God morgen fra Bangkok. Her har en benket seg ved bassengkanten og tenker å bli her det meste av dagen. Her i gården slipper en å konkurrere mot tyske turister om solsengene, er eneste pax’en her og så ramler det innom en og annen iløpet av dagen. Kan melde om delvis skyet og 31°C som egentlig er ganske mye bedre enn april mnd som oftest er grusomme her Ha en nydelig søndag forumister
Og en god sånn midt på dagen fra samme by! Her er man ute og forbrenner litt av gårsdagens kalorier, før nesen etterhvert vendes mot BKK for hjemreisen. Litt for tidlig, kjenner jeg, har jo nå endelig rukket klima- og døgnakklimatisering... Ha en flott søndag! Et siste blikk på den passende navngitte "Wireless Road" rett ved Lumpini:
God morgen fra Oslo vest. Hvem skrudde av solen? Snakker vi første ikke sol dag siden 17.mai? Da har jeg en god unnskyldning for en ryddedag hjemme. T-5 til vi er på plass i postene over, gleder oss til vårt første besøk til smilets hjemland Ha en fin søndag alle IF-ere
God morgen fra Larvik! Kjøligere her også. Kun 20 grader nå kl. 9. Og jammen har det ikke kommet litt vått fra himmelen i løpet av natten også. Egentlig litt deilig Det blir rydding her også @Maggie Ha en flott søndag, kjølig eller ei! T-4 Tokyo
God morgon frå Aust-Finnmark! Laurdagen vart avslutta lenge etter midnatt etter ein innhaldsrik dag (pridemarkering, badstu, bading i Varangerfjorden, tur m.m.). Det betyr at sundagen skal bli heilt roleg Midnatt ved Andersbyvannet Ha ein fin-fin sundag, godtfolk!
God morgen! Ingen sol i dag, og mulighet for noen dråper regn. Det er sikkert greit for både oss og plenen. Det blir spennende å se hvordan været på Ekebergsletta blir til uken.. Ha en finfin søndag, folkens!
God føremiddag frå Sunnfjord. Sundag er pakkedag og ender på Clarion BGO. Sommarferie! No skal plenen klyppast og seinare skal min unge, vakre og velskapte lekam dusjast før eg og eldstemann skal i bursdagsselskap i nokre timar før vi tek laust. Endelig ferie!
God formiddag fra Porsgrunn. Frokost og avreise fra Farris bad. 21 min med bil hjem, veldig greit. Satt varmepumpa på kjøling. 25.5 gr inne, 22 ute. Ha en uklam dag
God formiddag fra Lofoten! Sola skinner fortsatt dag og natt, og man blir jo alldeles forvirra. Etter en fuktig fest ble det et svært forfriskende bad i midnattsol før festen fortsatte. Kunne ikke blitt bedre!
Kort kveldshilsen fra BKK, hvor man heldigvis fant et ledig sete på den første bussen retning Tigerstaden. Virker som om de savnet meg, for velkomsten var med både åpne armer og flasker.
God morgen må man vel fortsatt kunne si. Iallfall har vi akkurat spist frokost her; Riktignok etter litt dra(ge)kamp på vei inn. Holder jo ikke med LH C. Spurte etter fysisk kort da det ikke lå inne i bonusbilletten. Fant ikke digital kort på nettsiden, men gikk å punche inn SK status manuelt. Fristet ikke med større frokost før etter første flybuss 0415, og dagens andre fly fra OSL. SK C (vel C som i "C") til CPH, før Luftwaffe til FRA, med en del venting før IST. Og deretter til FRU for å landcruise litt rundt. Det er en stigning i std på fly og lounger hele veien iallfall. Og vi fikk testet LH lie flat;
God ettermiddag fra Flåm. Er en i området så test zip Line og sykkel etter Flåmsbana. Fly avsted uten å fly
God kveld fra Oslo. Noen bilder fra en fantastisk telttur i nærmeste fjellområde. Fortsatt minimum 3 uker til sommerferie, så håper sommerværet ikke er brukt opp for dette året.