Då var nattevakt nr 2 snart unnagjort Kan melde om NE 7/8 og ellers ganske merkbart både i bevegelse og temperatur at vinteren nærmer seg, også for oss i Sogn. Men det er tross alt greit med litt utfordringer på jobb Ser stort fram til Australia tur i Singapore business i januar
God morgen! 12 timar heime er unnagjort, og i dag vert kursen sett mot Bergen. Om der ikkje er sol og 15 grader @Eddie47 så skal vi ha words... Minusgrader eller ikkje; ha ein fin dag alle sammen!
God morgen fra hovedstaden! Snø, vind, og en del minusgrader. Skal visst bli til regn, vind og en del plussgrader i kveld og i morgen, så dette blir stas! Vil ut og fly igjen! Og jeg har ingen(!) turer booket.. Snart helg!
God morgen i fra Bergen, @Stuttfeiten fint snøvær her i Bergen i dag. Sk4131 til Stavanger pri boarding i orden ikke at det har noen betydning når nesten hele flyet er plus og jeg la også merke til at det var kommet sluser i Cafe-loungen i dag!
Dagen begynte 0200, 0332 var jeg på Bergensbanen i retning OSL og nå snart boarding med DY til Praha.
Mornings fra QLA, fortsatt grått og vått. I dag er det hjemreise, DY med siste flight fra LGW til OSL.
God morgen fra stiftsstadens linje 1! Skinnegående transport er en uovertruffen framdriftsmåte (nest etter fly, selvsagt). God benplass er det også: Ha en brillefin dag enten du benytter Graakallbanen eller andre transportører -- om så apostlenes hester
God ettermiddag fra Trondheim. Noget mildere idag, og sjansen for nedbør er høyst tilstede. Ikveld blir det vask og shining av bilen...sårt nødvendig. Ha en flott dag
God ettermiddag fra Vigra! Kan melde om god oppfylling av boller i bollestua her i dag. Flyene fra oslo er jo nesten ikke forsinket, så satser bare på at det er mulig å komme seg hjem før klokka tipper alt for sent i kveld
God kveld fra innenriksloungen på OSL. Samtlige fly er forsinket pga det overraskende værfenomenet snø og jeg har foreløpig ny avgang 1930. Holder ikke pusten mens jeg venter. Tar en øl, så får vi se når jeg kommer hjem.