God tirsdagskveld fra Fort Lauderdale og god onsdagsmorgen Norge Deilig med late strand dager og byvandring på ettermiddagen/kvelden. Spist fantastisk tacos på La Costa olas, morsomt at de kjente oss igjen. Dette er et sted jeg virkelig anbefaler om man skal til området. Ha en strålende onsdag flotte forum
God mårnings fra Stavanger. Her kom en hjem fra Bergen i går kveld etter nattevakter gjennom helgen. Frokost er inntatt og kaffen nytes til litt reise inspirasjoner på YouTube. Snart går turen til Sola for litt kontorering på gamle-kontoret. Ellers må en snart kontakte CT gjengen for en re-booking på utgått CT. Av opprinnelig booking sitter jeg nå kun igjen med LHR-HND i F Ha en glitters onsdag der ute!
God formiddag fra Grenland. T-16 til MIA. Kjenner reisefeberen begynner å stige. Har tenkt å ta noen timer i solarium for å være litt proaktiv. Fruen fikk 3dje stikk i forgårs. Dårlig i går og i dag, men hun kvikner til. Passport control at airports these days. -Nationality? -Russian. -Occupation? -No no, just visiting. I promise. Ha en invasjonsfri dag
God morgen. Nada spennende å meddele, alle gir F om dagen, bare frøken Større som tviholder på Covid statusen. Putin er en bølle, bløffern han eller ei. En vakker dag ser jeg LHR igjen Ha en fin fin dag idag folkens.
God onsdag, første teamsmøte tilbakelagt og kaffe i koppen. Skulle egentlig vært i Tokyo nå, men det ble det jo ikke noe av, så da ble det jobb og ikke vinterferie i år. 10 dager til kombinert femtiårsdag med kona, så litt mer festplanlegging enn reiseplanlegging disse dager, men fokus på champagne også i denne settingen
T-20. Feberen er stigende. Bare å krysse alt for negativ PCR søndag om 14 dager Ellers er det hjemmekontor i dag før avkommet og jeg kjører til fjells for litt rekreasjon i frisk, norsk fjelluft
God morgen! Her skinner sola på det lille snølaget som falt i går. Straks på vei til Oslo for en liten svipptur. Sikler stadig på ledige bonusbilletter som dukker opp med avreise i nær fremtid, men prøver å la fornuften seire - selv om en uke u MIA ikke hadde vært dumt. Nærmer meg faretruende det punktet hvor man kan havne i avisen for å ha født på flyet, og slik PR gidder jeg ikke
Kjære @OttoL bobler og LHR går hånd i hånd, Frøken Større har fortsatt kommandert beredskap i primær helsetjenesten... Har jeg fri en dag så er det jobb en annen dag
God dag frå Aust-Finnmark! Gryande reisefeber er å spora, men enn så lenge held eg meg sterk. Så får vi sjå kor mange timar det varer Lokalt er det atter ein solfylt dag: Ha ein fin-fin onsdag, folkens!
God formiddag fra østfold. Noen møter er avlagt. Forhåpentligvis dagens siste nå Så videre analysearbeid og kanskje design av en jobb.
God morgen fra New York! 3 av 4 kofferter kom frem i går, så det ble en tur til Macys og gutten har nå et flott nytt antrekk. Får sende kvitteringen videre… lenge siden til sist det, er det SAS som tar den eller rett til reiseforsinkingen? Fikk beskjed at kofferten skulle komme med flyet som går i dag, så det ordner seg. Ellers er det som alltid litt rart med jetlag, være lysvåken kl 0615 er ikke noe for et B menneske Ha en flott dag alle!
Hei og hopp fra Istanbul. I to dager har vi trasket gatelangs på kryss og tvers, shopping-gater, parker og diverse andre utflukter. Det var derfor litt "digg" at det regnet i dag, så får man ikke SÅ dårlig samvittighet til å bare henge på hotellet og være innendørs. Har dog trasket litt i ulike etasjer her på InterContintental Istanbul og det er mye fint her! Mye spennende drikke også! Noen som vil søke jobb? Ellers er det flott å ha status hos IHG og ha tilgang til Club Lounge. Både snacks mellom kl 15-17 og en slags mini-buffet med mat og drikke fra kl 17-19. Helt supert! Ha fortsatt en fin dag!
God onsdag fra London! Turen min til HND måtte selvsagt avbookes, så når ikke jeg kunne komme til en god ramen måtte ramen komme til meg på det som var en veldig bra japansk restaurant i England.