God søndag fra Trøndelag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 07. juni 2020.

Tags:
  1. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Vær hilset, gode medforumist!

    Ute er det grått, vannrett sikt er på cirka 1,5 km, loddrett sikt er på knappe 200 meter, termometeret har krøpet opp solide 9 varmegrader, dog er det vind nok til at man blir litt rødmussete på kinnene ganske fort. Slik er ståa i de trønderske fjordstrøk...

    20200607_085100.jpg

    Av fly- og bonusrelevante ting er undertegnede herjet av følgende bekymringer og funderinger:
    - 1) Hvor fint hadde det ikke vært på Nord-Island nå?
    - 2) Blir det mulig å kanskje ta en julemarkeds- og museumsuke i Berlin i år?
    - 3) Vil tanken om naturbonanzatur til New Zealand forbli en tanke også i 2021?
    - 4) Hvor lenge må intensjonsplanen om tur til Chile, Peru og Bolivia ligge på is?
    - 5) Hvordan skal jeg greie å tjene nok poeng til å rekvalifisere til EBG?
    - 6) Hvorfor tenker jeg på alt dette når jeg bare kan slappe av her på hytta?

    Hva tenker du på i dag?

    God søndag :)
     
    EndreD, Earl, Fjordheim and 8 others like this.
  2. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,013
    Likes mottatt:
    6,496
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hjemmekontoret!

    Sen start på mange i dag, regner med/håper at det skyldes at lørdagen var veldig bra!

    Lite flynytt å melde, men ifølge interweb kan vi håpe at servicen i kommende F/C-turer (langdistanse) ikke blir altfor koronabegrenset. LH/LX hevder i alle fall nå at deres tilbud i liten grad er påvirket. (Dette gjelder kun flyturen, står ikke noe om planene for lounger, herunder FCT/FCL)
    Det gjenstår selvfølgelig den lille detaljen å få flyene i luften...;), men det selges jo billetter, så håpet er lysegrønt!
    https://youhavebeenupgraded.boardin...-first-und-business-regulares-servicekonzept/

    Ser på samme side at LH/LX selger AMS-BKK i F for rett under 30k, og dette er visst ikke et 2-for-1 tilbud. Kikket raskt på mulige datoer senhøstes/tidligvinter og ble overrasket over at LH setter opp 747 på ruten FRA-BKK (fra slutten av oktober).

    Akk, ja, drømme kan man jo alltid!:cool:

    Ha en fin søndag der ute!
     
    Last edited: 07. juni 2020
    EndreD, Earl, Fjordheim and 5 others like this.
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra vekselvis sofa/hjemmekontor i bartens hjemby. Sommeren har tatt en midlertidig pause og man kan sitte inne og jobbe uten dårlig samvittighet på en søndag.

    Det som er å melde av flynytt står i all hovedsak allerede på forsiden, men jeg merker at det blir tettere mellom gladsakene og at det så smått begynner å rykke i bookingfingeren igjen.

    Registrerer også med glede at trafikken både på forumet og ellers på siden er i ferd med å ta seg opp igjen, noe man selvfølgelig setter stor pris på. Kanskje blir jeg ikke arbeidsledig riktig enda likevel :)

    Ha en feiende flott søndagsettermiddag!
     
    EndreD, Earl, Fjordheim and 2 others like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten en søndag på strilelandet ..
    5772204A-4896-4C1C-8579-AEEC7C89361C.jpeg
     
    EndreD, Earl, Fjordheim and 3 others like this.
  5. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag,

    Nettopp hjemkommet fra en kort men hyggelig hyttetur. Hytta lå langt inne i skogen ved et stort vann, og det er knapt mobildekning engang på det stedet, ganske herlig faktisk.

    Liten båttur på vannet i går bl.a. forbi noen trakter jeg frekventerte i min ungdom. Satte til og med garn som ble trukket i dag "morges", fikk syv stykker, bevis:
    Aure.jpg
    Det er 6 ørreter og en ????

    De er selvfølgelig bittesmå, ihvertfall når man ellers er mest vant med fiske i sjø, men de smaker godt.

    Trivelig selskap og vi lengter alle etter å kunne reise mer igjen når det kanskje normaliserer seg ihvertfall litt.

    Ellers har det stort sett regnet, men det går jo helt fint bare man kler seg korrekt.

    Nyt den siste resten av helgen, 3 uker nå så er det faktisk ferie.
     
    Upsaker, EndreD, Kristian and 3 others like this.
  6. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,991
    Likes mottatt:
    10,918
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Tromsø. Har vært et par døgn med fantastisk sommer her oppe før regnet kom nå i kveld.

    Ble lurt med på Egon for å spise middag i dag, det eneste positive jeg kan si om den restauranten er 50% bonusopptjening. Jeg skulle være for kreativ i min bestilling og gikk for steamed buns og fiskesuppe. Ingen kulinarisk opplevelse, fisken var tørrkokt og seig.

    "Hvordan smakte maten?", spurte kelneren.
    "Akkurat som forventet"

    Jeg klarer virkelig ikke forstå hvorfor dette er en så populær restaurantkjede. Men ifølge selskapet mitt liker de Egon fordi de har så variert meny og det er alltid lett å få bord siden lokalet er så stort.

    Bildet er fra gårsdagens spasertur over Tromsøbrua. Screenshot_20200607-221048_Gallery.jpg
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    :D
     

Del denne siden