Det er blitt onsdag allerede og her i bartebyen kan vi skilte med -3,5 grader og oppholds enn så lenge.... Tilbake til den gamle tralten med jobb osv...egentlig litt deilig å komme tilbake til normalen igjen 9 dager til LYR... Ha en fantastisk onsdag
Mornings fra Trondheim. Tilbake i den vanlige tralten med jobb og det som hører til. Gi meg kaffe og styrke Ha en fin en
Morgen i hovedstaden bringer et par minusgrader, og lett snø. Yr mener det skal være nedbør frem til fredag, med noe vekslende form og farge. Så skal det bli bikkjekaldt i helgen. Kaffe står på programmet, ellers våkner jeg om et par timer med tastaturmerker i ansiktet. Gleder meg til helg.. 10 dager til MR & Røverhistorier!
God morgen fra Oslo. Arbeidsuken er kickstartet, og mellom slagene regner jeg med at jeg frantisk kommer til å oppdatere og se på kurser på kryptovaluta med et halvt øye. Klarer jo ikke å ha hvilepuls når alt er grønt og øker i absurde mengder. Ha en bra en!
God morgen fra OSL. Endelig er det på tide med årets første flight, D8 OSL-LGW med siste flyet i kveld.
God morgen fra hovedstaden, Det er onsdag men det føles som mandag. Heldigvis er det ikke lenge til helg.
God morgon frå Aust-Finnmark! Ein heilt ordinær januardag i det høge nord, men eit par greie billettkjøp gjer at det er eit par lyspunkt likevel I tillegg har ein besøk av nabokatten som for lengst har innbilt meg [ja, meg] at dyret har tilgang til alle mine gemakkar. Jaja, vi står han av Ha ein fin dag anten det er i lufta eller på bakken!