God onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 22. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Takket være den lengste forsinkelsen jeg noen gang har opplevd, hjem fra Pisa, så fikk vi en flott bonusdag i Italia. Nå venter en aldri så liten ryddejobb i innboksen. Ha en flott onsdag:)
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø! Vakker soloppgang i dag gjør det litt lettere å komme seg opp og på jobb.

    Ha en super onsdag!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske.
    Grått og trist her i dag, men regnet har nettopp stoppet iallefall.
    Starter dagen med hjemmekontor da man skal få installert fiber kabel i heimen. Så snart skal det surfes på astronomiske hastigheter.

    Deretter blir det kontoret noen timer før man skal med junior på sesongens siste fotballkamp.

    Kan godt dra seg mot helg nå, kjenner jeg.

    G'onsdag!
     
    tommy777 liker dette
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Sola. Kan bare melde om dårlig vær fra disse kanter.
    Ha en bedre dag :)
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et nydelig Edinburgh
    [​IMG]
    Et lite kundebesøk nå på morran og så Air Lingus til Dublin.

    Hacen fjong dag
     
  6. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Lillestrøm / FnatCity. Hjemme fra CPT og spesielt meget spesiell TK flight fra IST . Må innrømme jeg aldri har hatt så mye kraftiig risting ever før.. Smekk full nydelig ny 738, alle kjeppjaget tilbake til setene etc
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Høres ut som en bra tur, Ida. Jeg fløy med svensk kaptein med Virgin fra SFO til Laks i vinter! Var ganske kurant det også!

    Helluen fra Bodø. Har kommet meg hjem fra jobb og sitter og leser til eksamen. Nærmer seg litt, så da er det jo lurt å være on top of things.

    Hejjdå
     
    SASlovah4evah liker dette
  8. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra gullstuen til SAS i Køben! 45 min til SAS tar meg tilbake til Bergen! Foreløpig ledig sete ved siden av meg, akkurat som ned hit på fredag, så krysser fingrene :)
     
  9. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Air Lingus? De har jeg ikke hørt om. Datterselskap av Aer Lingus, eller? :D
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Bellevue. Trivelig tur med AA på morran over til Seattle, fullt hus som vanlig og vanvittig tregt internet ombord. Så planen om å rydde innboksen gikk i dass.

    3 møter her i dag. Hyggelig at fruen er med på tur. Italia i morgen!
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hertz Gold er tingen. Da står bilen og venter på deg.

    Baren på Four Points har over 100 forskjellige øltyper, så nei, ingen nød ;)
     
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    25 grader og sol, 100 øltyper og gratis wifi .. hvem f... trenger bil? ;)

    Nok en deilig dag her i Georgia. Siste innspurt før det blir Kindle og utepeis. I morgen skal jeg besøke Departementet for Hjemlandssikkerhet ...
     
    Jørgen liker dette
  13. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Ikke akkurat fint ver her borte i dag....tror jeg kanselerer aa se paa Delta sin daglige Semi Trailer Full av Cash fra Atttallanttta - Cash de bare dumper i Puget Sound - hvor mye $$$ skal Delta kaste bort paa aa ikke klare aa hente en eneste passasjer fra Alaska :confused: Snakk om 200KG tunge kuppelhuer - sitter heller foran Peisen paa The Harbour Public House (ikke nevn Miller Time her da blir du kastet ut!) - men en Dobbel IPA fra Valholl i Pouldbo vil nok smake godt....ikke Italia i morgen her, men Hawaii paa Soendag ser det ut til:cool:
     
    tommy777 liker dette
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Bla bla bla bla... ;)

    Faktisk var det Hobart Air som fløy, og med de uten sidestykke vondeste setene jeg noensinne har sittet i om bord i et fly. Plastikkbøtter med et syltynt trekk av sky. Nothing else. (Og en pastor i nabosetet, som leste Church Times i full bredde)
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    @Finn Erik Edvardsen , ja, kjempe drittvær er vel bare fornavnet. Endelig tilbake på hotellet etter møter før middag, avgang kl 0700 til JFK i morgen før en Italiatur man egentlig ikke har tid til og ene veien er på Reidarklasse. Så 6 timer i domestic First på en 737 etterfulgt av 767 i nye AA flat biz, transfer til Alitalia til Catania, fullt av Telco helt frem til middagstid fredag, retur på mandag på kjipklasse, transfer JFK til LGA i rushtiden og deretter hjem?

    168 daler kostet herligheten, mistake fare.

    Ikke akkurat fristende, ikke sant??

    Så da fruen ymtet frempå at kanskje man heller skulle fått jobbet litt mer og heller slappet av hjemme i helgen, var jeg ikke usein å forsøke å selge denne inn. Og selge den inn bigtime.

    Så forhååpentligvis ender man i Chicago i morgen istedetfor 16 timer og dobbeltransfer til Catania.

    Knepte hender og god natt!
     
  16. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Mustang Hertz edition med Recaroseter og gul stripe?? ;) Du kan spørre @Finn Erik Edvardsen hva en Mustang er..
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Joda, helt klart, jeg husker første gang jeg leide Mustang GT første gang i USA, den første Hertz Special Edition. DET husker jeg veldig godt. Og det er veeeeldig få biler jeg husker at jeg har leid.

    Enjoy, V8 FOR ALLE PENGA!
     
    SASlovah4evah and Jørgen like this.
  18. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Litt mer moro med Mustang i USA enn den Volvo cabben jeg tussa rundt i på Stillehavsskjæra :p

    Have fun!
     
    SASlovah4evah liker dette

Del denne siden