God formidag fra frokostbordet litt sør for Pattaya. Benedicts og iskaffe. Helt greit det.

I dag skal vi få ekstra god SomTam til lunch sies det. Den som overlever poolen noen timer får se.

Earl, Calling, EndreD and 11 others like this.
  3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,506
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Thailand nr 3…
    Startet dagen med et bad i badekaret som har utsikt. Veldig greit å få litt varme i møre muskler etter en to-timers massage i går kveld.
    Frokosten er i kroppen og vi skal ta Skytrain til en destinasjon som ikke er bestemt enda. Kanskje vi får sett litt av byen fra 12-meters høyde, i fart?

Marked skal besøkes i dag, hvilket, finner vi it av underveis.

Ha en flott dag!

Earl, Calling, EndreD and 14 others like this.
  4. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    God tidlig morgen fra flytoget. I dag skjer det! Første tur med LH F via FRA til SFO. Lenge siden jeg har vært så spent før en tur og denne dagen skal nytes til det fulle. Regner med det dukker opp et lite reisebrev underveis eller etterpå.

Og så er det jo viktig å merke seg at uten dette forumet hadde jeg aldri fått til en tur som dette.

Ha en fin flydag!

Earl, Calling, EndreD and 21 others like this.
  5. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,945
    Bonuspoeng:
    293
    God tur @Flyvende_mare !
    Kos deg!!

Selv god morgen fra flytoget. Straks OSL-ARN-ORD med bolaget for å se litt basket :D

Ha en flott fredag, på flytoget eller ei!

Earl, Calling, EndreD and 14 others like this.
  6. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,543
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

TTT unnagjort i går. Bare en bonusnisse som kjenner seg igjen i hvor mye bedre et Prior egg i en 6pakning fra Spar til 10 kroner smaker etter en TTT:p

Ha en strålende fredag alle IF-ere, snart helg:)

Earl, Calling, EndreD and 12 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra godstolen.
    Kaffe i koppen, det går litt tregt i dag. Hunden slapper av, og har ingen planer om å gå ut døren med det første.. Så da blir det nok en kaffekopp til mens vi venter.

Arbeidsdagen bringer møter og kurs, sannsynligvis en lang lunsj (med kake, det er alltid kake i kantinen på fredager!) Og kanskje jeg kan gå hjem litt tidlig for en gangs skyld? Men, det smerter å bruke fleksitid på å gå hjem tidlig, i stedet for en reise et eller annet sted. :p

Nyt fredagen, det er straks helg!

Jeanette, Earl, Calling and 15 others like this.
  8. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen alle farende fanter!

Noen våkner til badeliv og åpen terassedør, og noen våkner til mere snø. Men uten det ene ville man kanskje ikke sette sånn pris på det andre? Om 18 dager er det også vår tur til solvarme og privat morgenbad på terrassen. Der gledes!

Ha en fin dag!

Earl, Calling, EndreD and 13 others like this.
  9. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,597
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.

Ventetiden er «over», det ser ut for å bli flytur på søndag.

Annen reise er planlagt for tidlig feb, SAS til New York. Flytype er byttet til 321neo fra STO. 2 reiser sammen. Burde vi beholde rad 1 som er i 1-2 layout eller heller bytte til rad 4 feks som er i 1–1 layout?

Jeanette, Earl, Calling and 10 others like this.
  10. Flyvende_mare

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    Her kan jeg trives!
    20230113_094906.jpg

11. KainBenwi

KainBenwi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,004
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra hjemmekontoret her også. Plussgrader og litt regn utenfor. Slipper i alle fall å måke snø. Melder 40 mm nedbør i morgen, så glad det kommer som regn. Begynner å glede meg til neste helg, da det blir biz til Los Angeles med SAS. Sitter stadig og sjekker innom om det dukker opp noen ledige billetter på Lufthansa First på hjemreisen, men foreløpig uten positivt resultat. :)

Earl, Calling, Flymunda and 11 others like this.
  12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    "God" føremiddag frå Sunnfjord. Helgas utflukt til SFO måtte dessverre kansellerast. Det ser ut som mi kjære bestemor snart takkar av, so då er det nok best å halde seg heime, sjølv om det er omlag like uventa som nedbør på austlandet. Då er det berre å sikte seg inn på F-tur i pinsa eller noko. @Flyvende_mare veit å føre folk ut i freisting.

indahla, Earl, Calling and 12 others like this.
  13. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,398
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag! Tidlig oppe på kontoret for å få unna litt arbeid før man setter kursen i retning BGO og NAS sin rute til MAN.

Hjem via FRA grytidlig søndag kan by på utfordringer om lørdagen ender med en heidundrende fest. :cool:

Får håpe de røde presterer bedre enn i det motsatte oppgjøret i høst.

Ha en strålende helg!

Earl, Calling, Flymunda and 9 others like this.
  14. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God fredag, og forhåpentligvis en god helg etterhvert til alle sammen! Møtebonanza på en fredag for undertegnede...

Earl, Calling, Flymunda and 8 others like this.
  15. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,615
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Rolig kontordag i dag.

Har blitt beordret til MIA for kurs og konferanse i Mai, så får prøve å se om jeg finner noen flybilletter i løpet av dagen eller helgen

Earl, Calling, Flymunda and 11 others like this.
  16. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen alle sammen. Hjemmekontor i dag. Gråvær. Måtte 3 kopper kaffe til for å få start i dag. Drømmer meg til varmere destinasjoner. Sannsynligvis en Asiatur rett rundt hjørnet men enda ikke helt bestemt. AGP i februar 10 dager: checked! Costa del Sol er god medisin for norske gråværsdager.

Ringte SAS i dag (for første gang) og maset litt på bonusreiser. Man kan ikke booke Singapore Airlines lengre. Ser ut til at hele greia bare går nedenom og hjem. Synes det bonus søket SAS har på sin side er totalt elendig.

Earl, Calling, Flymunda and 9 others like this.
  17. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten en fredag formiddag.
    Plutselig har jeg fått nye vaner på trippeltriumftorsdagen!
    Tar med noen blå IKEA bager i trillevognen og insisterer på at «nei poser det trenger jeg ikke», har til og med kjøpt en rull med 20 bossposer til 10 kr. Dvs 0,50kr posen i stedet for 3kr per handlepose ..
    Men har jeg fått 1000 kr trumfkroner???
    Neida ..
    A0CB1638-5C3D-4A64-8BC4-E6CF065CB054.jpeg

Earl, Calling, Flymunda and 8 others like this.
  18. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    Mulig jeg ``antar feil`` , :) men antar at de feirende hovedpersonene i selskapet må være Panu og Svenn, eller?

Last edited: 13. jan 2023
    OyvindN liker dette
  19. Flyvende_mare

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    Kort stemningsrapport fra 32000 fot rett sør for Island. Kaviar og hummer til forrett så så godt som jeg forventet. Blomkålsuppa var fantastisk. And med kimchi til hovedrett, også god. Kaffe, cognac og crême brûlée til dessert gjør meg glad. Easy Rider på skjermen! Måltid og drikke 9/10, stemning 10/10
    20230113_123409.jpg

Last edited: 13. jan 2023
    indahla, Jeanette, Earl and 15 others like this.
  20. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,654
    Bonuspoeng:
    93
    God eftermiddag fra Gullstua!

Helgetur til London med fruen og vesla som fyller 16 år. Musicalen Lion King ble akseptert som en fullverdig fødselsdagspresang, man skal vel ikke se bort fra at det blir litt shopping også.

Ønsker dere alle en god helg!

Earl, Calling, Flymunda and 6 others like this.

Del denne siden