God onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 06. jan 2016.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Det er en frisk morgen med minus 12 grader...brrr. Men inne er det varmt og baristaen har allerede brygget dagens første kopp. Dagen fylles med rapporter og enda flere rapporter... Ha en bra onsdag - det drar seg mot helg!

2. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Her på Romeriket viser den -14C, kun 14 dager før avreise - I do not care....

3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    I dag synes jeg det blir for kaldt å sykle, så er tilbake på tbanen.
    Håper det blir mildere utover så det går å sykle fra jobb. Blir for dumt å ta tbane til og fra jobb med sykkel på slep :D

Ellers tror jeg det er en god dag for å bunkre opp med billetter på salget til SAS.

Ha en fin dag og la den være fly og reiseinspirert :)

4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Hoooiii fra Trondheim
    12 blå her også i morres, friskt !
    Heldigvis var kaffen ferdigbrygget da jeg entret kontoret i dag :) :) Idag bli det litt indretjeneste i heimen,deretter ....zzzzzz

Ha en flotters dag

PS: tegner til at det blir em liten fly&øl i bartebyen fredag førstkommende for de som er interessert.Tid og sted TBA...Følg med på God morgentråden ;)

kiev and Hawkwind like this.
  5. Hawkwind

Hawkwind EBD

Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Good morgen fra SAS innenlandslounge OSL. Ble en impulstur til KRS for å feire en bursdag. Det er på slike turer jeg virkelig ser verdien av bonuspoenga. 10K poeng T/R AES - KRS bestillt 12 timer før avreise er en gunstig deal. Billigste go, samme reisen kostet i går 4340 :O dersom alt går etter planen neste uke så bikker jeg EBD til tirsdag. Så da har jeg noe å se frem til der også. Ha en fin dag!

6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    12 kalde i Oslo, og dagen blir ytterligere forbedret av at den ene dagen jeg skal ta toget til hovedkontoret blir ALT innstilt på grunn av signalfeil. Vurderer å gi opp.

7. Hawkwind

Hawkwind EBD

Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Det er en meget god dag for å bunkre billetter. Det er gunstige priser i plus til mange destinasjoner, også innenlands. Jeg ukependler og har benyttet meg grovt av kampanjen i plus :)

braathens safe liker dette
  8. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra kun 7 blå grader i Bergen, men nok til å få giftlokk over byen og datokjøring fra idag til og med fredag.

Første reise for året, sitter på gate 27, bartegaten på Flesland. Skal bli godt å fly igjen :)

9. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    Wow, beste prioriterte boarding av SAS jeg har opplevd så langt. En myndig dame annonserte 5 min før boarding at den starter om 5 min for diamant, gull og pluss kunder.

Ved start boarding, spør hun om det er noen diamant, gull eller pluss kunder og presiserer at det er kun disse som får begynne å boarde.

Bra SAS!

Last edited: 06. jan 2016
  10. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra Skåne.

Lukkedag i skolen idag mens svenskerne fejrer Hellig tre konger. Så er hjemme med junior idag.

Forkølelsen sidder stadig tungt i kroppen og energiniveauet i bund.

Må igang med Nespresso for at få gang i kroppen.

God dag til alle

11. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Herlig, jeg har enda jetlag fra turen til Japan, så jeg var oppe i otta og rakk inn før NSB knelet for kulden :).

12. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Skal si folket var morgenfriske og muntre i dag.
    Her i sør snakker vi minus 6,5 grader og det har snødd i natt. Det er på slike dager jeg gjerne skulle hatt hjemmekontor.....
    Fikk sove litt mer i natt, men var trøtt som den berømte strømpen da klokka ringte.

Mer enn nok arbeid å ta fatt i i dag også. Hvis jeg bare klarer å holde gluggene åpne da.....

Fatt mot! Vi er snart halvveis til helg....

13. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,054
    Bonuspoeng:
    183
    Våknet i firetiden i natt og da viste takprojektoren -15.7. Dro dynen godt opp over nesetippen og sov videre. Skulle egentlig hatt bjørnegener på denne tiden av året.
    Hämskt mycket bra! Da blir det nyttårsfest, og jeg tar med esken med amenity-ting hamstret i 2015 som en forsinket julegave. FCFS.

Hvorfor fikk jeg egentlig hamstergener istedet for bjørnegener?

14. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra et friskt og kaldt Tromsø med 9 blåe på termometeret. (Kunne godt ha kommet litt snø siden det som ligger er knallhardt etter mildværet rundt nyttårsaften)

Nyttårsresolusjonen om å spasere til/fra jobb så lenge det er bra vær- og føreforhold holder fortsatt, så man kommer til kontoret opplagt om morgenen selv om man ikke kommer seg i seng før langt på natt som vanlig.

Uke 3 er det hjernevridning og sjelegranskning på Golsfjellet så man må vel booke fly og leiebil snart. Ellers venter man på at andre jobbreiser skal falle på plass, og vi må vel også bestemme oss for hvor vinterferien skal tilbringes - snø eller strand.

Ha en fortryllende vinterdag!

15. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    951
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra OSL! Sitter i spiseområdet utenfor Upper Crust med en godt varmet skinke&mozarella-baguett og venter på flyet til Riga. 12 blå her, mens 20 blå venter i Riga. Reiser for første gang med Norwegian dit utelukkende pga. jeg er drittlei propellfly på distansen. Regner med en rask og komfortabel flytur i 7F. Ha en god dag!

16. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    Siden bartebyen er godt representert her inne. Jeg skal bo på Scnadic Nidelven i dag....er det noen gode restauranter i nærheten? Er ganske altetende uten at det er en oppfordring med å komme med sære forslag ;)

17. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    To rom og kjøkken. God mat på lokale råvarer

18. Flounge

Flounge Livsnyter og hobbyfilosof

Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    God ettermiddag fra et vinterkaldt Drammen. Gradestokken viste 11 kalde på morgenen. Har ligget rett ut med forkjølelse noen dager. Formen er heldigvis oppadgående. Ha en fortreffelig onsdag.

19. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Spørs hva du er ute etter men enkelt og greit på andre siden av elven ( "Solsiden" ) ligger denne : http://sotbar.no/
    Om du er fan av type grillmat så er også Graffi Grill et alternativ : http://www.graffigrill.no/
    Begge rett over elven :)

20. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Kan også anbefale to rom og kjøkken. Fantastisk restaurant!

Xxx.

MadsVaHa liker dette

Del denne siden