God søndag fra Heathrow

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Earl, 02. juli 2017.

1. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag formiddag fra Heathrow terminal 3.
    Her er det tid for å starte turen hjemover etter en helgetur i den britiske hovedstaden.

Hjemreisen går via Helsinki så om 50 min skal man ut å fly Finnair A350 i sete 4L. Liker at de bruker det flyet på noen av rutene mellom London og Helsinki :)

Ha en flott søndag alle sammen!

Stuttfeiten, DanH, Misterix and 6 others like this.
  2. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    God tur:):D

Min neste MR må jeg ta med A350 på Finnair. Kan du ikke ta noen bilder og legge ut her?

Stuttfeiten and Misterix like this.
  3. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    Vel ombord. Ser ut til å være nesten helt fullt fly... skal se om jeg får tatt noen flere bilder og lagt ut når vi lander. Nå skal vi straks reise. 20170702_101755.jpg 20170702_103409.jpg

Stuttfeiten, DanH, Misterix and 7 others like this.
  4. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Dette er fin søndag. Alt går etter planen som egentlig startet i går med OSL-CPH på rad 3.( det var noe om fete tullinger som satt langt fremme).

I dag er det SK 909 CPH-EWR på rad 6 og torsken er allerede spist. Veldig bra.

Snart blir det dessert. C klasse er fint.

Antydning til redusert luksus i hotellområdet. Går ned til 4 stjerner og New York Palace.
    Ønsker alle her en flott dag.

Stuttfeiten and funkenstein like this.
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra regnbyen. Underveis på gårsdagens tur begynte tankene mot hvorfor gidder man å sette seg på et fly langt vekk når det er så fint å gå på tur i området:
    upload_2017-7-2_13-7-43.png

Så våkner man i dag til pissvær og tenker; "jaaau, la oss booke noe"

Last edited: 04. juli 2017
  6. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra det høye nord!

Her bobler kvikksølvet i termometeret og man ligger flatt ut grunnet heteslag. Ja, sånn blir det når man ikke er vant til tosifret antall grader. Det er attpåtil tett oppunder 20-tallet!

Nyt dagen enten du reiser korteste veg, mest bonusinnbringende veg eller om du bedriver dagen med noe helt annet :)

Se der, slikt burde man hatt på innenriksruter mellom nord og sør her til lands også. Kos deg mr. Earl! :)

Stuttfeiten and Earl like this.
  7. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Godaften fra en næsten tom guldstue på OSL. Flyet til CPH er fuldt og nu også forsinket. Til gengæld er der både gin, is og citron så fint at jeg i dag ikke skal direkte på job når jeg lander. :rolleyes:

Stuttfeiten and Eddie47 like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,580
    Bonuspoeng:
    183
    Endelig ble det kveld fra ALC. Dagen startet altfor tidlig 04:30 for å rekke SK fra OSL. Gate E3 og ca 30 min delay pga mangel på buss for å frakte oss til flyet. Rimelig full flight, spesielt å bli rettledet av cc til toa bak når en sitter på rad 3 i Plus. Henne kom plutselig på at det var avtrede foran også da, så "fikk" bruke den.

Ellers rukket å bli solbrent på alle sider så dagen har svart til forventningene.

Stuttfeiten liker dette
  9. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Venezia.. Var innom San Marino på veien hit i kveld. Fint sted i kveldssol! :)

Ha en fin ferieuke/arbeidsuke, alt etter som.. :D

Stuttfeiten liker dette

Del denne siden