God onsdag, det er snart helg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 15. april 2015.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,928
    Likes mottatt:
    6,735
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra DY 521. Her er belegget så dårlig at selv om maskinen hadde vert all-biz hadde det fortsatt vert ledige seter.
    For meg byr dagen på en liten besøksrunde litt nord øst for Gardermoen før retur på eftan.
    Ha en strålende dag, forumister :)
     
    stalek liker dette
  2. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Gjeeesp fra Oslo. I dag snør det ikke i det minste, bussjåføren bruker ikke uniform. Går det virkelig så dårlig for Unibuss tro? VG fortsetter vel uansett å skrive stygt om Jernbaneverket, vi er jo en fin skyteskive tross alt. ;)

    ruby1968l hinter om helg men det er alltid for lenge til! Så forøvrig på et cruise Queen Mary 2 skal ha i Norge neste år, fy faen det frister! Får se om bryllup på hurtigruta lar seg kombinere ;)

    Ha en fin dag.
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra 2A på SK4105! Oslo og Gardermoen er planen for de neste tre dagene.

    Ha en super onsdag!
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon!
    Dopingen hjälpte så nu är jag i alla fall relativt frisk igen. Plenty att stå i på kontoret så jag får väl gå igång med det :)
     
    SASDC8 liker dette
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Comfort Hotel Square. Nå går ferden snart ut til og opp i Sola....kan i allefall håpe på sol over det grå skylaget over Stavanger. Hjem for å tømme koffert og pakke ny koffert... Ha en flott onsdag.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra fjorden inn mot Kiel!
    Akkurat nå ser jeg rett inn på Kiel flyplass. Ingen aktivitet å skue. Er vel ikke den mest trafikkerte flyplassen tydeligvis.

    Kjenner på skallen at det var en hyggelig kveld i går. Så nå er det å ståsette seg for resten av dagen.

    Har en liten plan om å komme meg på land og kjøpe noen fine hvite asparges.

    Ellers blir det nok noen glass i kveld også.

    Puhhh... Er det helg snart??
     
    EB liker dette
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Opplukk kl 0445 og jobb frem til midnatt betyr en time på øyet og kaffe kl 0300.

    California står på programmet i dag. Kan ikke akkurat si at jeg ser frem til dagens routing via Dallas for å spare en shilling, men sånn går nu dagan..

    Snart helg?? Good for you. FTU med 750 frequent flyers på plass i Dallas i helgen. Får sove på mandag :/
     
    SASDC8 liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Du får kompensere med en 14 dollars musserende.

    Om ikke det funker for deg så kan jeg anbefale noe "nytt". Var ute med kollegaer og deres følger igår. Herskapsmiddag på Maxx Tavern og greier. Ene fyren var fersk ex. Marine og en skikkelig bøffel av en fyr (riktig bra fyr!). Han mente han hadde den ultimate drinkmiksen på lur.

    Bourbon&Rødvin (pinot, om man skal være nøye)

    Vi gaflet innpå. Fine ting. Det hadde en helt magisk effekt. Anbefales dog ikke om man skal ut på staden for å redde "jomfru Maria" fra singlelivets lidelser.

    Kort dag på kontoret idag før det bærer til Boston og Air Canada via Montreal til Quebec City. Natten blir på Chateau Frontenac.

    Ha en fin dag
     
    LN-MOW, SASDC8 and tommy777 like this.
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ouch. Er riiiiiimelig skeptisk til drinkforslaget ditt. Riiiimelig. Men, god tur til Canadia.

    Her er man godt over halvveis til Dallas og THE SKY IS FALLING! American klarte å få flighten avgårde tidlig, så jeg har 45 minutter på å komme meg på en tidligere avgang som i utgangspunktet er full, men det er ETT sete i First som forhåpentligvis står og godgjør seg til meg. Forsøkte å få det bekreftet på Ohare, men det kunne jeg bare glemme. Illegal connection mumlet gateburugla, så jeg er ikke på lista en gang :p Kun 3 gater fra der vi skal ankomme, så brilliant, bare å håpe at det ikke møter opp en skalle som også har svart kort og vil være med.

    Det hadde svinget å ankomme 3 timer tidligere enn planlagt. Me. Får. Sjå
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  10. tommyloke

    tommyloke Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    3
    God morgen fra Port of Spain. Siste dagen her før det bærer videre til New York i morgen med JetBlue. Må prøve å laste ned noen filmer på iPaden nå med dårlig hotell wifi, i fall underholdningsystemet ikke virker denne gangen heller! Aldri mer LCC!
     
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim.Booket klar den siste turen på EB-challenge igår, så er all-set.
    Hjem for å hente kidsa i bhg og deretter lage middag. Trooor det blir sofa-tjeneste idag dersom ikke regjeringa kjører veto på husvask...*blargh*...
    Ja ja...den som lever får vaske...... :):)
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Og det gikk skikkelig til faens. Oversolgt med 10 seter, 3 mann kom med, jeg var #4. weak. Så da blir det litt Centurioning de neste timene. Good times
     
  13. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    901
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    Hepp fra havet. Senga jeg sitter i minner mistenkelig om den de akkurat viste på Dagsrevyen fra en militærleir i Finnmark. Heldigvis er dagpengene her ute litt mer enn de 90 kr jeg fikk i militæret.
     
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    G´aften!

    I dag har jeg stort sett oppholdt meg i garasja hele dagen. Har skiftet begge bremserørene bak på min gamle sjuer og når man ikke har bukk og aldri har gjort noe sånt før så tar ting tid. Men men. Var ute og testkjørte i stad og siden jeg fortsatt er i live så gikk det nok bra dette også. Så da er det etterkontroll i morra og da burde sjueren være klar for to nye år. Nå feires innsatsen med en iskald pils!
     
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jæjæ .. mens andre lounger, har jeg tilbrakt dagen med å bli amerikansk statsborger. Å komme fra nordsida av Atlanta og ha seremoni klokken 8 om mårran, er litt dirty. Startet tidlig, men rullet ikke inn på parkeringsplassen før kl. 07:59. Litt svett. Behøvde imidlertid ikke å bekymre meg - det sto fortsatt over 100 i securitykø og seremonien ble over en time forsinket. 157 personer i rommet fra 64 forskjellige nasjoner. Ingen tvil om at Atlanta er en smeltedigel. Ikke så mange europeere, men det var en islending der - og en god del østeuropeere. Så etter seremonien var det å hive seg i bilen og kjøre til det lokale pass-/postkontoret, hvor det var tre timers ventetid.....

    Sånn går no dagan ...... :p
     
    anders82, AndersB and Fnate like this.
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med statsborgerskap "over there" @LN-MOW !
     
    LN-MOW liker dette
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Tøft!!! Vaskeekte Statsborgerfnat.

    Nå kan du reise verden rundt uten å bli kidnappa!
     
    LN-MOW liker dette
  18. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Nettopp nå er han vel "mer-poppis" kidnappings-objekt enn en smell-vakker-blondine fra dine trakter ?
    Grattis med nytt pass @LN-MOW - håper de gir deg dual-citizenship ??

    Jeg traff i dag HMK Harald, eller Hans som vi kaller ham på Flytoget fra NAT-OSL med avgang 14:14
    Kongen, Adjutant og 3 PST og en liten PC-bag,
    Jeg antar at HMK Garden har kjørt en liten Rimowa kortesje i forkant?

    De var på vei til CPH og 75 års dag !!! - grattis til den Danske Dronning.

    Ellers blir det litt intimt på "hotellet" med 3 truser og 5 tannbørster, og ingen duty-free sprit.
     
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Neppe, siden USA ikke betaler løsepenger. Flere store issues de seneste år der Amerikanere siles ut og sendes hjem ettersom de får null cash og bomber i hodet. Sjekk Statoil saken f.eks
     
  20. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hans Majestet reiser da vel ikke med bølgeblikk koffert! Der i gården er dett nok mer STIL!!
     
    peterfox liker dette

Del denne siden