God onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 15. aug 2018.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Lettskyet og 10,6 grader i Trondheim imorrest, fin sykkeltur til jobb. Har fått solgt motorsykkelen så trampert ble benyttet idag også.

    Tillater meg å minne om stickyen ang. matgilde i København i oktober - håper flere får anledning til å være med.

    Ha en flotters dag :):)
     
    Eddie47, Wiolenze, holmen and 3 others like this.
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo.
    Her på bondelandet (utenfor ring 3) er det heldigvis fortsatt tbaner som tar meg til byen..
    Er kaldt nå.. Har måttet gi opp og ikle meg jakke.

    Gårsdagens øl&flybonus var en knakende suksess. Normalt har folk kommet litt slengende utover kvelden, mens i går var det fult hus fra kl 18 omtrent. Stakkars servitøren måtte styre for å få plass til alle :)
    Så nå er det bare å finne ny dato... ;)

    Ha en strålende dag!
     
  3. Klokkesamler

    Klokkesamler Senior Medlem

    Innlegg:
    501
    Likes mottatt:
    456
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen.
    Siste innspurt på jobb før jeg skal legge ut på denne turen.
    Pakking, privatvisning og annet småting i kveld

    Lobster thermidor er booket for London-Singapore.


    Ferie.png
     
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå det austfinnmarkske!

    Bonusfeberen er lindra ved å fikse meg ein førjulstur til SFO. Guri, kor roa senka seg i kroppen etter at den bestillinga gjekk gjennom! :D

    Ha ein fin dag, folkens – med eller utan bonusfeber!

    Herleg reiseplan! :) Forhåpentlegvis har du ein brillefin tanke for korleis du skal kome deg frå Denpasar til Singapore mellom strekning 3 og 4 der :eek:
     
    Earl, Supersergei, Eddie47 and 2 others like this.
  5. Klokkesamler

    Klokkesamler Senior Medlem

    Innlegg:
    501
    Likes mottatt:
    456
    Bonuspoeng:
    63
    @Kristian // Den er booket i god gammeldags økonomiklasse :p
     
    holmen liker dette
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Ah, noe som vil gjøre kontrasten til neste strekning ekstra tydelig. Godt trekk :)
     
    Eddie47 and holmen like this.
  7. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Klager i alle fall ikke på starten av dagen med 12 timer i TG F A380 BKK-CDG. Fikk dermed også forlenget bursdagen min til 30 timer :D. Transfer på 7 timer på CDG er jo derimot ingen høydare, men overlever da alltids det også :). I morgen er det en brutal start på hverdagslivet igjen etter 4 uker på reisefot...
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag(?) fra hovedstaden!
    Gårsdagens besøk på Sumo var meget hyggelig, og ny dato må settes, så det kan bli lagt inn i kalenderen..

    Alt for mye å gjøre på jobb, så det må prokrastineres litt her på IF innimellom.

    1 måned til avreise HKG. :cool:
     
    Eddie47, Are and Kristian like this.
  9. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag, hjemmekontor dag rett utenfor OSL. Landet ca 2 timer etter midnatt, forsinkelse på BUD-OSL pga litt teknisk kluss.

    Landet og kom meg hjem, sjekket e-post og der lå det billetter for OSL-LHR-LAX og hjem, C med BA hele veien. 787-9 og 380 på intercont. Noen tips?
     
    Eddie47, LN-FHU, holmen and 1 other person like this.
  10. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God middag fra Ganddal. Overskyet men fremdeles ganske så grei temperatur her borte. Og nå er det vel mer eller mindre avklart at det fra september blir kontor i Oslo istedenfor her borte, så da blir det dessverre mindre flyving fremover.

    Kom dere ombord eller måtte dere vente i "stallen"?
     
    Eddie47 liker dette
  11. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    Ventet i stallen, 2:20 ca. drøye 30 grader og høy luftfuktighet etter ett kraftig regnskyll. NAS crew kom å delte ut det de hadde av vann ombord, og forklarte litt hvorfor det tok "litt" tid.
     
    Eddie47 liker dette
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Da er jeg omsider på vei hjem etter tre uker på jobb, som ble avsluttet i dag med møter på kontoret her i Stavanger. Nå er det pils i Brisen Bar på Sola mens man beundrer utsikten;

    0D19A1B0-73D7-45F4-BE64-A449844981FD.jpeg
     
    Blaa, nissen, jgroneng and 4 others like this.
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Og her er samme dama sett fra rullebanen;

    9426CC19-A9AE-40B3-B1DE-F3C877210B42.jpeg
     
    Blaa, Berlioz, jgroneng and 6 others like this.
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra et litt grått Bergen, noen ganger skjer det for mye til at jeg kan "henge" her inne,
    Er rent misunnelig på dere som var på Solli Plass i går, i fem år bodde jeg like i nærheten, håper dere hadde en fin kveld.

    Ellers så har jeg en datter som i øyeblikket sitter i SK925 på vei til IAD og videre til MSY på jobb.

    Følgende melding fra luften: Pappa, jeg må betale for ølet!!
    Hun sitter i Go.
    Etter at hun fikk gavegull har hun enten blitt oppgradert til Plus på auksjon, eller blitt oppgradert ved gate. Som alenereisende med gull har hun flere ganger blitt flyttet helt frem i bussen. Hun er i USA fire-fem ganger i året og klarer gull selv.

    Jeg sendte kopi av Diamant-kortet og sa hun kunne bruke det!
    Hun hadde hørt damene si at det var en diamant på rad 34, og jeg mente det måtte være på sin plass å bli venn med vedkommende.

    Dagens lille flyhistorie.

    Ha en fortsatt fin dag, to uker til LAX-SFO i bil ...
     
  15. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    B70832F2-CFE2-402F-8248-697EE526632B.jpeg C2CF67CD-8CB5-4C5C-BC0E-610F9001C063.jpeg God onsdag. Da skal sommerens rundreise fortsette i Asia etter et avbrekk i Milano. Første gang byen besøkes og kan gjerne anbefales som et alternativ til Roma. Har fått besøkt Leonardos mesterverk nattverden og verdens fjerde største katedral. Mye turister og utfordrende å skaffe billett. Tips, kjøp billett tidlig på nettet. Kan virkelig anbefale takterrassen på hotell Gallia til andre på forumet som planlegger en tur til Milano.
    I morgen bærer ferden tilbake til Asia med Qatar C. Etter å ha flydd en del Qatar C har jeg følt at maten har tapt seg men opplevde på min siste tur til Milano å bli servert den beste fisken jeg noen gang har fått på fly. Håper det blir like bra servering i morgen. Er det noen på forumet som har erfaring med One world loungen i Milano ?
     
    RoadKing, holmen, Berlioz and 2 others like this.
  16. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag fra Oslo! Idag var en fin dag, endelig fått min etterlengtede Nissan Leaf :D

    Dessverre betalt med bankoverføring.. :oops:
     
    Eddie47 and holmen like this.
  17. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdagskveld fra hovestaden.
    Her pakkes kofferten før morgensdagens første flytur i sommerferien. BA venter på å frakte en ut av landet, ut på tur. Det blir godt med noen flyturer og ferie nå:)
     
    holmen and Eddie47 like this.

Del denne siden