God morgen på en litt grå søndag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 24. juni 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,601
    Bonuspoeng:
    293
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God sundag frå Aust-Finnmark!

    Her vart eg vekt av kattekreket klokka 05 og har vel eigentleg ikkje sove sidan då, men dyret er no såpass sjarmerande at det til ekstrafrukost fekk servert livrettenane: Leverpostei og litt brunost.

    Sånn går nu dagan' :)
     
    ArthurDent and Earl like this.
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Bergen. Begredelig dag. KLM til AMS i morgen og videre med tog til Antwerpen. Bet på agnet da KLM tilbød meg oppgradering ved innsjekk....
    upload_2018-6-24_10-28-2.png

    Sånn går nå dagene..
     
    ArthurDent, watchaddicted and Eddie47 like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,473
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra nesten Sverige!
    Det er søndag, og dermed snart slutt på helgen. Dessverre. 2 arbeidsuker igjen til ferie!
    Blir nok langhelg neste helg også..

    I går måtte vi en tur til byen for å besøke veterinær, da hunden har et sår på poten som han driver og slikker og biter på. Resultatet ble "lampeskjerm", og en meget misfornøyd hund. Nå sitter han bare og skuler stygt på oss borte i et hjørne.

    God søndag, folkens!
     
    ArthurDent and Eddie47 like this.
  5. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå ganske varme Valdres. Etter eit lite skift på jobb, er det attende til heimen og beising av hus, der beisen såklart er kjøpt på Maxbo på tilbud med fruens Amex(Er på 75 000 i omsetning no!), så her er det berre å beisa!
    No er det under to veker til ferie til MXP og Piemonte!
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra Sørlandet.
    Dette er virkelig en begivenhetsrik dag.

    Først og fremst har jeg innsett at jeg har blitt typisk norsk og ikke en god IF-er lenger.. Har booket hotell for LPA både for høstferie 2018 og vinterferie 2019.. Og dette før jeg har flybilletter på plass. Det er jo rett og slett trist .. Og det værste er at det er hotell vi har besøkt før ... :D

    Så har jeg fått satt opp min nye Huawei mobil, tar en evighet, men tror det blir bra. Blir spennende å få teste kamera på denne.. skal visst banke alt som finnes i markedet fra før.

    Og så har jeg fått sjekket inn for min Lufthansa flight i morgen. Ble plassert på nødutgang, men fikk umiddelbart noia.. Det var opptatt på begge seter ved min side. Expertflyer kan ikke si meg om det er seatblock eller at noen faktisk sitter der, så jeg måtte se meg nødt til å flytte meg. Er mange ledige plasser på flyet så kan ikke risikere å sitte sammen med folk når det ikke er nødvendig.. Og neste flight så kan jeg like godt velge nødutgang, fordi der var det to ledige plasser.. Er hardt å være allergisk mot folk i nabosetet.. :D

    Ha en ellers flott dag, uten alle disse i-landsproblemer.. :)
     
    ArthurDent, Kristian, Liza and 3 others like this.
  7. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,292
    Bonuspoeng:
    293
    Hvilken modell?
     
  8. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God middag fra Kassel, et kort middagsstopp på vei til Hamburg. SL63'n fikk de ikke liv i igjen, så da måtte jeg ta til takke med en BMW 640 for resten av oppholdet. Greit nok det.

    Og i morgen er det HAM - ARN - OSL som gjelder.
     
    ArthurDent liker dette
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    P20 Pro
     
    jgroneng liker dette
  10. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    9B460515-1693-4AA5-87BB-0174B9254057.jpeg

    Japan, ass. The samurai blues er klare for kamp i Tokyo. Vinner «vi», så blir det en tøff tur hjem til FRA i LH F i morgen...eller, det blir det vel uansett.
     
    geddi, Edvard, ArthurDent and 5 others like this.
  11. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,944
    Likes mottatt:
    3,898
    Bonuspoeng:
    113
    Det var slik elendigheten startet.. KLM lurte meg til en oppgradering AMS-JFK. Dette var tiden da KLM oppgraderte biz'n i sine 747-400 slik at det var lotto om man fikk ny eller gammel kabin. For oss som aldri hadde flydd biz spilte det liten rolle, vi var veldig klare uavhengig av ny eller gammel kabin. Gleden var likevel stor da vi gikk opp trappen til øvre dekk og jeg så det var nye tepper i trappen.. resten er i historie og nå er både jeg og fruen ødelagt for livet:p:cool:
     
    geddi, ArthurDent, Kristian and 3 others like this.
  12. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis du ikke allerede har forsøkt det, jeg kan anbefale en annen oppgradering, også. Unn deg en tur AMS- Antw., eller AMS- Paris, for den del med Thalys på 1.klasse. Veldig trivelig opplevelse. Turen til Antw. ble alt for kort. :(
     
  13. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    71. Euro for en vei i 2. klasse til Antwerpen. Reisetid like langt som fra Flesland til Byparken med bybanen. Gud bedre meg for et bedritent tog og bedritne priser. Godt det ikke er jeg som betaler gildet o_O

    Skal aldri klage på NSB igjen :D
     
    Eddie47 and holmen like this.
  14. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Som nevnt, gå for 1. klasse. Prisforskjellen er ikke så stor, men komforten er mye bedre. For all del, det likner ikke på fly 1. klasse, men sammenliknet med vanlige belgiske tog er det definitivt atskillig bedre. "Min" vogn hadde 2 + 1 sete-konfigurasjon.... god plass, uttak for strøm osv. Riktignok servering fra trillevogn, men den hadde godt utvalg i brukbar mat, vin osv.
     
    Eddie47 and OttoL like this.
  15. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Ja nå er nå billettene betalt og jeg har kommet meg hit allerede. Hilton klaska til med en oppgradering, så da er alt greit :)

    Jeg lurte først på om de var seriøse da de skulle ha 71 euro for en 55. minutters togtur. Men det var de. DØNN seriøse
     
    ArthurDent liker dette
  16. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Og så var det endelig litt luft under vingene igjen. Sitter for øyeblikket på bollebua på BGO. Har god tid til avgangen til OSL kl 19. Reiser for jobb, og da seff Go. Like selvfølgelig: har lagt inn bud på oppgradering som jeg betaler privat. Minimum+5kr. Både tur og retur er godkjent.
     

Del denne siden