Det er en frisk morgen med minus 12 grader...brrr. Men inne er det varmt og baristaen har allerede brygget dagens første kopp. Dagen fylles med rapporter og enda flere rapporter... Ha en bra onsdag - det drar seg mot helg!
I dag synes jeg det blir for kaldt å sykle, så er tilbake på tbanen. Håper det blir mildere utover så det går å sykle fra jobb. Blir for dumt å ta tbane til og fra jobb med sykkel på slep Ellers tror jeg det er en god dag for å bunkre opp med billetter på salget til SAS. Ha en fin dag og la den være fly og reiseinspirert
Hoooiii fra Trondheim 12 blå her også i morres, friskt ! Heldigvis var kaffen ferdigbrygget da jeg entret kontoret i dag Idag bli det litt indretjeneste i heimen,deretter ....zzzzzz Ha en flotters dag PS: tegner til at det blir em liten fly&øl i bartebyen fredag førstkommende for de som er interessert.Tid og sted TBA...Følg med på God morgentråden
Good morgen fra SAS innenlandslounge OSL. Ble en impulstur til KRS for å feire en bursdag. Det er på slike turer jeg virkelig ser verdien av bonuspoenga. 10K poeng T/R AES - KRS bestillt 12 timer før avreise er en gunstig deal. Billigste go, samme reisen kostet i går 4340 :O dersom alt går etter planen neste uke så bikker jeg EBD til tirsdag. Så da har jeg noe å se frem til der også. Ha en fin dag!
12 kalde i Oslo, og dagen blir ytterligere forbedret av at den ene dagen jeg skal ta toget til hovedkontoret blir ALT innstilt på grunn av signalfeil. Vurderer å gi opp.
Det er en meget god dag for å bunkre billetter. Det er gunstige priser i plus til mange destinasjoner, også innenlands. Jeg ukependler og har benyttet meg grovt av kampanjen i plus
God morgen fra kun 7 blå grader i Bergen, men nok til å få giftlokk over byen og datokjøring fra idag til og med fredag. Første reise for året, sitter på gate 27, bartegaten på Flesland. Skal bli godt å fly igjen
Wow, beste prioriterte boarding av SAS jeg har opplevd så langt. En myndig dame annonserte 5 min før boarding at den starter om 5 min for diamant, gull og pluss kunder. Ved start boarding, spør hun om det er noen diamant, gull eller pluss kunder og presiserer at det er kun disse som får begynne å boarde. Bra SAS!
Godmorgen fra Skåne. Lukkedag i skolen idag mens svenskerne fejrer Hellig tre konger. Så er hjemme med junior idag. Forkølelsen sidder stadig tungt i kroppen og energiniveauet i bund. Må igang med Nespresso for at få gang i kroppen. God dag til alle
Herlig, jeg har enda jetlag fra turen til Japan, så jeg var oppe i otta og rakk inn før NSB knelet for kulden .
Skal si folket var morgenfriske og muntre i dag. Her i sør snakker vi minus 6,5 grader og det har snødd i natt. Det er på slike dager jeg gjerne skulle hatt hjemmekontor..... Fikk sove litt mer i natt, men var trøtt som den berømte strømpen da klokka ringte. Mer enn nok arbeid å ta fatt i i dag også. Hvis jeg bare klarer å holde gluggene åpne da..... Fatt mot! Vi er snart halvveis til helg....
Våknet i firetiden i natt og da viste takprojektoren -15.7. Dro dynen godt opp over nesetippen og sov videre. Skulle egentlig hatt bjørnegener på denne tiden av året. Hämskt mycket bra! Da blir det nyttårsfest, og jeg tar med esken med amenity-ting hamstret i 2015 som en forsinket julegave. FCFS. Hvorfor fikk jeg egentlig hamstergener istedet for bjørnegener?
God formiddag fra et friskt og kaldt Tromsø med 9 blåe på termometeret. (Kunne godt ha kommet litt snø siden det som ligger er knallhardt etter mildværet rundt nyttårsaften) Nyttårsresolusjonen om å spasere til/fra jobb så lenge det er bra vær- og føreforhold holder fortsatt, så man kommer til kontoret opplagt om morgenen selv om man ikke kommer seg i seng før langt på natt som vanlig. Uke 3 er det hjernevridning og sjelegranskning på Golsfjellet så man må vel booke fly og leiebil snart. Ellers venter man på at andre jobbreiser skal falle på plass, og vi må vel også bestemme oss for hvor vinterferien skal tilbringes - snø eller strand. Ha en fortryllende vinterdag!
God formiddag fra OSL! Sitter i spiseområdet utenfor Upper Crust med en godt varmet skinke&mozarella-baguett og venter på flyet til Riga. 12 blå her, mens 20 blå venter i Riga. Reiser for første gang med Norwegian dit utelukkende pga. jeg er drittlei propellfly på distansen. Regner med en rask og komfortabel flytur i 7F. Ha en god dag!
Siden bartebyen er godt representert her inne. Jeg skal bo på Scnadic Nidelven i dag....er det noen gode restauranter i nærheten? Er ganske altetende uten at det er en oppfordring med å komme med sære forslag
God ettermiddag fra et vinterkaldt Drammen. Gradestokken viste 11 kalde på morgenen. Har ligget rett ut med forkjølelse noen dager. Formen er heldigvis oppadgående. Ha en fortreffelig onsdag.
Spørs hva du er ute etter men enkelt og greit på andre siden av elven ( "Solsiden" ) ligger denne : http://sotbar.no/ Om du er fan av type grillmat så er også Graffi Grill et alternativ : http://www.graffigrill.no/ Begge rett over elven