For snaue 2 år siden satt jeg i ANA suite loungen på HND uten hverken vått eller tørt, og startet min første morgentråd "Sulten og tørst mandag fra Haneda". Japan hadde tatt konsekvensene, mens det fortsatt var et par uker til vi skulle stenge ned i Norge. Fortsatt høy munnbindfaktor her, men både mat og drikke i ANA loungen. Og masse folk på flyplassen. Flott flytur i nesen hos LH. Gimpo neste.
God morgen fra AtB i Trondheim! På vei til toget som tar meg til en formiddags-MR til BOO via BGO og OSL. 6000+ statuspoeng fristet litt for mye, så hvorfor ta direktefly i kveld når jeg kan se halve Norge, få frokost, flysnacks OG lounge? Nytt bekjentskap i dag med en Embraer 195 fra SAS Link. Satser på at de har lastet frokost!
God morgen fra jordens laveste sted! Nydelig vær i dag, Masada besøkt i går og Dødehavet har atter en gang vist at det klarer å holde meg flytende! Nå er det ikke lenge til vi setter oss i bilen med kurs for Netanya hvor den 20. bryllupsdagen skal feires i kveld! Ha en stille og rolig romjul.
God morgen fra sengekanten på Villa Copenhagen Blir snart frokost og litt plasking i poolen. Gårsdagen ble brukt i et meget flott julepyntet Tivoli. Imponerende hvor flinke Danskende er til å lage hygge Ha en fin onsdag alle IF-ere
God morgen fra hjemmekontoret. Legger opp til en rolig dag, tviler på at mine kolleger er på jobb og "forstyrrer". Skiftende vær har begynt, mye vind i går, plussgrader, ny snø... det ble en liten måkerunde slik at isen under snøen ble synlig igjen... Jeg foretrekker stabile minusgrader, evt plussgrader, men det er litt mye å be om på vinterstid, dessuten er det finere med snø når det er mørkt. Eneste måten vi har å "styre været" er å reise, så det er bra at det snart blir noe av det også. Ha en flott onsdag alle dere
God morgen fra hjemmekontoret. De siste julegjestene reiser hjem i dag, så da blir det bedre tid å se etter interessante turer. Har kun 4 interkontinentale turer booket for neste år - det er jo litt i minste laget...
God tidlig formiddag fra Nidaros hvor man har benket seg i sofaen for å nyte litt sjakk på TV. Mulig det blir en tur for å lufte alpinskia i løpet av dagen også Fortsatt gledelig jul
God morgen/ettermiddag/kveld fra TK198. Akkurat forlatt Korea i vest og har kun en drøy time igjen før vi lander på HND, hvor vi skjønner at alt står bra til. fortsatt fin romjul ønskes alle!
God morgen fra R11 mot OSL Fikk noen dager uten planer, så hva er bedre enn å dra på tur? Fikset en bonusbillett til BER, så straks er det avgang mot MUC. Før BER. Hjemreise via BRU på torsdag. Særdeles god middag hos venner i går, med egenfisket kveite fra Senja. Latterlig digg! Ha en herlig dag!
God morgen fra Oslobyen. Swiss F er synlig hos SAS ja, men ikke helt nok ledige seter når vi er to. Men artig at 2 konsulenter har bekreftet at de er bookbare. Den som hadde litt fritid
Hvilke dager? Deilig med litt tid til overs i julen så jeg kan gjøre viktige ting. Her er to år med Eurobonus-saldo. Rød er totalen, mens blå er disponible på konto. Forskjellen er bookede reiser.
Det er bare en tallrekke jeg har skrevet ned ettersom billetter har blitt bestilt og refundert satt sammen i et linjediagram. Hvis du har dataen så kan du sende den til meg så skal jeg lage et. Dette er fra google sheet.
God formiddag! Strålende vær og 24 grader i Miami i dag Vi har tilbragt dagen på Miami Zoo og fått tikket inn mange skritt for alle fire. Undertegnede følger litt for ofte antall ledige seter og evt svar på upgrade på hjemreisen MIA-OSL i morgen. Intet hørt enda men vi skal nok klare oss på Plus også
Har ikke dataene, uten å gjøre masse jobb. Men takk for tilbudet! Nå må jeg nesten begynne å logge dette også.
Bud på 33k EB pr pers gikk desverre ikke inn (Plus->Biz med EBD 14 ledige seteplasser i C). Siste solnedgang for denne gang: