God morgen Langfredag fra Oslo

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av WannaBeFrequentFlyer, 25. mars 2016.

  1. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Bypåske resten av denne påska i år! Deilig å bare være hjemme og slappe av! Litt jetlag etter SFO-turen forrige uke gjør at jeg er tidlig oppe og får gjort noe nyttig! :)

    Fortsatt god påske alle sammen! :cool:
     
    Baldrick liker dette
  2. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,293
    Likes mottatt:
    3,241
    Bonuspoeng:
    113
    Nesten tomt på Flesland idag. Alle caféer på innenlands strengt. Har aldri sett lignende.

    20160325_092943.jpg

    På vei til Hong Kong med utvidet familie...complimentary upgrade ble gitt, takk til SAS! :D

    Videre til Phuket om 4 dager. Det meldes om førsteklasses dim sum i HK og fint paraplydrink vær i Thailand :cool:
     
    Franco63 and Baldrick like this.
  3. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,102
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Kenting, Taiwan.

    Kom hit fra Green Island (via Taitung og Fangliao) tidligere i dag og båtturen var overraskende bra, tross relativt dårlig vær. Værre på turen til.

    Kun booket en natt i Kenting, så hvis ikke været er bedre i morgen drar jeg videre.


    Aaaanyways .... de fire som sitter på nabobordet på restauranten jeg er på, smatter så jævlig mye at jeg tror jeg må gå et annet sted. Er heldigvis ferdig å spise.

    Snakkes bloggen.
     
    Baldrick liker dette
  4. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra SAS-kantina på CPH. Her nytes litt thaisuppe før turen går videre til Hilton i Gdansk. En god påske ønskes! :)
     
  5. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,929
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra påskefjellet hvor været er litt så som så. Sitter og lurer på om jeg skal skrive tripreport for LAX-ARN-LAX istedenfor å dra på skitur, hvis ikke folk er lei av Y- og C-rapporter fra SAS.
     
    Jan Fredrik, Kristian, Herlov and 2 others like this.
  6. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Kjør på!
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det føles som om jeg er den eneste som ikke er på påskereise her.
    God morgen fra det sørlandske forresten. Grått og overskyet i dag. Det regnet i går og skal regne de neste 4 dagene. Så like greit å holde seg hjemme. Et lite håp om å se sol i ettermiddag er det eneste håpet her. Så får vi gjøre det beste ut av det.

    Her er dagens Fjellskrekkregel:
    upload_2016-3-25_12-7-18.png
     
    geddi and Baldrick like this.
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Etter 37 flighter til nå i 2016 er det nesten greit å ikke være på påskereise. Nesten... ;)

    Fortsatt god påske til oss som er på landjorda. Vi er nesten ikke misunnelige på de som er i lufta. Nesten ... :)

    (ok ok, god langfredag til alle!)
     
    Baldrick and Herlov like this.
  9. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God langfredag fra Santiago, Chile!

    Litt hardcore sightseeing i sentrum står på planen i dag. Moro! :cool: Men først en times joggetur i nabolaget her.
     
    KatManDu and Baldrick like this.
  10. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,202
    Likes mottatt:
    4,228
    Bonuspoeng:
    113
    Hjemmepåske og innevær i bartebyen.
    Murphy har funnet ut at jeg er hjemme, og tydeligvis sendt en spenningspuls på nettet på Nardo. Resultat er at to HP-switcher er brent på en eller flere porter, stuereceiveren (gammel vsx 1122) har brent Etherport, HP hjemmeserver er nede, men ser ut til å være i live, og trolig endel annet faenskap som jeg finner ut etterhvert.
    Tipper det blir en laaang dag i dag :(
     
    Baldrick liker dette
  11. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Nytt bekjentskap i dag:
    20160325_131258.jpg
    20160325_131306.jpg
     
    KatManDu and kiev like this.
  12. Bernhard2

    Bernhard2 Medlem

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Oi :( gruer meg til å komme hjem...
     
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Guten morgen - ish fra Lillestrøm. Sov relativt lenge etter et noe hektisk reisedøgn. Det utrolige er at etter denne morgenen på flyplassen i Denver:



    4 kanselleringer på rad - først 3 American kanselleringer, så 1 Lufthansa... litt rusling i ring på DEN mens jeg trampet i gulvet, mye (!) søking på nett for alternative ruter hjem, 4 pils, 1 Big Mac, 1 nytt vennskap med en Polakk i samme situasjon, litt bitching om og med SAS/Ida, godsnakking med Lufthansa innsjekk så fikk de meg faktisk hjem samme dag. Det var eneste balja (sa de) til Europa den dagen.

    Det var til Reykjavik. Der kom det også en liten snøstorm. Men ALLIKEVEL kom jeg bare hjem 3 timer senere enn opprinnelig planlagt.

    Det er jaggu meg utrolig. Takk til en medforumist, og ikke minst - Bongos-Tryllereiser.no, som er i en klasse for seg når driten treffer vifta.

    Ha en fin en
     
    Earl, Baldrick, vegardg and 6 others like this.
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Bare å gå i gang! Jeg skal fly samme ruta i juni i Plus (med OT innlagt) så jeg leser gjerne!
     
    Robamu and Upsaker like this.
  15. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er på vei til Conrad Bangkok, mens dere fortsatt sover ut gårsdagens egge-moro det være seg likør, øl, cognac eller annet man kan bruke på påsketur,
    Betaler THB 5200, for ett greit rom med club benefits, så vi tar det derfra...
    Ingen Expertflyer mail i dag vedr. FRA-HKG
     
    Baldrick liker dette
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nei. Vi er nok både fundamentalt uenige og begge glade i å ha siste ordet. Dessuten var jeg i et skikkelig dritthumør og fortvilet etter å komme meg ut av Denver.

    Det er sjelden en særlig god coctail for debatt, så jeg konkluderte med at jeg ikke ville klare å diskutere med deg uten å bli sint. Så da holdt jeg til slutt tåta.

    TUUUUT TUUUUUUUUUUUUT
     

Del denne siden