God onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KristianSk, 05. nov 2014.

  1. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Stopp pressen!
    Sitter og surfer bekymringsløst på nettet i det det går opp for meg at EK har 1-2-1 seating i Biz på A380.
    Dette må prøves ved første mulighet, bare synd poengene ikke er så insteressante.

    Ha en bra dag
     
    Fnate and tommy777 like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad onsdag:) Snart kontortid før det blir en arbeidslunsj på The Thief. Ettermiddagen/kvelden tilbringes på Stange i Hedmark hvor vi skal se den lokale revygruppa sin jubileumsforestilling. Tilbake til byen sent i kveld. Ha en innholdsrik onsdag!
     
    tommy777 liker dette
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra The Pier, Hong Kong. For første gang har jeg hatt tid til å sjekke ut The Wing og The Pier, Cathays aller helligste, må ærlig talt si at det er virkelig ikke mye å bli klam i hakket av :/

    Moet Champis, Gordons Gin, gul Glenmorangie?? I tillegg er det lite plass på The Wing og First delen til The Pier er fortsatt stengt, First delen er som sist ett inngjerdet område i biz loungen, buffeten består av bananer og småkaker, mens man har en mindre meny man kan bestille fra.

    Så bortsett fra Cabanaene er Cathay greiene lame som fy. Mens ombord er de konge. Timen til avreise, neste stop LHR!

    Ha en fin uke!
     
    Fnate and John in The Tower like this.
  4. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bonusløkka. 2 grader og mørkt. På tide å komme seg til varmere strøk, kanskje?
     
  5. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen.
    Rutine onsdag for meg i dag. Starter dagen med å lese pensum og i kveld blir det stryking av klær med CNN på tv-en eller Deutsche Vita mit Heiner Knapp på radioen.

    Ønsker alle en strålende onsdag.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Guten Heute fra det Sørlandske!

    Her kan vi melde om skyet og 5 grader, og det loves sågar frost til natten. Så hadde jeg hatt vinstokker i hagen hadde jeg tatt fri i morgen for å sørge for at det ble Icewine ut av det....
    Men det har jeg jo ikke, så da må jeg nok heller gå på jobb igjen.
    Apropos jobb, siden de ville betale meg lønn i dag også fikk jeg like gjerne gå på jobb idag. Mye og gjøre også faktisk. Kan det virkelig være sånn at man må gjøre en hel masse for å få betalt?
    Skandale!! Er det rart jeg drikker?!??

    Hikk!!
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy onsdag fra Bodø!

    Nydelig vintervær og bare 3 timer igjen av arbeidsdagen før ferie :) Første leg er BOO-OSL-CDG før TG tar oss videre i morgen formiddag.

    Ha en strålende onsdag!
     
    Fnate and Cecilie like this.
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God tur, SASDC8! :)

    Her sitter jeg og prøver å løse gamle problemer. Faktisk, problemer helt tilbake til 2008.
    Gamle eksamensoppgaver, altså :p

    Litt senere i dag må jeg en tur innom by'n for litt påfyll av det alldeles uuuuuuuudsøgte juleølet fra Arendals bryggeri, "Julen 1839", som Vinmonopolet fører.
    Tror det blir jul i år, også :D
     
    SASDC8 liker dette
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    De har ala carte restaurant der da, kompis. Den er ikke så gal. Den er faktisk ganske bra. Men ellers er jeg litt enig med deg. Qantas First loungen der er faktisk triveligere. Hakke peiling på om drikkevarene er bedre altså, men selve loungen er koseligere.

    Godt hjemmekontor fra Lillestrøm. Uten skjult "g" i dag. Skal lage en del materiell og da er det kjekt å ikke sitte i åpent landskap der alle helt ustanselig har noe å spørre en om.

    Ellers er elefanten ganske fornøyd over at det ser ut til å være elefant-feber i USA om dagen.

    Kos dere
     
    tommy777 liker dette
  10. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra London.. Dagen hittil er brukt på venting og blir sikkert litt mer venting før den er omme. Satser på en tur til Hong Kong i slutten av november hvor jeg kan teste begge businessklassene til EK.
     
  11. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God förmiddag från soffan i Uppsala,
    Ibland måste man bara ge upp och ta en dag eller två som sjuk, mina första sedan 2012. Nu skall jag sova vidare.
     
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Akkurat booket meg en MR til BCN i mars....ligger på 3NOK/poeng -en OK pris fra TRD.Blir totalt 11K poeng, da det er via CPH og ARN på utreise. Ser det ligger endel andre ute også, så kan hende jeg fixer EBG ila perioden... :)
    Hjemme alene med kidsa idag -det betyr fiskekaker til middag og barne-tv etterpå.Mor slummer'n på møte i helle kveld, så det blir særdeles rolig.Ingen husabeid her nei !!!

    Ha en strålende dag :)
     
    Fnate and SASDC8 like this.
  13. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Sola hvor en ikke har noe å melde om i dag :eek: :eek:


    Ha en fin dag :)
     
  14. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag fra Oslo. Fikk byttet dekk på begge bilene i går og er særdeles fornøyd med det siden det er meldt kaldere vær og snø i morgen. Skriver noen businesscaser til et par prosjekter som forlengst er startet, bare for å please controller og sikkert d'høye herrer i ledelsen. Alt skal være på stell. Så blir det vel å rydde og vaske litt sammen med kona i ettermiddag da minsten skal ha jentefest på fredag og se skrekkfilm og spise pizza. Hver sin lyst.

    I morgen er det en stor dag med avslutning på Atea Community og 800-1000 gjester på Telenor Arena. Alltid trivelig å møte leverandører og kunder, og ikke minst bli inspirert og opplyst i en del av de mange foredragene.
     
    SASDC8 liker dette
  15. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra 39000 fot over Nederland et sted. Fy fan hvor mange mennesker det var i loungen på OSL i dag. Businessdelen var som å komme inn på et utsted, med et ekstremt lydnivå. Heldigvis var det litt roligere i gull delen, men det var kun 2 ledige sitteplasser der også. SAS trenger mer loungeareal på OSL!

    Pullman CDG neste, før HS-TUF tar oss til BKK i morgen :)

    Edit: Selv i mørke er det kult å få en 777-200 fra BA 1000 fot over hodet. Nesten så jeg kunne høre RR motorene :D
     
    Last edited: 05. nov 2014
    Fnate liker dette
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Bare en vaskeekte nørd plukker at det er en 772 i mørket. Impressive!!! :)
     
    SASDC8 liker dette
  17. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Kan vel ha brukt FR24? Hehe neida.

    God kveld fra Forus. Her er det kveldsvakt som gjelder. Stille og fredelig. Og godt er det! Rimi kjører tilbud på Fjordland-middag om dagen. Så da har man ordnet sikringskost for reisten av uka.
     
  18. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Juksa nok litt med FR24, men så BA halen og med tanke på størrelse, plassering og retning kunne det ikke vært annet enn en 777-200 :)

    Litt nørd ja ;)
     
    Fnate liker dette
  19. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Det er som meg det nå... Jeg kan så og si SAS rutenumrene ut fra BOO hvis det er avgang fra RWY07 og jeg har et solur tilgjengelig.. Sånn omtrentlig ;)
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  20. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg vurderer et armbåndssolur. Har du noen å anbefale?

    Det er vel de med Olympus-figur som regnes for de mest presise
     

Del denne siden