Slo meg i går at frem til sommerferien fra første uken i juli har jeg kun 4 hele arbeidsuker, hvorav resten innebærer enten en helligdag eller en fridag... Derimot har jeg alt for mye å gjøre, så derfor starter jeg dagen med å lese gjennom noen reisebrev og se på flyreiser.... God onsdag alle som bedriver dagen like fornuftig.
God morgen fra SK1464! Her går turen hjemover mot Oslo etter årets andre SR Ha en strålende dag folkens!
God morgen fra hovedstaden! Var i seng kl 0130 i natt, etter siste flyvning fra CPH. Nå må klær vaskes, og reisebrev skrives. Før siste flighten i går fikk jeg mail om at ny CT er opptjent, så nå er det bare å starte planleggingen!
God morgen fra Sandefjord Her er det blitt overskyet og 12° Ikke noen store planer for idag. Det blir å kjøpe reise til Toronto ikveld da #ventalengenå Ellers får folk ha en God onsdag uansett hvor hen i verden den nytes
God morgen fra Drammen. Papir mølje uten like fram til 2100 igår, nok en dag ventes med mye papirer og reisebrev som må leses. Og pasienter behandles riktignok. Spekulerer i LH booking med F som mål, mot Asiatiske strøk, for 2020. Blitt for mange reisebrev av LH i F at nå må en få ut finger`n og for alvor påbegynne planleggingen. Til helgen ventes Norefjell ski og spa, forsatt snø på fjell toppen? Spa er ihvertfall åpen! Mye møte virksomhet rundt barnehagebarn, som skal bli skoleelever, jøss som tiden flyr. Først skal barnehagen fortelle, nå er barnet ditt så stort at han skal begynne på skolen, så skal skolen fortelle nøyaktig det samme på nytt, rutiner og regler, barnehage møte virket litt overflødig, heldigvis dro kona på barnehage møte, da det var i går og hadde ikke fått det med meg, leste reisebrev jeg God dag i luften som på bakken.
God morgen fra Ostrava, ikke så mye å melde. Men, fant en bra restaurant i går. Bra utvalgt i diverse kjøtt, inkl Wagyu. Skulle noen andre ha såpass lite hell at de ramler innom her på Interrail i sommer så anbefales plassen, Obrien. Irsk pub nede, italiensk oppe.
God formiddag fra Trondheim Nydelig vær, sykler til jobb og til helga går turen ( forhåpentligvis dersom man unngår streik ) til Bodø med minstemann , for litt opplæring i fly på flymuseet Ha en fortreffelig onsdag
God kveld fra SK1330! Mulig det er 1 time pluss i loungen, med ikke mindre enn 3 babyer på plass, hvorav ingen gråtende, som har fått meg litt følsom. Men dette synes jeg var fint!
Da var flyreise til Toronto bestilt og da er det bare å gjøre seg klar for tur om 40 dager. Reisen blir med KLM og Delta via Detroit og kun AMS på vei hjem så får jeg vedlikeholdt Flying Blu kontoen min også