God onsdag. vanskelige valg!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 05. febr 2020.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    God reisende onsdag! Her er det nok en dag med vanskelige valg. Med tilgang på club, i dette tilfellet grunnet toppstatus, kan man velge å spise forkost 4 steder. I hovedrestauranten, i seaside baren, ved club pool, eller i loungen.

    Clubpool og lounge har den fordel at det varer til 1100 og med norsk tid fortsatt i blodet er det en kjærkommen halvtime ekstra. I tillegg til at det meste i lounge er ala carte så det hele er en del enklere med barn. Riktignok leste jeg noen som skrev at frokosten i retauranten var verdens beste, men etter en test var det langtfra riktig. Bra riktignok. Da blir det club pool i dag. God frokost!
     
    Kristian, jtmath, ArthurDent and 14 others like this.
  2. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Frokosten er man ferdig med for godt over 2 timer siden her ;) Valget sto mellom a la carte og buffet, ble buffet her ;) Kanskje det er her på Shangri-La verdens beste frokost er @milehigh ? Tviler igrunn da det er mest varmretter av typen fisk o.l... :p

    Ferdig snorklet med masse fine fisker på stranda her, nå er det bare å få pakket om kofferten litt og sette snuten mot flyplassen i retning Bangkok :)

    Ha en super dag alle :)
     
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen (CET).
    Her blir nok frokosten i kitchen-loungen. Anbefalt av både husmor og husfar.
    Ligger poolside Svalbard, i godstolen med NRK2.
    Ha en drømmefin onsdag, alle!
     
    Kristian, Avixlo, ArthurDent and 10 others like this.
  4. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen Norge!

    Ingenting som slår cafe lounge frokosten i Bergen. Første jobbtur på 2.5 mnd og ligger dårlig an til gullfornyelse. Må se det positive i det, blir en del MR senere i år da :) For lifetime gold skal man ha.

    IMG_20200205_073301.jpg
     
    Kristian, Avixlo, ArthurDent and 9 others like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Morgen på kontoret!
    I dag går alt litt dårlig.
    Begynte med å glemme øyedråper hjemme (etter øyeoperasjon), så jeg måtte snu og hente disse. Så hadde jeg glemt nøkkel til kontoret, og måtte vente på nestemann som var 10 minutter bak meg. (Hadde jeg husket øyedråpene måtte jeg ha ventet i 30 minutter, så det var jo "flaks").
    Nå har vi "litt" dataproblemer på jobben, og jeg skal holde kurs om en time.
    Dette blir en bra dag!

    Men, det er snart helg, er det ikke?
     
    Kristian, Avixlo, Grooo and 11 others like this.
  6. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Morn! Tredje dagen med forkjølelse, hodepine, host og hark. Skikkelig kjipe greier! Manflu skal man ikke spøke med! :eek:
    Men må få unnagjort litt arbeid i dag og må på jobb. Samt en god del andre ærender som har blitt utsatt siden fosterstillingen ble inntatt på mandag ettermiddag.

    Ønsker dere friske en fin dag og dere andre syke, god bedring! ;)
     
    Kristian, Avixlo, ArthurDent and 7 others like this.
  7. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Hverken fly eller alpin bakke i sikte, når sjefen hjemme er syk, er husstanden syk.

    T-38 FCO

    Fly skammen øker betraktelig...Reise basillen herjer fritt, at madammen ikke forstår at jeg også er syk, av å være landfast, er uten min forståelse.

    Riktig god dag i luften og på bakken, spesielt i varme strøk @paramberg og @milehigh :)
     
    holmen, Kristian, Avixlo and 6 others like this.
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,178
    Likes mottatt:
    869,702
    Bonuspoeng:
    293
    Hvorfor ikke ta en @Stuttfeiten og spis alle steder?
     
  9. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    Morning fra Tromsø.
    Været har heldigvis roet seg litt, men snør fortsatt godt. Fikk ikke lastet opp video, så legger ved en screenshot av gårdagens vær. For de som er interessert i mer kan dere se det på snapkartet..
    Screenshot_20200205-090854.jpg
     
    holmen, Kristian, Avixlo and 8 others like this.
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Mangler vel plass i magen? Ikke alltid at appetitten følger de anatomiske plass forholdene i kroppen:rolleyes:
     
    Eddie47, ArthurDent and geddi like this.
  11. Points4Fun

    Points4Fun Senior Medlem

    Innlegg:
    552
    Likes mottatt:
    3,880
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra hovedstaden! Mye strev om dagen med å få kundeordre shippet til PVG pga det berømte viruset og liten kapasitet på flyene ut fra Europa. Moro med logistikk:p

    T-16 og weekendtur med eldstemann til New York:)
     
    holmen, Kristian, Avixlo and 6 others like this.
  12. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Vi gjør forsåvidt det- bare i løpet av dagen:D
     
    drsyk, ArthurDent and Eddie47 like this.
  13. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Klokken er 8:15 på Kapp Verde. Jeg vet ikke hvilken dag det er. Det blir trening, soling og drinker i dag og. Hardt liv
     
    holmen, Sonictravel, Kristian and 6 others like this.
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det er onsdag og for min del betyr det HJEMREISEDAG :) Fire uker fri venter, men først skal man jobbe noen timer til, pakke og ta en maxi-taxi fra Mandal til Kjevik. Der venter (forhåpentligvis) Widerøe som skal ta meg til Bergen og videre til Ålesund utpå kvelden en gang. Kan vel kanskje ikke regne med å treffe @ArthurDent på flyet i dag, men satser på at det blir en trivelig tur likevel.
     
    holmen, Sonictravel, Kristian and 6 others like this.
  15. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God frivakt TA! ArthurDent slingrer nok for tiden rundt på vinterglatte Sørlandsveier. Men jeg kom meg i det minste på kontoret. Det er for øvrig godt jeg ikke skal fly i dag. Det ser i hvert fall ut som det ikke er en god dag å reise via CPH på :( https://www.expressen.se/kvallsposten/vild-strejk-pa-kastrup-ingen-kommer-genom-sakerhetskontrollen/
     
  16. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,178
    Likes mottatt:
    869,702
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten .. her er det skiftet til vått og grått
    Det ordner seg nok ..
    A16842BE-EC02-4451-BCF2-D779883291B0.jpeg
     
    Erot, holmen, Kristian and 3 others like this.
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Tusen takk! Og ja, min avløser skal faktisk komme med fly fra CPH med Widerøe om noen få timer, men det ser heldigvis ut som at streiken er avblåst nå. Ser heller ikke ut som at det har medført de helt store forsinkelsene, så satser på at det går bra. Kjør forsiktig!
     
    Eddie47 and drsyk like this.
  18. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183


    En illustrasjon av hvordan andre passasjerer reagerer når prioritert ombordstigning annonseres.

    Ha en fortsatt fin onsdag :)
     
    Last edited: 05. febr 2020
    Eddie47, jgroneng, holmen and 4 others like this.
  19. thomassg

    thomassg Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra CPH hvor undertegnede snart skal stige ombord på Ingegerd Viking og ta turen til Toronto via Chicago, hvor resten av uka skal tilbringes. For en skjønnhet hun er!

    Så får man håpe at alt går i rute og at ikke Corona og kontrollposten i Chicago skal sette en stopper for reisen videre fra ORD på separat billett. :rolleyes:
     
    Eddie47, holmen, Sonictravel and 4 others like this.
  20. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra en roligere arktisk hovedstad enn hva det var igår/inatt

    Telefonen melder om -5°C og ute er det skyet til og det snør litt i ny og ne.
    Dagen idag skal ikke brukes til så veldig mye

    Så ha en flott onsdag alle sammen
     
    Eddie47, holmen, Kristian and 2 others like this.

Del denne siden