I dag er det flydag! Først ein svipp frå det Sunnfjordske over til OSL og deretter vidare til Frankfurt med SAS. Så bil på tvers av Tyskland før ein 2020 Audi E-Tron står klar til å bli plukka opp hos ein Audi-forhandler. Turen går vidare til Hamburg i kveld og så Kiel-Oslo i morgon. Ha ein fin dag alle enten det er reising, jobbing eller feriering det går i
God dag fra Legoland! Nok en hektisk dag venter, med to overivrige barnebarn på 6 og 8. Her tar de smittevern på alvor, med antibac både før og etter alle aktiviteter. Men med noen avstengt og alle de andre på redusert kapasitet, blir det lange køer overalt. Kun tre timer til åpning nå
Solkysten onsdag morgen.. blikk stille på sjøen, nå er det kaffe og stille .. Dette må da bli en flott dag T-10 .. blir nesten sliten av å vente så lenge, sist i fly var 19. mars ..
God morgen fra Syd-Viken. Her er det nok en lat morgen med kaffe på sengen. Det er visst sol der ute. I går fant jeg ut at det er Chicago Bluesfestival når vi ankommer i juni neste år. Det gjør at hotell var litt dyrere enn ønsket.. Kan hende vi kjører rett videre.. I dag skal jeg jammen spise is!
God morgen fra hjemmekontoret. Det skal kontores i noen timer, spredt utover dagen. Så skal jeg innkvartere meg på Clarion i Trondheim, bruke opp et klipp fra hotellkortet, samt unngå å måtte stå opp enda tidligere for å rekke en avtale. På hotellet kan jeg nemlig sove ca 5 minutter ekstra sammenlignet med å sove hjemme. Ha en fin dag!
Jeg er ganske sikker på at det ikke er verdt prisen. Det blir enten Airbnb eller ikke Chicago i det hele tatt.
God morgon frå Sunnfjord. Nokon må halde fortet medan @oleredv er på reise i det store utland. Her er Vårherre i full gang med å vaske utomhus. Det er jo snart helg. Snart avstad til Førde og kjøpe støvsugarposar, terrasseolje, husvask og 100kg salt. Salt skal visst vere effektivt mot ugras, i følge internetten. Berre to dagar att til vi skulle sett kursen mot CPH for å bli frakta vidare til Sambandsstatane.
God formiddag fra OSL. Siste etappe til TRD, startet på CPH i morres, etter herlige dager i Karrebæksminde. Oppgradert på Clarion til to stk junior-suiter...greit for foreldre og greit for ungene Nå er det siste 14 dager med ferie, og det tilbringes på hytta. Ha en fantastisk dag
God formiddag fra Grenland. Har sagt ja til å jobbe dobbelt i dag, så da blir det jobb fra 15.00 til 07.00 i morra. Godt det er 17 dager fri fra fredagen av. Har leid en kongeleilighet i Risør en uke fra søndagen. Det gledes
God ettermiddag fra Tallinn. Ikke happy med Hilton i går, ikke oppgradering og sløvt i restauranten så sjekket ut i dag tidlig. Prøver Radisson BLU i kveld. Denne blir vel samleobjekt etterhvert?;
kaffe og slitte .. ??? Slitte gummistøvler eller slitasjegikt? Siste alternativ skrives med totalt to t´r.
God lunch fra hovedstaden! Mens Vårherre visstnok vasker Sunnfjord må vi (pt.) nøye oss med en vaktmester som kjører rundt og klipper plenen. Vi godtar støyen, det blir jo så fint etterpå! Ellers gledes det til selveste morgendagen, for da er det endelig T-0! Ha en dag i flyforventningens tegn!
God ettermiddag fra Stokke hvor jeg venter på min mor som snart er ferdig på jobb. Kjørte fra Sandefjord istad hvor det først var fantastisk vær men så regnet det for filt og her i Stokke har det ikke nådd enda. Men regnet kommer vel hit også. Ellers ser jeg for tiden sammen med min bestefar på 71 på NRK serien "Tilbake til 60 tallet" litt artig er det. Verden har endret seg litt siden da. Ellers er det lite som skjer idag. Vurderer en liten Norgesferie til Sørlandet før Tynset turen. Så vi får se hva som skjer. Så ha en flott onsdag alle sammen
Vet ikke helt. Har fly hjem fra EWR, så må den veien etterhvert. Har kjørt starten på Route 66 før, så det blir mot Cleveland og Rocknroll Hall of fame, tror jeg. Og kanskje til Gary, Indiana. Og Detroit. Eller no. Det er lenge til. Og ikke sikkert at vi kan dra.