God onsdag fra Trøndelag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 03. febr 2021.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen
    Friske -17,5 grader idag....det var kaldt å sykle...:eek::eek:
    Indretjeneste utført i går....idag er det sofatjeneste og kun sjåførtjeneste til eldstemann som skal på svømmetrening. Tror jammen jeg bevilger meg litt kjØLig drikke i kveld :):)

Ha en original onsdag :D:D:D

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret!
    Hel dag med møter, det blir gøy.

Men, solen skinner på toppene, og det er lillelørdag! (prøver å finne noe positivt, det er ikke alltid like enkelt..)

Nyt onsdagen!

3. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Kjølig drikke er ingen problem her i gården, alt er kaldt etter ein tur i Oslobyen og borte i helga. Heimekontor, då frøkna må ta sin fjerne coronatest, eg slipper unna, så eg har nok betre genero_O
    Her i Valdres bryter skyene opp, og det blir nok ein fin dag, og merker også at eigne skyer brytes opp når både corona kan komme meir under kontroll, og ein begynner å finne seg sjølv att etter å ha gått ut av eit laaangt forhold. Men Tinder er vanskelig om dagen:)
    Ungene er her, og det blir Black bean wok, grønnkal(leve 40årskrisa) og hockey etter det.

Last edited: 03. febr 2021
  4. Mbauer

Mbauer Greenhorn

Likes mottatt:
    545
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen fra hovedstaden! Kaldt og klart vær og det ser ut til å bli en flott dag. Fyr i ovnen, kaffe på kanna og, ikke minst, endelig nede på gult nivå i barnehagen. Ha en super dag!

Earl, Sunnfjordingen, LN-FHU and 9 others like this.
  5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,547
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trøndelag.
    Hadde planer om å møte på kontoret i dag, men det ble hjemmekontor likevel. -19 ute og jeg hadde måtte tatt bilen som ikke har forvarming som mulighet. Altså, først prøve å få start, la stå på tomgang i en halv evighet mens man selv skraper og koster og blir kald, nei takk... det er jo ikke slik at jeg MÅ være på kontoret heller. Hjemmekontor er en fin ting.

Ha en flott dag!

6. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Romsdalen

Kun -10 her i dag, men det kjentes godt når en leverte arvingen i barnehagen.
    Må avsted å kjøpe mer ved i dag. Mor i huset er glad i å fyre, og spesielt når det er slike temperaturer.
    Har tatt meg delvis vinterferie denne uka, så jeg får utnyttet finværet og snøen. Så det er vanligvis kun litt jobb om morgenen og så avsted ut(opp) på ski.

I dag er det forresten nøyaktig 1 år siden min siste flytur! :eek: (MUN-OSL-MOL)
    Må denne vaksineringen få fart på seg!!

God lillelørdag! :)

Earl, Sunnfjordingen, LN-FHU and 7 others like this.
  7. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,987
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Sørlandet. Været og temperaturen tilsier nok ikke at båten settes på sjøen denne helgen.

Agder Energi fant også ut at de skal kutte strømmen noen timer, så vi får se hvor lenge det er liv i duppedingsene og i varme i kåken ...

8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. 0-føre her. Må ut å gå en tur, for å få litt frisk luft. Avbestilt Granca tur i påska- mista trua.
    Bestilte heller en back-up tur til Roma i slutten av mai for -30% tilbudspris med EB. Romaturen er samtidig som Lax turen vår. Begynner å miste trua på USA så tidlig.
    Vi får se. Ender vel opp med max en busstur...:mad:

9. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,617
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Skien.

Nærmer seg ett år siden siste flytur, nærmeste jeg har vært en flyplass siden er daglig henting av barn på SFO:p

For de som leste Lørdags tråden, så hadde jeg da bestillt meg en MR OSL-CPH-HAM i Mars for å sikre EBG, ikke så mye fordi jeg hadde tro på og reise, men for at turen mest sannynlig ble kansellert.

Og i går ble den det, under 48 timer etter bestilling.
    Fikk Gullmailen til å refundere billetten og kreditere poengene i dag, så er da sikret EBG en ny periode, uten og leve i uvisshet om SAS forlenger status eller ei :)

Kunne sikkert nådd EBD i år med denne taktikken, men det gidder jeg ikke/føler det blir litt på kanten..

Ha en fin Onsdag alle.

EndreD, Earl, Sunnfjordingen and 7 others like this.
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Det er godt vær i verdens vakreste by her på solkysten
    55D27AF0-3177-4570-9AE8-7DB29578AD94.jpeg

EndreD, Earl, Sunnfjordingen and 5 others like this.
  11. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Bergen er nydelig i sol:) (sitter langt inne for en trønder å innrømme) ;)
    Blir en del helgesamlinger på UIB ila våren, håper å få spandert en øl eller to på deg @Eddie47 hvis samfunnet tillater det.

Ha en solfylt og kald dag videre.

12. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå Aust-Finnmark!

Det nærmaste eg er ei flyreise er at eg i dag såg føremiddagsflyet som går til TOS fly over hovudet mitt då eg var ute og lufta nabobikkja.

NRK leverte rykande ferske nyheiter i går: 'Det snødde for to veker sidan i Vadsø'.
    Sjå Nordnytt her (innslag nummer 10)
    – Eg trudde nyheiter var ferskvare, men... o_O:D

Ha ein fin dag anten det er lite eller mykje snø der du er :)

EndreD, Earl, Sunnfjordingen and 4 others like this.
  13. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Etter litt snø og gråvær i går var solen tilbake i dag, kulden fortsetter å være her så greit at man har hjemmekontor innendørs. I dag har man vært så heldig å få bruke litt av arbeidstiden til å søke på reise, er ikke dagligdags lengre å bestille flybilletter så det føltes sånn sett godt!
    Over halve arbeidsuken er over, så ser helgen nærme seg med stormskritt nå. Nyt kvelden folkens, straks helg ;) :)

EndreD, Kristian, holmen and 3 others like this.
  14. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,640
    Bonuspoeng:
    183
    I det vi skriv onsdag er bilen klar for vekas andre reparasjon. Raud varseltrekant og flust i feilmeldingar om både «motorsystem», servo og antiskrens. Vi får håpe det berre er kulden som tøysar litt. Sjølvsagt har begge verkstadane slutta å ta AmEx. Godt eg er NAF-medlem so eg slepp å betale for bilbergaren.

Får eg meg deltidsjobb og @drsyk blir det litt ekstra i pungen og kanskje ei vaksine? No skal eg i alle fall ha meg ein alkoholfri IPA og lese litt.

EndreD and holmen like this.

Del denne siden