God onsdag og ny flydag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av bombusfervidus, 07. des 2022.

  1. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,459
    Likes mottatt:
    5,609
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra ANA F lounge på Haneda. Snart ombordstigning på NH211, men litt frost først. Ønsker alle en fin dag videre.
    DF9CBC17-53E0-43FC-8709-A0445E2C5E11.jpeg
     
    Last edited: 07. des 2022
  2. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,257
    Likes mottatt:
    22,012
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen:)

    I dag går det i et med møter, da får man ikke brukt tiden til mye annet dessverre.
    Drømmer tilbake et år da et kun var T-3 til Miami:rolleyes:

    Ha en fin dag alle IF-ere:)
     
    Sunnfjordingen, Calling, Earl and 5 others like this.
  3. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,403
    Likes mottatt:
    21,167
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

    D7ED7E1A-F09B-455E-91EC-9E9264C5BF80.jpeg

    Det har kommet litt snø i natt. Gårdagens måkeøkt føltes litt forgjeves.

    Fikk bestilt en reise med F&F, 7000kr for to stykk i pluss, TRD-OSL-CPH-AMS og retur DUS-CPH-TRD. Grei pris. Utreisen er i februar, så der vanker det doble statuspoeng også :)

    Ha en flott dag :)
     
  4. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret i Sandefjord!

    Har fått booket OSL-ORD t/r (bort i biz, hjem i plus) som julegave til eldstemann.
    Han er blitt helt hektet på NBA, og spesielt Stephen Curry. Han spiller på Golden State Warriors som holder til i SF.
    Ikke så enkelt å finne billetter dit, men de skal spille bortekamp mot Bulls i midten av januar, og til ORD er det enklere å finne billetter =)

    Ha en basket-full onsdag (det er jo pause fra VM idag og i morgen..)
     
    Sunnfjordingen, Calling, Earl and 8 others like this.
  5. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslobyen med strålende vintervær. Vi kan bare låne litt av snøen til @Flyingdutchman.

    Helgens besøk la igjen et virus eller to, i nesa mi. Fint det ikke er Covid. For da hadde Thai F hengt i en tynn tråd.
     
    Sunnfjordingen, Calling, Earl and 4 others like this.
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra prærien sør for Stavanger. Her er en ute for å anskaffe nye vinterdekk på bilen til yngste datter, så det drikkes kaffe og forum tråles mens gutta jobber på bilen.
    På kvelden blir det SAS til Bergen for å jobbe en hel nattevakt før det blir Oslo og julebord i morgen.
    Ha en nydelig onsdag :)
     
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,615
    Bonuspoeng:
    293
    Det er godt vær på solkysten 392726A7-54A3-4EDD-8BF5-7AE6E90AA35C.jpeg
    T-0 CEB0BD6F-DACB-4A18-8023-752E16183002.jpeg
     
    Sunnfjordingen, Calling, Earl and 3 others like this.
  8. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,224
    Likes mottatt:
    5,076
    Bonuspoeng:
    183
    Hallo fra Phuket! Turen med Austrian - EVA - Thai Smile gikk strålende. Og mini sov som en stein 7 av 10 timer på EVA. Austrian overrasket veldig positivt med sin Bombardier. Veldig hyggelig crew, god mat og drikke. EVA var også bra, men synes setene på 787 er noe smale. Mulig jeg hadde sett annerledes på det om jeg ikke måtte dele seng med en mark på 7 mnd :eek: Thai smile er Thai smile :cool:
     
  9. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Enig med deg at setene er litt for smale. Lange nok, men litt smale. For min del også når jeg er alene i setet ( det hender).
     
    Calling and Jeanette like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,615
    Bonuspoeng:
    293
    Forsinkelse og deicing medførte en aldri så liten forsinkelse ..
    Servering: «hvis flytid tillater det vil vi servere kaffe eller te og selge forfriskninger i Go»
    01F6A82F-1121-41F2-A376-38683CEB7E56.jpeg
     
  11. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra Tromsøkontoret.
    Kanskje jeg må begynne å vise meg litt i god morgen trådene fremover, det kan jo være hyggelig.

    Kom hjem mandag etter en helg i Florida. Det ga naturligvis mersmak med 20+ grader, og følgelig kom vinterdepresjonen ved landing i Norge igjen.

    Nå er det bare å planlegge for neste tur som kommer så tidlig som om 6 uker. Da ryker det tilbake til Florida, men for 9 dager i stedet for 3.

    Årets andre og siste CT kom inn på kontoen i dag. Den største jobben fremover går på å kjøle ned kredittkortene før 2023 melder sin ankomst med litt for mange planlagte reiser.
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag!
    Litt jetlag på ettermiddagen merker jeg.. Men det går nok bra. Pleier jo å gjøre det. :)

    I dag skinner solen, og det er kaldt vintervær. Litt snø i går kveld gjorde at det er hvitt, og det er jo veldig hyggelig! (Men ikke så mye at det må måkes. Det er enda hyggeligere. :cool:)

    Jeg får ikke logget inn på IF på PC, for to-faktor identifikasjon bare feiler. Noen flere som opplever det samme?
     
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,615
    Bonuspoeng:
    293
    Julesild og ekte øl i innenriksloungen på OSL i dag .. image.jpg
     
  14. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,980
    Bonuspoeng:
    183
    God dag…

    Det å flytte fra leilighet med P-kjeller til rekkehus uten kjeller.. Fyf… Bruke tid på å fjerne snø fra bilen, snødd som bare det i natt her i Trondheim.

    God start på dagen tidligere idag:oops:

    9645E853-C376-4FE4-8856-9B67D18CEEE2.jpeg
     
    Sunnfjordingen, Calling, Earl and 2 others like this.
  15. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,426
    Likes mottatt:
    29,345
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra TLS.

    Undrenes tid er ikke forbi, SAS bekreftet i dag omsider at vi skal få oppgjør for innstilt fly etter streiken.
     
    Sunnfjordingen, Calling and Earl like this.
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,739
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan gikk transfer på BKK? :)
     
  17. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Julesild gjør det plutselig fristende å gå innom innenriksloungen. Kanskje jeg tar en liten lunch der i morgen, på ut av Norge.

    Eller sjanser på at de har samme catering i gull-stuen (de har jo gjerne det) eller den vanlige utenlands loungen.
     
    Sunnfjordingen liker dette
  18. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,232
    Likes mottatt:
    22,432
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå Sunnfjord. Det tradisjonelle bonusjulebordet på Ete Fysst på Thon Førde Hotell vart som alltid ein stor suksess sjølv om @Stuttfeiten vart nødd å halde seg heime.

    Det vart forskjellig drikke, hovudrett og dessert på alle. Lutefisken var kjempegod.

    Det vart handel på Kiwi etterpå, og no er eg begynt å frykte for nattesøvnen sidan trumfen ikkje er komen inn, sjølv om det har gått over ein time sidan handelen.
    AF4464DB-BC48-4611-8D35-CD139C802DEF.jpeg D0ECA634-F467-4363-B508-00E4B70CE812.jpeg
     
    Calling, holmen and Maggie like this.
  19. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,224
    Likes mottatt:
    5,076
    Bonuspoeng:
    183
    Forsøkte å få bagasjen tagget helt frem, men det lot seg ikke gjøre. Gadd ikke å undersøke ytterligere på suvarnabhumi da vi hadde god tid. Null kø i immigration og kanskje 2 min i sikkerhetskontrollen.
     
    tobeornot999 liker dette

Del denne siden