God onsdag formiddag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 30. nov 2016.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    hei fra Trondheim
    Hjemme med syk størstemann , forhåpentligvis frisk i morra. Skikkelig drittvær her , så greit å være inne. Gjort unna litt indretjeneste, så nå er det egentlig bare å kulen i sofaen.
    Skal bare rydde litt på kontoen til 58 mill på vikingen ikveld......:p:p

Ha en flott onsdag :):):)

2. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og hopp fra hovedstaden.
    Sitter å refresher mailen min i påvente av at Plusgrade skal gå igjennom for turen til BOO på fredag :D

Stuttfeiten and LN-FHU like this.
  3. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,518
    Bonuspoeng:
    183
    Venstre øreklokke på mine kjære Bose QC 25 begynte å skurre, samtidig som noice cancelling ikke fungerte lengre, på lørdags morgen mens jeg satt på flyet til CPH og skulle videre til MIA.

Ringte Bose i dag og spurte hva jeg kunne gjøre, da garantien egentlig har gått ut. Fikk beskjed om at en pakkeseddel kommer mail og de bytter de ut i nye, kostnadsfritt, fordi dette er et kjent problem. Supert!

Greia nå, er jo det at jeg var for kjapp på avtrekkeren (hvis det er lov å si?) og kjøpte et nytt QC 25 på CPH ... hehe o_O:eek:

yukho liker dette
  4. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag!! For en gang skyld sitter ikke jeg og søker flybilletter eller hotell foran PCen, men derimot KISS konsertbilletter, de skal på europaturne nemlig, booker Helsinki, Brno, Glasgow, Stockholm, Oslo, Wien, kanskje et par til... tar fly og hotell i 2017 (spare til CT-kvoten) :p

holmen liker dette
  5. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Da har du unnskyldning til å fly tilbake til CPH for å returnere den! ;P

mathiasfe liker dette
  6. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,518
    Bonuspoeng:
    183
    I følge CPH.dk, kan man ikke returnere varer som har vært åpnet. :(

Får prøve å selge det på finn.no eller noe slikt.

7. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Eksamenslesing for alle "penga" her!

PS: "siste i forum" panelet midt har hengt seg opp, noen andre med samme problem?

Skjermbilde 2016-11-30 kl. 11.39.29.png

8. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim :)
    Her har man gått inn i diamantrekkene til SAS. Ser frem til et midtsete som alltid er opptatt og råkkestjerneservice ;)
    Ha en fin en med eller uten ledig midtsete!

9. Beate

Beate Nytt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    33
    God formiddag fra Gardemoen:) Etter veldig lite søvn i natt var det veldig digg å få seg en liten powernap mellom BOO-OSL nå nettopp, og det er ikke minst veldig digg å være på reisefot igjen:D Et par timer til neste fly tar meg (og min koffert full av syltetøy, brød, kaviar, brunost, julekaker, vaniljesaus og jeg vet snart ikke hva:rolleyes:) til DUS, så forhåpentligvis våkner jeg litt til før den tid. Tenker jeg må finne meg kaffe, og prøve å komme meg inn på loungen etter hvert hvis jeg får det til. Ha en fin onsdag videre:)

10. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @Beate
    Hvis du ikke har tilgang kan du eventuelt betale deg inn:

Pris: 179 kr/person hvis du velger å betale for Lounge når du sjekker inn på internett eller 219 kr/person om du betaler på flyplassen. Vær oppmerksom på at det kun er mulig å betale med kort. Betal ved innsjekking på sas.no, SAS Self Service automat eller ved inngangen (gjelder på Oslo, København og Stockholm). Du kan ta med deg barn under to år uten ekstra avgift. Vi tar forbehold om plass i loungen. SAS-personale i loungen kan gi deg mer informasjon.

• Hvis du er en Eurobonus-medlem kan du besøke loungen for 3000 poeng (2500 poeng vid internett insjekk) per person. Gjelder på følgende flyplasser: Arlanda, København og Oslo. Betal ved innsjekking på sas.no eller ved inngangen.
    Har du SAS AMEX slipper du unna med 190 NOK ref: Link

miura and Beate like this.
  11. Beate

Beate Nytt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    33
    Det er planen;) men takk for infoen! Dobbeltsjekka det etter at jeg hadde postet her for å være sikker:)

Misterix liker dette
  12. Icarus

Icarus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    858
    Bonuspoeng:
    93
    Hei fra Oslo!

Nå er det en stund siden jeg har vært aktiv på forumet gitt. Det har vært en bra bonus-dag. Booket akkurat flighten som kommer til å dytte meg opp til gull-nivå, og oppdaget (nesten til min skrekk) at jeg, om diverse planer holder seg, ikke kommer til å ligge så mye mer enn 10K poeng, kanskje mindre, unna diamant når perioden min tikker over i slutten av juni. Det er info jeg kanskje blir nødt til å gjøre noe med.

Ellers gikk det faste, lave, Upgrade-budet mitt til Pluss på fredagens 907 igjennom, så en fin dag har det vært. Har forøvrig nesten full uttelling på å by ca. 2000 kroner fra Go til Pluss på 907/908. Den ene gangen jeg ikke fikk oppgradert til pluss ble oppgradert fra Go til Business(!) ved gaten, selv med mitt beskjedne gull.

Nå begynner det forøvrig å haste med å bestille julegaver på Amazon før helgens USA-tur.

God Onsdag, med eller uten plusgrade!

anders82 liker dette
  13. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Grattis :)

MadsVaHa liker dette
  14. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'formiddag ... sitter og venter på at stormbeltet skal feie over oss. Spent meg fast i kontorstolen. Godt man bare skal ned trappa for å komme 'hjem'. Blir nok en stygg commute for de andre der ute. #hjemmekontorruler

Hva skal vi ha til lunch, tro?

15. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for det :) nå skal jeg fråtse i gratis cola zero.

Stuttfeiten and RoadKing like this.
  16. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld,

På jobb 0600. Sluttet 2030.

Over og ut.

Stuttfeiten liker dette
  17. Grove

Grove Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Lang skoledag med forelesninger 8 timer i strekk. Hardt for en som var russ i forrige årtusen det gitt.....
    Nå er det sjakk og kaffe.
    Hjem til Østlandet i morra.

Stuttfeiten liker dette
  18. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ouch. Høres ut som mitt liv :(

God lunch fra Chicago. Kaos deluxe etterfyllt med ett dobbelkaos ifm julekalenderen som kommer i morgen. Det blir en laaaaaang dag

19. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Første lønning denne måneden mottatt (med halvt skattetrekk) = Julegavehandel på nett. Seff hos butikker med ViaTrumf samarbeid. Neste uke kommer neste lønning og forhåpentligvis et klekkelig julegratiale.

20. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, rapportert.

Del denne siden