God søndag fra et skyfritt Bergen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 04. sept 2016.

  1. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Noen vil nok finne at søndager hverken er god eller at det er lite sannsynlig for et skyfritt Bergen. Derimot kan jeg melde at i dag er dagen hvor begge delene gjelder og følgelig er det bare å knyte på seg joggeskoene og dra seg ut før den gemene hop kommer til byfjellene.

    Ha en fin og sunn dag!
     
    geddi liker dette
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg skal ikke løpe i dag. Øm mange steder erter gårsdagens strabaser, men det er lenge siden jeg sov så godt som i natt
     
  3. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOOOD morgen!

    Klart det er fint vær i Bergen i dag, jeg skal jo reise... :) Snart på vei til London/Oxford til surprise-party for en kamerat. Tror, heldigvis, det er finere vær der enn her. I Oslo, i går, var det forresten 25 grader (mener jeg at jeg hørte, jeg holdt ihvertfall på å få heteslag under signeringen på Rådhusplassen/Matstreif). Akkurat da lurte jeg litt på hvorfor jeg bor i Bergen... :)

    Xxx.
     
    WannaBeFrequentFlyer liker dette
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra 1C. Nå bærer det avgårde til IFA sammen med en hel gjeng andre elektronikkentusiaster.

    La oss se om priority bagasje fungerer i år.
    I fjor ble alle stakkars vikitigperer (inkludert meg) stående igjen til slutt da prioritert bagasje kom sist ut...

    Ps. Hvilken idiot er det egentlig som vil først inn på flyet for å sette seg på 1C? Har vel hatt 140 kofferter og 110 hofter i skuldra nå... blææ..
     
    geddi liker dette
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,183
    Likes mottatt:
    869,718
    Bonuspoeng:
    293
    ... mange, mange ganger når jeg lander på BGO i plaskregn etter å tilbrakt noen varme soldager et annet sted, tenker jeg ... hvorfor i all verden bor jeg i denne byen???

    De dagene jeg våkner til en vakker dag som den i dag, vet jeg svaret!
    Det grønne blir et spill av grønnfarger og det glinser i naturen ...sjøen ligger herlig stille og blank ...
     
    Origo and geddi like this.
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Her skinner solen og temperaturen er fin. Men jeg må sitte foran en pc hele dagen for å komme ajour. Må visst bli bedre til å planlegge og prioritere, merker jeg.

    Og plutselig blir det vel mandag også! Er det rart jeg drikker?
     
  7. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,214
    Likes mottatt:
    4,290
    Bonuspoeng:
    113
    Ser sånn semi-OK ut her i bartebyen også. Våknet med solstrime inn gjennom soveromsvinduet, og Yr.no har bare godmeldinger utover uken.
    Jeg har litt mixed feelings for de som skal på duppedings-messe. På den ene siden er det mye spennende å se på, ta på, og høre på. Men på den andre siden utrolig slitsomt å gå alle de hallene. Sånn iron-man-greie hvis man satser på å rekke over alt.
     
    Kjakan liker dette
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,183
    Likes mottatt:
    869,718
    Bonuspoeng:
    293
    Vakkert i Bergen image.jpeg
     
  9. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Sommeren er i ferd med å forlate Sørlandet...
    Men det er greit, det ble sol i år også!
    2016-09-04 12.08.59.jpg
    Ha en fin dag, med eller uten sol ;)
     
  10. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Et godt tips er å velge seg ut noen utvalgte, og få mer info. Kvalitet foran kvantitet... Et Zombie-run er ikke å anbefale (selv om det er litt moro å ta en runde gjennom Kina-hallen også).
     
  11. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Trondheim, her merkes den beryktede Balmer-peaken.

    Tror det er vi som har stukket av med Bergens skyer, krysser fingrene for at solen bryter frem i løpet av de neste timene. Fin kompensasjon for nattens spasertur i regnet gjennom hele byen etter å ha jobbet lengre enn forventet.

    Hen en fin dag med eller uten skyer!
     
  12. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra New York! Fin tur over igår, 2,5 timer etter avgang var matserveringa over, par glass vin senere og jeg var klar for å sove. Vi hadde 8D/F, syns ikke det var mye bråk fra galley og det var ikke tomt for noe av maten.

    Vi får vel se oss litt rundt idag, bor rett ved Central Park! Ha en god søndag! :)
     
  13. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag ettermiddag fra Oslo.
    Solen skinner med enkelte skyer på himmelen, og det er en flott sensommer søndag i hovedstaden. En rolig dag så langt, etter en tur på trening i morges er det ellers intet planlagt. Med andre ord en fin søndag :)

    Nyt dagen alle sammen :)
     
  14. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim.
    Hjemme etter fire timer i Estenstadmarka med kidsa på slep, perfekt dag etter ei natt med lite søvn. Gullbryllup til opphavet ble behørig feiret i går, med masse god mat, drikke og kaker/kaffe inkl. noen alldeles spektakulære XO'er til avec'en.

    Resten av dagen går med til kino i sofakroken med kidsa , og bruuuuus. Masse brus.....:):):)

    Ha en strålende søndag :D:D:D
     
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Beste hilsener fra Krisflyer lounge på LHR T2B.
    Utmerket lounge, rikt matutvalg, betjent bar og serviceminded betjening.
    Hjelper også på at loungen er omtrent tom :).
     
    Bizflyer liker dette
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Haha... det tror jeg knapt går...
     
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg synes den loungen er absolutt den beste Star Gold loungen jeg har vært i i Europa! Den er jo enestående! Faktisk synes jeg den er bedre en SQ sin First lounge på Changi T3.
     
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg satt faktisk selv og tenkte på det der, men det er kanskje litt urettferdig sammenligning, loungen var jo omtrent tom når vi kom.

    Det hører forøvrig med til historien at mens vi satt der kom flighten til Oslo opp med gate B2, og vi slappet av, så, 40 minutter før avgang var den på A25 og vi fikk det travelt...

    Gate kom ikke opp i appen før vi var i luften, det var dårlig :(
     
    Bizflyer liker dette

Del denne siden