God morgen fra DOH. En og en halv time til QR1128 frakter meg til MCT. Der har jeg 13 timer før turen går til BGO via DOH og OSL.
God morgon frå Yttersida! Gårsdagens topptur vart krona med vaffelkaker og på kvelden vart det rullekake. Livet er ikkje så verst I dag blir det flytur! Ha ei fin ein, folkens
God morgen fra Trondheim Litt trist morgen egentlig pga dårlige sykdomsnyheter i familien....blir noe sykebesøk framover dessverre.... Ha en bedre dag
Måtte situasjonen bli slik at sjukdomsbiletet etter kvart blir betre og betre. Alltid trasig når slikt rammer.
God morgen fra hovedstaden! Tillot meg å sove litt lenger i dag, da jeg drakk litt mye sjampis i går. Måtte feire at kona har gitt ut bok! Første eksemplaret kom i posten i går. Ganske stolt. Fikk også booket en CT til Tokyo i påsken, det ble et ekstra glass bobler for det. Det er onsdag, og helgen nærmer seg (litt i alle fall). 3 dager til neste flytur.
God morgen fra Fort William. Etter en våt og tåkete kveld i går er det fint å se at solen er i ferd med å bryte igjennom skyene nå. I kveld går turen med nattoget sørover til London igjen, men først skal hele dagen brukes i skotsk natur Ha en fin onsdag folkens
God onsdag fra Nordens Paris. Idag blir det DY381fra TOS til OSL for å besøke fattern i Lillestrøm før ferden går videre til min mor og min familie i Sandefjord imorgen.
God morgen fra noen kilometer utenfor oljehovedstaden der det for tiden kryr av mennesker som ser veldig viktige ut... Men det er her på kontoret de virkelig viktige menn og kvinner sitter, uten oss kommer det ikke noen mat- og drikkevarer ut i butikkene, og uten mat og drikke duger jo heltene ikke, heller ikke oljeheltene.
God ettermiddag fra Oslo, Igjen får jeg bekreftet hvorfor debetkort er en god idé. Når jeg kjøper noe, setter jeg opp prisvarsel til e-post i tilfelle noen konkurrenter dumper prisen. Baren betales alltid med kort med opptjening, returen skjer alltid med debetkort uten noen som helst opptjening, penger tilbake og poengene beholdes.