God morgen fra Trondheim Fortsatt kaldt her, frisk spasertur til jobb i morres i -7 grader. Da var det deilig å komme inn på jobb og få seg en kopp med rykende sort,deilig kaffe Drøy uke til juletur til Kongens By....det gledes!! Ha en fortreffelig dag
God morgen fra hovedstaden! Snøen ligger faktisk fortsatt (det kom ikke så veldig mye da..), det er kaldt, og det blåser. Inne på kontoret er det ganske deilig og varmt, og kaffen er like vond som vanlig.
God morgon frå det høge nord! Så er ein ute og flaksar igjen, det er heile fire dagar sidan sist. Inn til Langnes førde turbulensen til klapring i gebisset, men sånn er jo berre artig Elles eit par stemningsbilete knipsa frå 1F mellom Langnes og Gardermoen ikkje lenge etter avgang frå TOS: Ha ein fin dag anten du varmar deg på kontorkaffien, tropisk sol, draumar om komande reiser eller synet av ein stadig feitare bonuspoengkonto
God dag frå hovudstaden. Snart ferdig med dagens kurs og det er på tide å setje kursen vestover igjen. Sia eg var seint ute med flybestilling vart det landgåande framkomstmiddel den gong her. Satsar på å kome meg ut før rushet. Rekk ikkje tilbake til Sogndal - Ranheim men satsar på at karane frå saftbygda gjere jobben i heimekampen i kveld. Ha ein fin dag!
God ettermiddag fra nord. Her har snøen lagt seg igjen og adventsstemningen stiger. En uke igjen til en liten førjuls-ferie med familien sørover. Alltid greit å ha noen flyturer å se fram til. Ha en fortreffelig dag!
God kveld fra hovedstaden. En rolig og behagelig arbeidsdag i dag var grei oppladning til 2 fulle og lange arbeisdager som skal avslutte uken. Nå skal kveldens nytes i sofaen med litt ballsparking fra England Nyt onsdagen folkens!
Vet jeg er lovlig sent ute siden kalenderen allerede viser torsdag, men bedre sent enn aldri har jeg hørt. Nå sitter jeg godt plassert i sofaen sammen med katta og ett stort glass hjemmebrygg. Det har vært en lang dag hjem fra Olja. Opp fem, jobb halv sju til to, pakke/dusje/spise to til tre, vente på forsinka helikopter tre til fire, fly inn til Sola Heliport kvart på fem til seks, stresse over til flyplassen til ett fly som skulle gå 1845, men gikk 1905 til BGO, vente på enda ett forsinka fly der, til Ålesund, sirkle 20 minutter rundt Vigra pga tett snø og rydding av rullebane, skrape nedsnødd bil og så stå i kø for kolonnekjøring gjennom nattestengte tuneller, kjøre 30 minutt på is- og snødekte veier, parkere sjuern i garasja for så bli møtt av en purrende glad Little Steven (katta) på trappa mens resten av familien har tatt kvelden for lengst. NÅ senker skuldrene seg... Og det trengs, for om noen timer er det opp med den halvsjuke smårollingen og masse kos med henne, sjekke status (barnehage eller ikke?), besøke farmor, hente pakker på butikken, kjøre til bilforhandler for prøvekjøring av V90 T8 + muligens kontraktsignering, handle sko, handle matvarer, hjem og hente smårollingen, lage middag, mer kos, pakke, voksentid (!), mer pakking og så opp klokka fire natt til fredag for å rekke ti over seks flyet til OSL som er starten på årets andre tur til New Zealand i SQ C sammen med godeste @Stuttfeiten. Puh!
"sjuern" som i Q7? Ha en trivelig tur dere to. @Travellingalf , du får passe på at du og @Stuttfeiten ikke driver flyselskapene til vanvidd . Dere får ta en skål for meg