God morgen fra Gøteborg. Liseberg i går var på ny fantastisk. Parken feirer 100 år og har fått en del nye attraksjoner. I tillegg har hotellet vegg i vegg åpnet. Vi tok oss en titt og inntrykket virket veldig bra. Karusell og sklie innvendig, samt en flott takterrasse. Ha en strålende søndag alle IF-ere
God søndag fra hovedstaden. Solen skinner og meterologen melder om en sommerlig søndag. Her står det en rusletur på programmet før man skal være med på å arrangere fotballkamp i ettermiddag så da går nok denne dagen unna, og man er sikret mye frisk luft før kvelden kommer. Nyt søndagen folkens
God morgen fra sengen! Kaffe, en liten kjeks, og IF på telefonen. Deilig søndagsmorgen! Solen skinner, fuglene kvitrer, og hunden koser seg i fotenden. I dag blir det noen runder med Mexican Train etter frokost, før vi drar til mor for en litt forsinket birsdagsmiddag. Ønsker alle en finfin dag!
God morgen! Dagen startet som vanlig kl 06. Kjekt med menneskelig vekkeklokke som er ganske presis pluss minus 15 minutter. Får mye ut av dagen om ikke annet Vi startet hagearbeid kl 07.30. Vet ikke om naboene synes det er innafor, siden en av oss ikke forstår begrepet innestemme ute (forstår det strengt tatt ikke inne heller ), men vi fikk gjort en hel del. Snart på vei til Oslo for konfirmasjon. I dag blir en nydelig dag!
God morgon frå Sunnfjord. Ny dag, nye arbeidsoppgåver. Er det ikkje helg snart? Seinare skal støttehjula på 5-åringen sin sykkel av og endå seinare skal vi på kino. Litt trumf no so blir dagen skikkelig bra. Det er 240 dagar att til ANA F-turen min, men eg gledar meg som berre det allereie. Langt meir enn til åremålsdagen om to veker.
Etter meget gode stalltips er Air Canada lounge nå hovedkvarter. Prøvde først Lufthansa Senator, som var eksakt lik Lufthansa Business, som var eksakt … ikke bra. Frokostutvalget var begredelig med svette pølser og industriegg, så evakuerte derfra øyeblikkelig. AC loungen er betydelig bedre. Ekte egg og så har de (trommehvirvel) Kanadisk Bacon! Og egen vaffelstekedame! Så de hadde ekte bobler i skapet, men siden det var før kl 9 på morgenen kjørte jeg heller en Mimosa med noen uekte bobler. Helt okay og så sikrer man seg mot skjørbuk samtidig. Testet dusjen med det samme, og den er helt anstendig, bortsett fra en underlig greie som alle lounge-dusjer jeg har vært i lider av: mangel på lufting. Det blir fort 40 grader og 105% luftfuktighet. Når man er godt og vel ferdig påkledd føler man seg klar til å gå inn i dusjen igjen. Hva er greien med å ikke lage avtrekk?
Morn fra Alta flyplass. startet dagen med promillekontroll i Hammerfest, besto den med glans. Venter nå på første etappe sør og vestover, med London som mål. Gleder meg til å komme med til loungen i Oslo, for det blir første ekte lounge. Blir først i 18-tiden, og 3 innenriks flygninger under beltet. Ha en fin søndag
God formiddag fra Porsgrunn "Jobber" 07-19 i dag. Rolig drift, og tid til privat "kontorarbeide". Har en leilighet i huset som blir ledig nå straks. Lagt ut annonse på Finn, så får vi se om vi kan få inn to ferske studenter på USN isteden for de som er ferdig studert og flytter ut. Ha en flott søndag
God søndag fra Oslo! straks ut på tur med bikkja i solskinnet, ingen store planer for dagen annet enn å ra det med ro, så skal vel trolig klare å lever på plan.
God morgen/ettermiddag (akkurat våknet) fra gullstuen Kastrup. Her klarer de ikke forstå at nyvåknede fra over dammen må ha barista-kaffe. De kan ikke stenge den tidlig ettermiddag når den siste USA-flighten kommer inn.Det har muligens en sammenheng med at det ikke er noen til å rydde heller. Crewet var imidlertid fantstisk, alle sammen. Pursher kom å hilste på. Hun som passet på meg var tydelig ny i C på LH, og litt flink pike angst, men kunne glatt jobbet i enhver F.
God morgen fra vest! Her har tåken lettet både inne i hodet og utenfor vinduet. Byttet til Norgesenergi og lurer på hva man skal gjøre med 800 cashpoints… Når man snakker strøm så er det -6 øre/kwt akkurat nå, så man kan vel varme opp det som varmes kan med god samvittighet. Kanskje ikke nødvendig med 18 varme utenfor? Vurderer Liseberg i august, hvilket hotell ligger vegg i vegg? Og hvilket vil du anbefale med 11årig jente på slep? Ser bassengbildene virker forlokkende!
God eftermiddag fra Frankfurt! Dagen startet med en enkel frokost på hotellet før neste frokost i Senator-loungen på HAJ. En kort flight HAJ-FRA som på grunn av arbeider med rullebanen ga en lang innflyvning og total flytid på 42 minutter. Likefullt klarte Luftwaffe å servere en helt grei frokost på turen uten at det ble noe mas i det hele tatt. 9 rader i business=36 pax, kanskje SAS kunne lære noe av LH? Etter en kort stopp i Panorama-loungen er det nå Senator på A som gjelder inntil LH858 tar oss til hjemlige trakter. Btw, turen til Hannover ble ikke helt som ønsket. Innstilt FRA-HAJ og en enorm kø foran LHs servicesentra på grunn av mange andre innstilte flyvninger. Veldig veldig kjekt å få hjelp i loungen med bare fire foran oss i køen. En ekstra togtur på fire timer for en total forsinkelse på nesten fem timer lukter EU261…
Boardinggruppe A og B. *A Gold, SK Diamond og Plus. Bridge er full i hele sin lengde, noen som lurer på om det har vært for lett å få SK Gold i tiden som har vært?
Er du sikker på at alle desse er gull, diamant eller plus? Ser ut som ei tradisjonell norsk møljeboarding.