God onsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 03. febr 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra bartebyen

    Her sliter man fortsatt med uhorvelige mengder jobb, men dertil store mengder inntekt ;)
    Kommet litt mere snø idag , men fortsatt like glatt på veiene så....jada.... *KNEGG*

    SKal se om jeg ikke får spottet C-5 som tar av fra Værnes idag, (om den ikke har gjort det).

    Ha en ordentlig onsdag :D:D
     
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Glad onsdag fra Oslo!
    Solen skinner og det er lite møter. Det betyr at jeg får unna noen oppgaver uten å måtte hive meg rundt midt i en setning eller tanke. Nuvel, det blir også tid for løpetrening på Bislett i dag med jobben. Ikke så mange som kunne, men desto hyggeligere. Anbefales å ta seg en tur på Bislett på vinteren for løpebanen under stadion er super når det er kaldt og/eller glatt ute.
    Så ha en flott onsdag om man løper eller ei.
     
  3. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God lillelørdag fra Oslo.. Imorgen er årets første flyturer for undertegnede. Har 5 turer de neste 10 dagene, så da bør bonus challenge være i boks! :) Satser på fint vær og null forsinkelser.. :D

    Ha en fortsatt strålende dag alle sammen! :)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så ble det båttur fra Sandefjord i dag.
    Systembolaget neste....
     
  5. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Første flyfri uke siden sommerferien! Litt deilig, litt abstinens...Når jeg kikker ut på brøytekantene som jeg enda ikke har klart å kjøre ned med bilen(mann) savner jeg fly!
     
  6. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,211
    Likes mottatt:
    4,265
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde en slik uke allerede i jula.
    Litt rar følelse, men anbefales ikke på sikt.
    Bare å gå inn på systemoppsett på kjerra og endre til: senket understell, lavserie gir og full sperre. Så er det bare å leke plog med frontspoileren. Går så bra så. Og går det ikke bra er det bare å ringe @LN-FHU som vet råd :p
     
    LN-FHU, Bernhard2 and Larata like this.
  7. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra KLM Crown Lounge på AMS. Frontruta på LN-TUA sprakk på tur nedover så SK 828 er kansellert. I det gate manager var ferdig med annonsering plinget ny reiserute inn fra SAS på epost - imponerende! Plus ga Business på KLM kl. 20:30, men rekker ikke SK4438 til Tromsø nå så da blir det en natt på Gardermoen og opp med første fly i morra. (Jentungen blir ikke glad for det....da hun må overnatte hos barnevakten siden kona skal med hurtigbåten 07:00)

    Må vel gå å registrere Alitalia Freccia Alata nummeret så det kommer inn litt poeng der også. Det blir uansett EB poeng på opprinnelig rute. Siden jeg også blir 10 timer forsinket hjem blir det vel å legge inn et EU-krav til SAS også.

    Ha en god kveld, kanselleringer eller ikke.
     
    tommy777 and LN-FHU like this.

Del denne siden