God onsdag fra Sørlandet. Her skinner sola og det ser ut til å bli en fin dag. Kontraktsmøte på min nye leilighet skal etter planen gjennomføres så da får vi se om DNB kommer tilbake med noe bra eller om det blir ny bank på meg. I går ble også en dag å minnes, den nye arvingen så endelig dagens lys Så da kan man vel gå i gang med å legge infant på alle flyreiser fremover Ha en strålende dag
Gratulerer med arvingen! Her tilbringes morningen i Loungen med stigende flyskrekk før turen går til Miami!
Gratulerer med arvingen @Are - fine tider framover Her i Trondheim teller man ned til ferie...3 dager igjen på jobb nå. Ferden går til nydelige Karrebæksminde i Danmark - mitt barndoms( og voksendoms ) ferieparadis Ha en herlig onsdag ( og håper på England i kvelden semi , da får vi en herlig finale - Allez Les Bleus )
God morgen og gratulerer med ny arving @Are ....solkysten hilser med deilig varme og sol.. Vi har for tiden en liten krabat på 13 mnd med oss på hytten og det er bortimot en heldagsjobb for to besteforeldre ....jeg skjønner godt at vår herre har gjort det sånn at man skal ha små barn når man er i 30 årene og ikke 60 årene. All ære til deg @Are og mor til barnet!
Jeg har allerede begynt å tenke på hvordan jeg skal klare flest segment i F sommer 19 så mine svigerforeldre skal få den gleden De to andre er litt enklere å holde styr på da de kan spise og gå på do selv..
Gratulerer med den nyfødte @Are De kommede 8 (late) dagene tilbringes på stranden @Radisson Blu Beach Resort Milatos på Kreta. SK til ATH og A3 videre til HER igår. Aegan imponerer med full servering i M på en 30 min rute (ATH-HER). Var visstnok egentlig en Air Olympic flight, så fikke ikke aksess til LH Loungen i ATH. Litt merkelig siden hele reisen var booket på sas.no
Gratulerer med tilføyelsen i arverekka, @Are! God morgen fra Øst-Finnmark! Her må man være litt forsiktig med brå bevegelser og høye lyder nå første halvdel av dagen da man litt uforvarende havnet i et lystig hvitvinslag i går. Jeg skulle jo bare spise litt is og plutselig var vi godt nede i trelitersdunken med pappvin og klokka var langt på natt... Sol fra skyfri himmel i dag, så alt håp er ute(ndørs) Ha en brillefin dag, folkens!
En av de absolutt mest skumle ting med midnattssol..har vært borti den der selv.. "oi F... Klokka er 4..."
Gratulerer @Are! Her er det (heldigvis?) ingen arvinger som vekker meg om morgenen, men hunden sier fra når det er på tide å stå opp. Skal sitte på første (eneste) rad til Strømstad i dag, kjøleskapet trenger påfyll. 23 dager til neste flytur.
Ja, og noe nattemørke å snakke om får vi ikke se før godt uti august, så slikt kan jo skje igjen, men pytt-pytt
Gratulerer @Are ! Her viser Sørlandet seg fra sin beste side. Har nettopp hentet mine to bestilte Aviationtags bagtags. De skal festes ved siden av IF tag'en Skal snart ha et møte med "Torvald konstabel" slik at jeg kan få meg nytt pass. Det var surt at det forsvant ved ankomst Madeira, men jeg har i det minste ikke blitt kontaktet av Politiets sikkerhetstjeneste i anledning at mitt alter ego muligens herser rundt i Syria eller der omkring.
Anbefalt serie å følge for de med barn, god innsikt og humor: https://facebook.com/FowlLanguageComics/ https://www.instagram.com/fowllanguagecomics/
Gratulerer så meget til de nybakte foreldre!!!!!!! Og forøvrig en riktig så god dag fra Ganddal. Sitter her og titter ut av vinduet og drømmer meg til Budapest der ølet er kaldt og damene vakre, og ikke minst ganske så lettkledde nå i sommervarmen. Men nå er det jo uansett bare 69 timer til flyet letter fra Gardermoen, det er LH som denne gangen får æren av å bringe undertegnede til denne vakre byen omtrent midt i Ungarn (i hvertfall om man ser på øst/vest-aksen), riktignok via FRA men jeg skal nok overleve et par timer på en av Senator-loungene til LH. Merker at arbeidslysten ikke er helt på topp om dagen.
Den er herlig og selvsagt følges den. Mye man kjenner seg igjen med tvillinger på 4 Ellers en nydelig onsdag i Italia. Vært snart to uker og intet å klage på Får dessuten testet den nye lh-loungen på mxp på tirsdag