Pretty please! *dådyrauger*
Vær så snill og send ein epost til SAS om dette? Eg er sjølv for dårlig på slikt, men eg veit det og prøvar. Men det er viktig at vi rosar når det er fortent. Dagens sokskinshistorie?
Eg må sei (heilt objektivt) at eg forstår ikkje at folk bur der inne. Kaldare enn Røros om vinteren, meir sommarregn enn årsnedbøren i Bergen, og spreiing av gylle vår og haust. Det bur stort sett einslige damer (med eller utan born) i burettslaget, men der er nokre ektepar eg som leiar kan kaste ut om du er interessert i å flytte ut til havet?
Eg òg! Eg er med.
No begynner det å lukte av noko godt.
"Da må vi øve..." sa dei til oss i stabsjegertroppen når det var noko vi ikkje ville, likte eller fikk til. Du får brenne av nokre poeng på ein innanrikstur ein dag, om du har nokon igjen etter First Class, så skal eg lage deg middag som får deg til å sjå lyset.
God føremiddag frå Frankfurt!
Dei har begynt å kome med vatn når dei fyller på vinglaset. Eg tek det som eit teikn på at flyskrekken er på retur og at eg er i rute til god form før turen heimover.
Solbrillene mine ser ikkje ut i måneskin, så det blir ein tur på avtredet for å finne handuk og pusse dei før transport til flyet. Eg veit av erfaring at det kjennest godt å ikkje sjå folk rett i auget når sjåføren brøyter veg gjennom folkemengda på brua til flyet. Litt folk her no, men eg trur ikkje det er så mange av oss som er på veg til Oslo, universets sentrum, så med litt flaks så slepp eg minibuss.
Så, snart er det retur til kvardagen. Håpar det ordnar seg.
Ha ein strålande dag alle sammen, uansett kva eller kven de styrer på med!
Vis alt...