God onsdag fra Brussel

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 12. febr 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SAS loungen i Brussel. Flott tur med en fresh 764 over dammen, gikk meget raskt på kun litt over 6 timer. Her har man snart tur med SAS til København. Han jeg skulle møte her på morran fikk en jobbkrise så møtet ble utsatt til mandag.
    Da var det bare å skru på morrasjarmen tøtta i SAS forbarmet seg over meg og jeg fikk booket om fra 14 ettellerannetflighten til 1030 vederlagsfritt!

    Det hadde jeg ikke forventet på en United billett i H klasse.

    Da blir det dansk lunch med smørrebrød og tilbehør. Skal smake.

    Ha en fin en
     
    Darkcho, Fnate and SASDC8 like this.
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy onsdag.

    Nok en vakker soloppgang og ikke en nødbørssky i sikte. Dette er definitivt den tørreste vinteren noensinne i Bodø :) Like før man kan ta ut Ducatien igjen ;)

    Forventer et par medaljer fra Sotsji i dag også!
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Morran fra InterContinental Istanbul.. Overraskende hard seng på rommet, men har sovet OK! Nå er det snart Turkish hjem i C :)
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,766
    Bonuspoeng:
    183
    Riktig god morgen fra Klepp, har ennå ikke kommet meg på jobb da det av alle ting venter et skolebesøk nå på formiddagen.
    Ellers har natten her hatt innslag av donner und blitz og sporadiske haggelbyger.
    Nuvell, nokk nettsurfing nå, det er bare å komme seg av sted.

    Ha en flott dag alle sammen :)
     
  5. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Får vi en artikkel om TK C-lounge? :)
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret avd Peninsula.
    Køya 15 timer i natt ( de ha helt greie køyer her...) før jeg stod opp og vasket tenna i Fiji vann. Frokost ble en afternoon tea som folk står timen i kø for.

    Kall kontoret mitt en studie i "ikke bærekraftig adferd". Nå kan jeg nemlig fortelle andre nøyaktig hva de ikke bør gjøre. Verden vil takke meg, selv om college-fondet til elefanten jo blør.

    Nei, flere mail skal skrives.

    Ha en fin en
     
    tommy777 and SASDC8 like this.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdompf fra det Sørlandske!
    Mitt i uka om ikke annet. Ellers vanskelig å finne noe positivit.
    Var nettopp ute i et møte oppe i en av byens banker, og transportetappen ble utført med apostlenes hester. Ble overrasket av ei kraftig sluddbyge. Det var kaldt og vemmelig kan jeg berette.
    Nei takke seg til et glass champagne og resten av tepakken på Peninsula da gitt. Hadde vunnet hver gang.

    Nå lurer jeg bare på hvordan Fnatstikkstuen klarte å lure seg forbi den time lange køen? Brølte Elefnaten høyt med snabelen sin så alle ble skremt, kanskje?

    Er det rart vi drikker?

    Hikk!
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Null champis. Jeg har jo faktisk hjemmekontor og jobber som vanlig til litt utpå.

    Når det gjelder å slippe unna køen så hjelper det å være hotellgjest, og ha blitt på godfot med personalet. Men selv liker jeg å tro at det er fordi jeg er så sykt kul.
     
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra JFK! Her landet man sent i går kveld fra Chicago. Kom til hotellet rett rundt midnatt og lukka øya kl 00:24. Da gjør det litt vondt å stå opp 03:30 (selv med jetlag)

    Uansett, ingen grunn til å henge med nebbet, for nå skal man p.s'e til Vestkysten :D

    Ha en super dag!
     
    tommy777 and SASDC8 like this.
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja må vurdere det. De har nettopp åpnet den nyoppussede delen, så loungen er jo helt forbanna konge! Sitter her as we speak!
     

    Attached Files:

    tommy777, Henning and SASDC8 like this.
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Ettermiddag i barteby er som ettermiddager andre steder i verden.
    Akkurat nå er det drøyt enogenhalvtime igjen av dagens dont, og tanken på en barnefri kveld gjør godt.Ut å spise middag med kona og kanskje en kino etterpå.

    Ha en befriende kveld :):):):)
     
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ååååååh. Vi flyr over Nebraska as we speak. NE vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt. :oops:

    Ikke stort annet å melde om annet enn at den mannlige FA som tok drikkeordre tidligere, insisterte på at han hadde sett meg ombord på denne ruta før. Svarte som det er at dette faktisk er første turen min på denne ruten. Mulig jeg har en dobbeltgjenger som pendler JFK SFO? :p:cool:
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Har du aldri blitt sjekka opp før? :eek::oops::rolleyes:o_O:p:D
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ahhh, så du får ikke pre-work champagne altså? Bare juice? Nei og nei og atter nei. :)
     
  15. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Den TK loungen så meget fresh ut. Har aldri vært I Istanbul heller, kanskje en tur er på sin plass!?

    God onsdag! Siste uken før livet som pendler starter for fult. Så får vi se om EBG er verdt alt slitet, hehe
     
    Jørgen liker dette
  16. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ajajaj nå er jeg lettet. Fikk byttet til en 4 t tidligere flight med VX ved å betale $25! Laks, here I kåm!
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Executiveklubben på Hilton CPH. Capt speaking var litt skjelven på kanelhånda og litt for rask i avtrekkeren under approach fra Brussel i dag. Noen kraftig zigzag og tungt press ned på nesen var ikke nok og vi kom inn alt for raskt og høyt så det ble goaround i dag. Selvsikker som en Captn skal være kom han på hornet og fortalte at det var heeeelt normalt og udramatisk selv om han dreit noe skikkelig på draget ;). Synes dog det var litt rart at det sto to gigantiske brannbiler og ventet på oss da vi landet på forsøk #2. Ja, de ventet på oss fordi de la røyk da vi taxet mot gaten.

    Oh, well. Litt action må til. På tide å finne noe godt å spise
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Har de ikke mat i loungen da? Ellers er vel Hilton CPH noe kjipe på oppgraderinger. Hadde du noe luck?
     
  19. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    De hadde litt fingermat, ja. Bestilte akkurat en upgraded smørrebrødtallerken fra romservice for 160 kroner. Ikke verst!

    Bra behandling her synes jeg, mye bedre enn shrugget jeg fikk fra Royal da jeg ba om businessrom forrige gang jeg var i CPH http://forum.bonusfeber.no/threads/erfaringer-med-hilton-og-hhonors.90/page-2#post-7540
     

Del denne siden