Starter dagen tidlig pga tidsforskjell. Her sitter man på lyntoget på vei til flyplassen og har nettopp fått beskjed om at flyet til MMJ kan bli omdirigert pga vind. Blir nok ny flyplass uansett men greit å slippe fire timer med tog... Håper at alle får en god dag, godt vær (selv i Trøndelag ) og at yr sin mer positive værmelding for Nagano-området får rett.
God onsdag morgen. Sotter på WF0511 mot BGO og deicing foregår. En rask hopp videre til Stavanger og SUS (ikke en flyplass) før turen går med SAS tilbake via OSL. Alt for tidelig med fly kl. 6:15. Men hyggelige Widwrøe ansatte som vanlig.
God morgon frå det austfinnmarkske! Grytidleg oppstart i dag, men kanskje får eg narra sjefen til å tru at eg skal ha løn denne månaden òg. Av lystige syslar skal det mest truleg investerast i flybillettar i løpet av dagen. Pandionkatten frykter stengt lounge, men dyret har tilgang til to loungar, så denne loungeverten tar sjansen på å ta litt ferie i ny og ne... Ha ein brillefin dag, folkens
God morgen fra Oslo, hvor ukens tåke nå har lettet og avslører at det er både mørkt og kald der nede på bakkeplan. Havregrøt viser seg å smake like kjipt til frokost i dag som det gjorde når jeg startet å spise frokost. Men det er vist sunt. Og det er bare ett døgn til neste forsyning skal handles inn på trippeltrumftorsdag. Nå er flere som skal ut og narre sjefen med tilstedeværelse en tidlig morgen.
God morgen fra hovedstaden! Ingen flytur i dag heller, men jeg skal kjøre litt tog. Ikke like spennende, men man slipper sikkerhetskontrollen Helgen nærmer seg med stormskritt! (Eller no)
God morgen fra tbanen. I dag er en stor dag! Første møte med squashbanen på noen måneder etter en skade i høst.. Gleder meg som en unge, så får håpe det går smertefritt. Blir nok ellers en lang dag i dag, heldigvis kan man snart telle ned ukene til vinterferien og neste ferie Ha en god dag!
Hoi fra det Romerikske. Tjenestebilen er vasket etter gårdagens saltbonanza, så nå kan resten av dagen brukes til å gjøre livet surt for andre Møte i Trondheim i morgen, så ser frem til å møte andre IF’ere på kvelden for en øl og litt skitprat før jeg drar sørover igjen på fredag formiddag
God onsdagsmorgen fra det sørlandske. Skrivebordsjobb frem til neste helg hvor det blir luft under vingene igjen. Har merket at å slå til på gode tilbud langt frem i tid også har sine nedsider: Har nettopp måtte booke om en tur i April ( bestilt i november) fordi en bonustur til Færøene landet på samme tidsslot'en. Og billigbilletter er IKKE billige å booke om . Har en CT jeg må få på plass ( Valgets kval mellom F mot Ø eller F/C mot SV). I det nye året er det planlagt en trivelig blanding av feltarbeid og tokt (som gir kronasje og xtra ferie). Så får vi se om jeg klarer å finne tid til å bruke ferien til høsten (pengene blir en alltids kvitt ). Ha en fortreffelig dag!
God morgen, hjemmekontor i dag også siden jeg avbestilte dagens t/r OSL-BLL med SK1901/1902. Får ta «legoland» en annen gang. Men det løsner endelig litt med reising, det blir Island fre/lør til mandag. Og ser ikke helt mørkt ut for en tur over dammen allerede neste uke. Fly forsiktig folkens
God formiddag fra Trondheim Forsmak på helgens snøfall her idag, men ikke så mye. Frisk spasertur til jobb i morres -brukte 39 minutter. Møte på jobb i ettermiddag, med innlagt mat så regner med det drar over estimert tid. Ha en fortryllende onsdag
God morgen fra svenskegrensa! Meget fornøyd med å ha fått booket en flypremium bonustur til HKG med utreise på en fredag og hjemreise på en mandag i mars. Ble C bortover og måtte nøye meg med plus på hjemveien. Deilig å få en helgetur så langt av gårde der man kun trenger en overnatting og ikke behøver å ta ferie fra jobb heller Vurderer å ta en for laget og teste en av de andre storhotellenes søndagsbrunch med free flow bobler, da det virker som ozone er relativt godt testet av panelet her inne !
God ettermiddag fra hovedstaden. Slapp dag i dag og eneste planen er og få vekslet inn alle skrapeloddene man fikk til jul God lille lørdag!
Hvor kommer alt det lyset fra? Man må jo ha sotede lesebriller på for å kunne studere dette bildet...
Kjøpte nyss solkrem med faktor 50. Det er ikkje lenge til sola er tilbake her i det høge nord. Best å vere på den sikre sida...