God onsdag fra NZ-kantina på AKL

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kaijoar, 17. aug 2016.

  1. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    511
    Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra NZ-kantina på AKL, der jeg og @Ursa sitter og nyter utsikten :)

    SQ285 var to og en halv time forsinket fra SIN, og dermed venter vi ca 2 timers forsinkelse herfra. Ikke den verste plassen å vente på, her var utvalget over all forventning!

    Nå er det videre til SIN i de oppgraderte 773ER-ene til SQ, som forøvrig er milevis bedre i C enn A388. Sjekker inn på Pan Pacific Orchard i kveld, det ble GHA siden SIN ikke har noen CC-hoteller.

    Mer påfyll i tråden vår kommer når vi har tid til å fylle ut!

    20160817_120006.jpg
    _DSC3866.jpg
     
    Last edited: 17. aug 2016
    Robert H, Baldrick, Ruby and 6 others like this.
  2. FlyTax

    FlyTax Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Det har blitt onsdag føremiddag i Singapore. Litt Overskya i dag men fortsatt ca 30 grader. Siste dag i Singapore, og ærleg talt snart på tide å verden snuten heimover etter to veker på rundtur i Asia. Men kva skal dagen brukast til? Er Sentosa verdt eit besøk?

    God onsdag til alle!
     
    Kristian liker dette
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,297
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Itaewon, Seoul. Itaweon er plassen hvor de fleste utlendingene holder til. Kan sammenlignes med Roppongi i Tokyo.

    Dagens gjøremål er å få laget en skreddersydd dress og noen skjorter. Har hørt mye bra om denne skredderen og en kompis som er picky var veldig fornøyd.

    Senere blir det til å møte en koreansk kompis som kjører 3t for å møte meg. Aldri i verden om jeg er så interessant :rolleyes: Får spandere middag og noe godt å drikke på han. Mistenker at det blir en fuktig kveld....skål! :)

    Slenger med et bilde fra Itaewon
    20160817_130547.jpg
     
    Last edited: 17. aug 2016
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå det austfinnmarkske!

    I dag ventar husstell i forkant av at opphavet kjem nordover. Sjefen vil nok òg ha eit par ting gjort. Så denne dagen går nok fort :)

    Det kan vere verdt ein tur, eg synst det var avslappande i strandområdet og Universal studios var jo veldig gøy for dei litt "barnlege" av oss :rolleyes::D

    Ein god onsdag (er vi der alt?) ønskjast alle! :)
     
    FlyTax and geddi like this.
  5. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra OSL loungen :)
    Stille og rolig i loungen nå, men flyplassen er langt fra rolig. Godt med kø i både innsjekk og sikkerhetskontroll...
    Glad jeg ikke er de 2 nordmennene som sto bakerst i kø på økonomi innsjekk hos Finnair bak ca 50 kinesere. Gikk ikke raskt fremover, men avgangen er først 1315 så får tro de kommer med...
    Her skal man en tur til London, men da jeg manglet noen BA Tier points på opptjening i år går turen den helt naturlige veien via Helsinki ;) Dermed er 80 ekstra poeng i boks og man får lunsj ombord hos Finnair før BA står for middagen.

    Ha en flott dag alle sammen :)
     
    Kristian liker dette
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Køben! Etter en fin morgentur med nødutgangsplass og ledig midtsete, hentet jeg leiebilen, en Mini Clubman og kjørte til kontoret. Så nå sitter jeg altså der, en liten bit utenfor sentrum, og har gjennomført halvparten av dagens møter. Har også hatt en super lunsj; fleskestegsmørrebrød. Altså hamburgerbrød med svinestek! Og deilig sprø svor med havsalt i! Nammenamm! Hadde gått opp 25kg hadde jeg jobbet her til daglig, tror jeg.
    Senere blir det å farte inn til byen for første natt som Platinum (statusmatch) på Choice. Får se om jeg blir oppgradert. Anmeldelse kommer plutselig.
    Ha en brillefin dag uansett hvor den tilbringes.
     
    geddi and Bizflyer like this.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sørlandske!

    Når solen skinner og det er 21 grader når man kjører til jobb, aner man at dette burde heller være en fridag. Var ute på terrassen her et øyeblikk men måtte bare gå inn igjen. Varmt og deilig. Blir liten arbeidslyst av slikt.....

    Planer for kvelden. Ja, indretjeneste. Har steike lyst til å outsource den akkurat nu.....

    Er det rart jeg drikker?
     
    FlyTax and geddi like this.

Del denne siden