God morgen fra Skøyen stasjon. Morsomt at Sas sender meg mail i dag morges og frister med Tokyo. SK, jeg er på vei med 4 kompiser t/r i biz Ha en strålende fredag alle bonusnisser
God morgen fra bassengkanten. Slitsomt. Juleferie og en uke all-inclusive er ikke formbyggende. Har ikke blitt invitert til Tokyo. Derimot har Thai igjen skiftet flytype, nå til 350-900. Det er vel greit, om det nå blir det endelige resultatet. God fredag og fine flyvninger til alle IFere.
Mårnings fra Kigali! Etter en hektisk reisedag og knappe tre timer søvn gjør vi oss klare for Safari, utrustet kun med klærne vi står og går i, vinterfrakker og fire flasker rødvin! Nitidig planlegging og innkjøp/pakking av alt nødvendig man trenger for tur i bushen hjelper lite når alt stashet ligger igjen halveis på vei til destinasjonen. Satser på at guiden bår vet hvor vi bør shoppe
Goooooooooood morgen, med sommerfulger i magen T-1 OSL-FRA_HND-FRA-OSL blir et marraton uten like(av den rette sort, blir kanskje noe løping på HND da er 3 timer mellom B747, tror jeg fint rekker det, bestiller assistance ved ankomst Hva er bedre enn å være i de eleverte klasser, som en hardbarka bonus nisse, Eurobonus junky, sprudlendeholiker, LH F stalker. Ha en fantastisk helg i luften som på bakken.
God morgen fra Lysaker! Det blir lufting i ettermiddag, men bare til det nære utland aka Bergen for litt jobb i helgen. Det blir jo litt spennende å se hvordan turen blir, Windy (sanntid) og Yr (spådom) indikerer at det er litt vær på den kanten av landet. Fy og Bande Nor skapte forsinkelser inn til jobb i dag, får vel gardere meg med tidlig avreise til OSL. God helg og god tur til de som er ute og reiser!
God morgen fra kontoret. Siden det regner i Tokyo i helgen, venter jeg med å dra til neste helg. Eller, helg og helg fru Blom. Jeg drar på onsdag, og tar raskeste vei via NYC. Denne helgen ankommer snart. Jeg har trent, hatt dagens første møte, og snart er det møte nr 2. Så lunsj, litt fredags-kaffeslaberas, og hjemreise via Vinmonopolet. I helgen fylles huset av hyggelige folk som liker god mat og bobler, det blir stas! Ha en herlig fredag, hvor enn du er i verden!
God formiddag fra Porsgrunn Friske minus 18 i dag. Fikk "hatmelding" fra SAS om schedule change på vår tur til Seychellene i påska. Et fly fra fra ET var kansellert. Fikk ringt inn og booka om, men det blir melkerute med 4 legs hjemover..grr Ha en endringsfri dag
Let it go!!! Fra vest. Skulle trodd Elsa hadde gått amok i natt. Men nå er det nok. Vi er ikke vant til snø mer enn 2 dager her på Vestlandet. Få tilbake høsten/våren nå! En lang dag med obligatorisk kurs på teams hele dagen. Må. Ha. Mye. Kaffe. Misunnelig på alle F-turene for tiden, må muligens gå til det skrittet å kjøpe en CT for å få kryssa av FCT før sommeren. Så da kan man dagdrømme litt mens det kurses Ha en drømmende dag!
Hei fra Oslo. SAS har kansellert et ettermiddagsfly 18.05 OSL-CPH, og i stedet for å ombooke oss på kun OSL-CPH så vi rekker CPH-VIE med OS, så har de funnet det for godt å endre til avgang 10.00, og i tillegg booke på et tidligere CPH-VIE. Dårlig deal. Blir vel en telefon og litt endringer ila. ettermiddagen, først skal verdensproblemer løses. Ha en solid en!
Riktig god tur til @Maggie og reisefølge og @drsyk og selvfølgelig alle andre som bare skal et eller annet sted kanskje. God helg
God morgen fra SK2865 på vei mot CPH. Her startet dagen med kansellering av opprinnelig rute BGO-OSL-CDG med SAS, og ombooking til BGO-CPH med SAS og videre med Air France til CDG. Får ihvertfall en tidlig innføring i Skyteam, så får se hva de bringer. Opprinnelig booket i Plus hos SAS, men usikker på hva vi nå får på AF. Står Economy på booking, men er satt på sete 2D og 2F på en A220-300 som etter det jeg forstår burde være biz. Jaja, godt vi har god tid og godt humør
God ettermiddag fra Carlton Hotel Bangkok …. Her er IKKE snø, noen hjemme må måke før vi kommer hjem igjen ….
Moxness kan muligens bistå,før han reiser på tur etter 2stjerners ramen sjappa med innsikt til eget toalett. Håper Centara svarer til forventningene. Kos dere
Måtte bare misbruke smiley kvoten der ja!!! Ja det var tidenes beste reisebrev, legendarisk, som slår samtlige reisebrev om de er så i Etihad apartment, Q suite, Emirites F, BA, Cathay F, SQ F eller LH F, tilsammen! Må få bokmerket det reisebrevet. Så kan en få en liten ved behov
God aften fra Bangkok! Som @Eddie47 sier: her er det ingen snø og det er i tillegg et godt stykke fra -15 grader. Og du verden som det gledes over de to faktaene. Begynte å få nok av hard vinter, gitt... Nå, en Mojito i hotelloungen, før det skal spores opp et spisested som har thaimat. Har hørt at det finnes slike her i byen. God fredag og god helg!