God søndag fra Tromsø

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Hypern, 02. aug 2015.

  1. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Da er det om fire timer dags for dagens første flytur men neppe den siste og man har funnet en lokalbuss man kan ta ut til Langenes etterhvert. Flybuss og søndag i Tromsø er ikke heldig kombo men ok da det får gå. Været er ellers grått, yr og tåke. Med andre ord ikke noe å skryte av. Radisson Blu leverer varene ihvertfall. Ganske servicemindet personell vil jeg si.
     
  2. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    Søndag også her i Edinburgh. Familien ville ha kultur istedet for varme og strandliv. Mye gammel stein stablet pent sammen her ja :rolleyes: Heldigvis noe gammel whisky også :D
     
    Fnate liker dette
  3. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra gullstuen på OSL. Blir en liten familietur til Stockholm. Overlever vel 30 min forsinkelse. Stuen har blitt fin og ikke fult.
     
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    27 varme og sol i Barcelona. Skål!
     
  5. Scandi

    Scandi Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    28
    God søndag i fra LH719 i luftrommet over Russland. Vi er straks forbi Uralfjellene, og dermed i Europa. Skal bli godt å komme tilbake til litt mer levelige temperaturer. 40 grader effektivt er nok litt mer enn hva jeg er skapt for.
    Men Korea er et fint land, og folket hyggelig, så her må jeg nesten tilbake en gang.
     
    Travellingalf liker dette
  6. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra Rethymno, Kreta. 31 grader og litt vind. Perfekt for meg, men de lokale synes det er dårlig vær. Mythos er min venn.
     
    Travellingalf liker dette
  7. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God søndag fra sofa'n! Tror ikke jeg gidder gjøre noe idag, kanskje rydde i en unødvendig overfylt bod.

    Mythos er alles venn!
     
    KatManDu liker dette
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God litt over lunsj fra det skjærgårdske!
    Siste feriedag på hytta for denne gang. Har vært 2 fine uker selv om varmen har uteblitt. Nå er det indretjeneste som må til før vi kan starte hjemturen.
    I morgen er det jobb igjen.........
     
  9. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra Trondheim. Snart på flybussen for å fly hjem til OSL, deretter snu i døra og dra til Tromsø i morgen tidlig. Men sånn er det noen ganger. Heldigvis ikke så ofte, det blir i overkant masete.
     
  10. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Du bor jo heldigvis like ved stoppet til (en av) rutebussen(e) som går til flyplassen, så satser på at du kom deg avgårde. :)

    Men, ja, grått og småvått i Tromsø i dag (og i går) etter minst 4 dager med akseptabelt vær. Vel, vel. Man er ikke bosatt i Tromsø for den supervarme sommeren...
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Guten "morgen" fra Lillestrøm.

    Her må jeg faktisk allerede begynne å pakke til onsdagens tur... Og ikke nok med det - jeg skal være borte i 12 dager. Det er mest sannsynlig min lengste reise på 10 år. Så jeg frykter at jeg enten må

    A: Sjekke inn bags (grøss og gru) eller
    B: Være steinhard på vask på hotellene.

    Spennende Bizcation blir det også, inkludert Aeroflot long haul, China Airlines Business, Muay Thai boksing, Taiwan jobbing... hmmm...

    Men først må det altså pakkes. Ha en fin en
     
  12. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Haha ja det gikk brillefint det. Nu straks boarding til KKN også er jeg tilbake på TOS ved midnatt. Ja jeg booka jo to netter på Radisson for en god grunn.
     
  13. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra en solfylt palmekyst, nærmere bestemt Grimstad. Noe vind i dag, og med litt regn i morges så det ikke bra ut. Men det ble en flott dag med masse sol og avslapning på terrassen og i hengekøya. Fikk lest Jo Nesbøs siste også (tynn bok så det tok vel bare tre timer), så dette var en feriedag helt etter oppskriften. Satser på en del flere slike dager i uken som kommer også. Deilig at det er enda en ferieuke igjen før høstens slit og strabaser tar til igjen.
    Uansett; ha en fin en!
     
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Her i Portugal har det vært enda en nydelig dag. Og ingen tvil om at dette hotellet skal besøkes flere ganger! :)
    Nå er det litt avslapping på rommet før vi skal på Tapas-aften på en av hotellets restauranter. Så blir det vel ei runde eller to i baren før vi tar kvelden.
     

Del denne siden