View attachment 21234
God ettermiddag fra Frankfurt. Her er det stille og rolig og ting bare ordner seg.
SAS innsjekk i Ålesund presterte å ikke sette på priority tags på to kolli jeg har med meg til Boston:
Første bag står på båndet og han sender den første hakket. Og jeg spør om han ikke skal sette på tags, hvorpå han sier "Åh, er du gull" og jeg svarer "Nei, diamant og jeg reiser i First!". Han trykker bare på knappen og sender den videre med kommentaren: "Åh sorry, jeg får ikke stoppet den". Så kommer kolli nr to på båndet. Han peiser av gårde med en gang etter at vanlig tag er på, uten pri. På det tidspunktet blir jeg helt oppgitt og spør hva han holder på med og får svar at han skal gå bort på bagasjen og sette de på. Han går så ut, jeg bestemmer meg for å vente, og han kommer tilbake med en kopp kaffe etter to minutter. Når han ser jeg står der sier han "de skulle fikse det".
Tror dere at jeg stolte på det? Ikke faen. Så når jeg kommer på First terminalen i Frankfurt spør jeg dama om vi kan prøve å få ut bagasjen og så sjekke den inn igjen. Hun blir veldig skeptisk til at det går men hun tar noen telefoner mens jeg slapper av. Ti minutter senere kommer hun og sier at det kan gå, dersom det er greit for meg å gå å hente bagasjen selv og sjekke den inn igjen. Det innebar to hundre meters gange og hun var visst bekymret for at det var urimelig for meg å gå så langt. Jeg er bare strålende fornøyd og går å henter bagasjen. Den kommer selvsagt med de samme ordinære taggene som om det var øko.....
"De skulle fikse det....". Anyway... jeg går opp på First innsjekk og de merker den med HON opp og ned i mente. Den magiske forkortelsen og den lille gåturen har nok spart meg for masse venting i Boston!
Nå kan jeg heller sende mail til Customer Care om han fyren som ikke bare gjorde feil, men også løy om at det var ordnet. Hadde han bare beklaget på kolli nr en og fått det på kolli to hadde det vært ok. Men dette her.....
Men jada... livet på FCT kan jeg bli vant til. Fikk en ny kompis og
View attachment 21235
Vis alt...