God onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henrik, 21. sept 2022.

  1. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra det sørlandske, med kurs for havstrilelandet.
    Hadde egentlig tenkt å reise lett, men måtte hive meg rundt og bestille insjekket bagasje hos WF

    De var veldig hjelpsomme med lette meg for noe kronasje, men siden jeg har en tight forbindelse til havstrilelandet sjekket jeg inn i skranken - ville be om en orange lapp. Men der hadde de ikke en gang fått med seg at jeg hadde kjøpt tillegsbagasje.
    Er det andre som har opplevd det samme? (har ikke fått noen kvittering eller mail, så vidt jeg kan se).
    Men den fagre i skranken var for øvrig vennligheten selv og tok meg på ordet, selv om "prioriy" - merket er en ganske så diskret kladd.

    Har fått en haug med arbeid i fanget som må gjøres unna før hummerfisket, så drømmen om noen jaktturer med hunden har gått fløyten. Vi får nøye oss med litt nødtørftig tørrtrening i helgene.
    Ha en trivelig lillelørdag! IMG_20220921_185115.jpg
     
    Last edited: 21. sept 2022
    holmen, RoadKing, Kristian and 4 others like this.
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,615
    Bonuspoeng:
    293
    Air Canada har ikke fått levert ny forsyning av champagne, så hele flåten er uten.
    Fra EZE til GRU fikk vi champagne og fra GRU til YYZ var det bare på min kones side og prosecco på min side.

    I går kveld fikk vi forklaring om at de ikke hadde fått nye leveranser og lageret var tomt.
    Om det skyldes økonomi eller slett logistikk vet jeg ikke.
     
  3. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    HEY! Har du/dere klart å finne en bonustur for Eb med Air Canada?

    Har forsøkt å finne en *A tur til Japan neste år, og den overveldende hovedregelen er at de fleste *A bonusreisene er tilgjengelige for AC "Aeroplan", men aldri (nesten aldri) for Eb.
     
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,615
    Bonuspoeng:
    293
    Ja!
    Vi fløy med TAP via Lisboa til Recife i Brasil og reiste med Air Canada fra Buenos Aires via Toronto til København.
    Air Canada var veldig bra!
     
    ArthurDent liker dette

Del denne siden