God søndag, julekalenderoppstartdagen

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av AndersB, 01. des 2013.

1. AndersB

AndersB Reisende

Likes mottatt:
    1,003
    Bonuspoeng:
    113
  2. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    112
    Bonuspoeng:
    43
    God søndag. Ikke mye som skjer, venter på at Hull - Liverpool skal starte senere idag.
    Ellers på en søndag som alle andre søndager, gleder man seg ikke til dagen som kommer etter - nemlig mandager.. Zzzzz

Ha en strålende dag :)

3. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,283
    Bonuspoeng:
    113
    Gnarf fra Lillestrøm. Gårsdagen sitter helt solklart godt i. I og for seg ikke bare gårsdagen, men forgårsdagen også. Idag blir det derfor primært kaffe og TV.

Ha en fin søndag.

4. Scanflyer

Scanflyer Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    65
    Bonuspoeng:
    28
    ------zzzzzzzzzz……….. God elending form fra Tromsø Langnes. Har brukt 200 kr og og 1 time på få ned en baconcheese burger som den første matbiten etter gårdagens ribbe og aquevit… Sofaen venter som en oase langt der fremme om 4 timer.

5. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,452
    Bonuspoeng:
    113
    Herregu'! For en vindfull dag i Sverige! Landingen på kryssbana til Arlanda i dag er den mest turbulente opplevelsen jeg har vært med på (vel... okeida, mest turbulente utenfor nord-norge....). Ingen ting er som å bare lukke øynene og tenke på den tyske kontrollen Lufthansapilotene garantert har på flyet. Da roer alle nerver seg.

Fra Sheik Al Zhayed og burkaopplevelser til jobbsøkings og adventstid. Livet har kontraster når man reiser, gitt.

Lufthansa har gitt meg så mye mersmak at jeg nesten kan tenke meg å fly via Frankfurt når jeg skal til Oslo neste gang.... :D

6. GinTonic

GinTonic Senior Medlem

Likes mottatt:
    568
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Washington DC!

Bikkjekaldt, men en klar og fin dag. Shoppe litt småsaker og kamp med Washington Redskins i kveld. Med andre ord; full rest & recreation day etter reisedag i går. En fordel med å ikke fly biz på jobb?;)

Flott adventskveld ønskes!

Jørgen liker dette
  7. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,528
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Chicago

Litt av en fotballkamp å våkne opp til. Jeezzz.

Hyggelig besøk hos Dag ute på bygda i går.

Eller er huset fortsatt fullt av folk som ikke reiser før i morra kveld. Trekker meg straks tilbake til kontoret mitt i etasjen over for litt artikkelskriving.

8. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Øff øff!
    For en fæl søndag. Skadene ble dog selvpåført i går kveld. Skal bli fint å våkne bedre i formen i morgen tidlig. Kan nesten ikke vente med å legge meg nå.
    Heldigvis ei uke til neste helg.....

Del denne siden