Da er det endelig på tide å reise litt igjen. Selv om Trondheim ikke er så eksotisk destinasjon, så tipper jeg mange her inne vil si det er en flott destinasjon....mistenker jeg Blir en lang arbeidsdag som avsluttes med en 3 retters med tilbehør på Kvilhaugen gård. Måtte solen skinne på dere alle
God morgen fra hovedstaden i Danmark. Lang dag i dag, men sikkert givende når det er unnagjort. Bare par uker igjen til F-ferie.... Ha en strålende dag.
G`mornings fra Sola. Denne onsdagen blir noe lengre en vanlig. Morgenens kaffeslabberas er over. Neste på agendaen er møte med vår husvert. Siden går turen opp i en hule for enda et møte før turen går med DY til BGO og leiebil videre til Voss. Belønningen er at i morgen kan det soves lenge på Fleischers hotell Ha en fin fin dag
God formiddag frå det austfinnmarkske! Sol frå skyfri himmel i dag. Det er kjærkomment etter mørketida Litt for lenge til neste flytur, men ein titt innom her i ny og ne hjelper litt som feberdempande medisin Ha ein fin dag i inn- og utland!
God ettermiddag fra Trondheim. Spennende dager for tiden , da de endelig har begynt å grave på hyttetomta. Skal utover en tur til helga for å besiktige arbeidet og se at alt går rett for seg Ellers fint lite å melde - ser vi har storfint besøk av @geddi - velkommen Ha en flott onsdag
Grått og trist i Oslo i dag. Rolige dager på jobben nå, faktisk så rolig at jeg plutselig vurderte en dagstur til London med Ryanair til 377,- kroner .... skrekk og gru ! tror jeg går hjem og legger meg. fortsatt god dag til alle
Huhei hvor det går. Februar allerede. Vel, februar er reisemåned og både Oslo, Mosjøen, Londpn og et fransk slott skal besøkes, så det blir nok bra. Vårvær ute i dag - men jeg sitter inne og jobber. Bikkjene slåss bak meg og ruller inn i stolen min med jevne mellomrom. På tide å hive dem ut i hagen.
Radisson Royal Garden leverer som vanlig....oppgradert til junior suite for tredje gang på rad. Det skaper lojale kunder. Samme rom som forrige gang. Føles nesten som å komme hjem.
God onsdag aften fra Olja også. I dag har jeg jobbet i Maersk Drilling Norge i ti år og feiret med sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert. Ti år går sannelig fort og jeg har virkelig problemer med å forstå at jeg allerede har vært her såpass lenge. Men, så lenge man trives og får greit betalt for en jobb som innebærer åtte måneder fri i året så er det egentlig ikke så rart at man trives. Skader jo heller ikke med trivelige kollegaer og en interessant og utfordrende jobb heller da. Ha en fin kveld - jubileum eller ei!
En dag som fortjener ekstra mye vaniljesaus! Jeg høyner med et glass ananasbrus fra Oskar Sylte Ellers er det grå dager på Sørlandet før snøen og kulda kommer. Men så lenge det går fly, er det håp. Neste helg blir det snartur til Island... Slurp/Skål
Gratulerer Du bør ikke si sånt høyt, det er jo meningen det er synd på dere oljearbeidere, som er så mye borte fra hjemmet...
Tusen takk! Og ja, det kan nok være at jeg er litt for ærlig her. Det er vel ikke alle mine kollegaer som er enige for å si det slik, eller de vil i alle fall ikke innrømme det. Men jeg anser meg i alle fall for å være veldig heldig som har en slik jobb og blir av og til noe frustrert over klagingen fra enkelte her ute...