En riktig god morgen ønskes fra Dubai. Her nytes finværet dog noe kjølig er det med kun 15 grader på morgenen. Blir vel sånn rundt 23 i løpet av dagen. Bra man har setevarmere i bilen! Ser ut som Trump har begynt å bygge sin mur: Billig betong og arbeidskraft her nede så siden mexikanerne ikke vil betale for den så passer det jo bra å få den laget her. Win - win spør du meg. Smart mann denne Trump. Nok om det. Ha en super dag! Ps, hvis du er lei av håndball og langrenn, sjekk ut nasjonalsporten i Bangladesh: "Kabaddi". Regler her: https://en.wikipedia.org/wiki/Kabaddi
God mornings fra Bergen. Nydelig vær, men kaldt som fy. Det tar vel ikke lang tid før noen syklende idioter i byrådet skal løpe etter bilene og skru opp bompengeavgiften. Men men, noe positivt kommer jo ut av finværet for tiden
God formiddag fra et kontor i Østensjøveien. Her jobbes det hardt med behandling av innkomne anbudspapirer, så takk noen for at kaffeautomaten er i nærheten. Nyt dagen folkens
God formiddag fra Trondheim Fortsatt influensa her....kraftige saker tydeligvis Tur til legen idag....frykter sykemelding ut uka er i emninga...og jeg som kjeder meg allerede... Ja ja... Ha en bedre dag
Sjallabais fra Oslo. Store ambisjoner om å både få bestilt time for litt vaksinering og booket JNB-CPT for påsken. Ellers skal det jobbes og jobbes og jobbes litt. Dessverre (for meg) skrives ikke dokumentasjon av seg selv... Ha en bra en!
God ettermiddag fra Nordsjøen også. Akkurat nå sitter jeg og hører "mitt" helikopter på heli-dekket, men får jeg være med? Neida. Min avløser er forsinket grunnet streik i Tyskland (!) og da må jeg pent vente på at han kommer med neste helikopter som vi skal dele med Edvard Grieg. Jaja, kommer hjem ett par timer senere og må fly Norwegian (!), men skal vel overleve det også Ha en fortsatt fin og streikefri dag!
Det er vel streikegrunn åleine? Og god ettermiddag til alle! Her er ein frøsen stakar akkurat heime frå jobb. Med kjøleskapet fylt opp med grønsaker ser det ut til å bli grønnsaksuppe til middag. Igjen. Men grønnsaksuppe gjev meir enn Trumf på konto; den gjev heldigvis også varme i ein kald skrott Ha ein fin kveld alle sammen, med eller utan suppe, og med masse reisebrev til dessert!
Føler jeg opplever det der litt for ofte.. forsinkelse, og så rett på boarding.... Ekstra kjipt når man vurderer forsinkelsen dithen at man har tid til en suppe i loungen, og i det man sitter seg, starter boarding! C
Det var nok det motsatte...se på tidspunktene.... Satt og koste meg i loungen, vel koste og koste, var vel en smule overdrivelse....smekkfullt, de hadde leid inn noen japanere med hvite hansker som på subwayen i Tokyo for å skvise folk inn.....plutselig sier SAS appen at boarding er startet....trasket til gate for å finne ut at den ikke var det...mens jeg står der, får jeg ny melding fra SAS appen at flighten er forsinket Ja, ja, kanskje loungen var for full og SAS måtte ta grep?
God aften fra nord California. Selv om vinden har avtatt litt, regner det noe helt jævlig. Ingen som fortalte meg om dette da jeg gikk med på å flytte hit. Oh, well.
California er ikke det værste, problemet ditt er at du har bosatt deg i feil ende . Du har vel hørt "It never rains in Southern California"? Du får få med frua og flytte til San Diego. Kan anbefale en Audi dealer der
Stakkars deg.. Oslo kan i dag melde om 7 kalde og søndag/mandag neste uke er det meldt 13 blå. Bare sier det