God søndag formiddag fra Heathrow terminal 3. Her er det tid for å starte turen hjemover etter en helgetur i den britiske hovedstaden. Hjemreisen går via Helsinki så om 50 min skal man ut å fly Finnair A350 i sete 4L. Liker at de bruker det flyet på noen av rutene mellom London og Helsinki Ha en flott søndag alle sammen!
Vel ombord. Ser ut til å være nesten helt fullt fly... skal se om jeg får tatt noen flere bilder og lagt ut når vi lander. Nå skal vi straks reise.
Dette er fin søndag. Alt går etter planen som egentlig startet i går med OSL-CPH på rad 3.( det var noe om fete tullinger som satt langt fremme). I dag er det SK 909 CPH-EWR på rad 6 og torsken er allerede spist. Veldig bra. Snart blir det dessert. C klasse er fint. Antydning til redusert luksus i hotellområdet. Går ned til 4 stjerner og New York Palace. Ønsker alle her en flott dag.
Mornings fra regnbyen. Underveis på gårsdagens tur begynte tankene mot hvorfor gidder man å sette seg på et fly langt vekk når det er så fint å gå på tur i området: Så våkner man i dag til pissvær og tenker; "jaaau, la oss booke noe"
God søndag fra det høye nord! Her bobler kvikksølvet i termometeret og man ligger flatt ut grunnet heteslag. Ja, sånn blir det når man ikke er vant til tosifret antall grader. Det er attpåtil tett oppunder 20-tallet! Nyt dagen enten du reiser korteste veg, mest bonusinnbringende veg eller om du bedriver dagen med noe helt annet Se der, slikt burde man hatt på innenriksruter mellom nord og sør her til lands også. Kos deg mr. Earl!
Godaften fra en næsten tom guldstue på OSL. Flyet til CPH er fuldt og nu også forsinket. Til gengæld er der både gin, is og citron så fint at jeg i dag ikke skal direkte på job når jeg lander.
Endelig ble det kveld fra ALC. Dagen startet altfor tidlig 04:30 for å rekke SK fra OSL. Gate E3 og ca 30 min delay pga mangel på buss for å frakte oss til flyet. Rimelig full flight, spesielt å bli rettledet av cc til toa bak når en sitter på rad 3 i Plus. Henne kom plutselig på at det var avtrede foran også da, så "fikk" bruke den. Ellers rukket å bli solbrent på alle sider så dagen har svart til forventningene.
God kveld fra Venezia.. Var innom San Marino på veien hit i kveld. Fint sted i kveldssol! Ha en fin ferieuke/arbeidsuke, alt etter som..