God onsdag ønskes! Turkish C står for tur. Aldri prøvd, så blir interessant! Loungen er i allefall stor og fin, om enn crowded..
God formiddag fra Lillestrøm. Her er det kaldt og det daler det hvitt støv fra himmelen. Natta ble tilbragt hos Thon.... hvor det første rommet jeg fikk var iskaldt og dårlig rengjort. På badet lå det en anseelig mengde med sjeggstubber fra forrige gjest spredt utover hele benken, glass og håndklær, fysjj... Nytt rom kunne jeg ikke få, men de kunne vaske på nytt... Etter litt småkrangling i resepsjonen gikk jeg bare å satt meg i en stol i protest med beskjed om at dette får de ordne opp i. Etter 15 minutters stillingskrig fikk jeg nytt rom. Nå bærer det snart opp til OSL og tur hjem til SVG. Ha en fantastisk dag alle sammen
Go onsdag fra det kolde Sørland! Kurs på jobb i dag. Skal hjem og krangle med en dusj som har tett avløp. Må visst ut å kjøpe noe remedier for å løse opp i dette tror jeg. Hærk!! Ikke en gang plumbo tok saken! Hva blir det neste da? Dynamitt? Gode råd mottas med takk!
Syk ettermiddag fra Trondheim. Vurderer lege i morra....har ikke følt meg så sjaber på lenge....i Kjennes ikke ut som influensa akkurat heller.....
Du bør ta deg en kraftig klunk med Jägermeister! Det pleier ALLTID å hjelpe. I det minste blir det morsommere å være syk. Mvh Dr J.M.Stuen.
God mørketid fra Harstad. Har hatt første møte med norsk helsevesen på veldig med modern i dag. Glad jeg ikke skal bli gammel i dette landet.. Tilbake til Oslo i aften
God kveld fra Malmø! Meget hyggelig dag på reise so far. Første turen med Rimowa, oppgradert av sas og oppgradert av Rica. Kan virkelig ikke klage
God kveld fra Wroclaw. Har tilbragt dagen med kunder, og nå er det en Tyskie i lobbybaren før køya. Hotellet heter Johannes Paul II, så man kan ikke akkurat ryke på fylla heller.